سلامتی و پزشکی

برسی ارزان ترین مودم های ADSL تی پی لینک و دی لینک بازار

برای اتصال به اینترنت ADSL می توانیم به مودم هایی با برندها و مدل های مختلف دسترسی داشته باشیم. این انتخاب گسترده و قدرت مانور بالا نه تنها می تواند به هر کاربری اجازه دهد به آنچه می خواهد برسد، بلکه می تواند برای بسیاری گزینه بسیار دشواری باشد. برای شناسایی آسان ارزان ترین مودم ADSL موجود در بازار، باید قیمت را با ویژگی ها سنجید. در واقع، قیمت‌های ارزان گاهی اوقات می‌تواند برای هر دو طرف گمراه‌کننده باشد. بسیاری فکر می کنند که قیمت یک دستگاه به معنای بی فایده بودن آن است، در حالی که برخی دیگر به دنبال قیمت کمتر هستند و ویژگی های یک مودم را نادیده می گیرند. در مورد قیمت و ویژگی های مودم باید آنها را با هم در نظر گرفت.

مودم tp-link

انواع مودم: اگرچه مودم ها به مودم های ساده معروف هستند، اما امروزه بیشتر محصولات، مودم های روتر هستند و در واقع این دستگاه ها ترکیبی از دو مودم و یک روتر هستند که استفاده از آن را آسان می کند و به طور کلی به اینترنت متصل می شود. بنابراین، بررسی دستگاه مودم روتر بسیار مهم است. اگر روتر مودم ندارید، به یک روتر جداگانه نیاز دارید.

تعداد پورت ها: اگر چندین دستگاه برای اتصال به مودم دارید، باید تعداد پورت های LAN نصب شده روی دستگاه را در نظر بگیرید. مودم های ارزان قیمت معمولا یک یا دو یا در برخی موارد تا 4 پورت دارند که پهنای باند متفاوتی را گاهی تا 300 مگابیت در ثانیه یا بیشتر پشتیبانی می کنند.

• سرعت های قابل پشتیبانی: مودم های ADSL بسته به اینکه از ADSL باشند یا ADSL2 یا ADSL2 + می توانند از سرعت اینترنت پشتیبانی کنند که در اکثر موارد می تواند به 24 مگابیت بر ثانیه یا بیشتر برسد که اغلب به دلیل سرعت اینترنت ADSL در ایران است. در این صورت مودم مشکلی نخواهد داشت.

پورت USB: داشتن پورت USB بر روی مودم به شما این امکان را می دهد که به طور شخصی از مودم خود استفاده کنید. با این پورت می توانید چاپگر را با اتصال به مودم و ارائه آن به هر دستگاهی در شبکه متصل کنید و یا بدون تلفن همراه از آن استفاده کنید اتصال دانگل 3G یا 4G به مودم. این ویژگی ممکن است در بسیاری از مدل های ارزان قیمت ADSL موجود نباشد.

• تعداد آنتن: هر چه آنتن بزرگتر باشد، پوشش مودم بیشتر است و دیگر نقطه کوری در هیچ جای خانه نخواهید داشت. اگر برای یک منطقه بزرگ به یک مودم نیاز دارید، باید این را در نظر بگیرید. اکنون که مروری بر ویژگی های مودم ADSL داریم، یک مودم ADSL ارزان را پیشنهاد می کنیم.

مودم روتر ADSL TP-Link TD-W8901N

خرید مودم تی پی لینک

این یک مودم از برند مودم است لینک تی پی دارای آنتن خارجی است که تا 60 متر را بدون مانع پوشش می دهد. سرعت پشتیبانی شده توسط این مودم تا 150 مگابیت بر ثانیه می رسد. این مودم دارای 4 پورت LAN است که می توانید 4 دستگاه را به هم متصل کنید. علاوه بر این 4 پورت، یک پورت RJ-11 نیز برای اتصال گوشی به مودم تعبیه شده است. این مودم دارای چراغ LED برای نمایش عملکرد خود بوده و از دمای صفر تا 40 درجه سانتیگراد کارکرد معمولی دارد. همچنین دارای محدوده فرکانس Wi-Fi بین 2.4 تا 2.4835 گیگاهرتز است و از استانداردهایی مانند 802.11g / b پشتیبانی می کند. این دستگاه همچنین دارای دکمه روشن/خاموش مودم و دکمه روشن/خاموش وای فای است.

مودم روتر DSL-2740U

یکی از ارزان ترین مودم های ADSL موجود در بازار مودم D-Link 2740 می باشد.این مودم دارای 2 آنتن خارجی با قدرت 5dBi می باشد که بر خلاف مودم آنتن دار پوشش بسیار خوبی را در منزل یا محل کار شما برطرف می کند. بر روی این مودم D-Link 4 پورت وجود دارد تا بتوانید 4 دستگاه مختلف را به آن متصل کنید. مهم ترین ویژگی این مودم پشتیبانی از استاندارد +ADSL2 است که امکان پشتیبانی از سرعت تا 24 مگابیت بر ثانیه را فراهم می کند. وای فای این مودم D-Link از استاندارد 802.11b / g / n است و بنابراین پهنای باند پشتیبانی شده توسط آن تا 300 مگابیت در ثانیه می رسد که در تنوع بی نظیر است. پهنای باند آن بین 2.4 تا 2.4835 گیگاهرتز است.

مودم روتر جدید TP-Link TD-W8961N

مهم ترین نکته ای که در مورد مودم TP-Link TD-W8961N باید بدانید این است که این محصول دارای 4 نسخه مختلف می باشد. زیرا این دستگاه از همان ابتدا یکی از ارزان ترین و گران ترین مودم های ADSL موجود در بازار است، از اولین نسخه که در سال 2010 منتشر شد و همچنان در حال تولید است تا نسخه 3 که در سال 2013 منتشر شد، دارای یک مجموعه ای از ویژگی های ثابت

ویژگی استاندارد این نسخه ها این است که دارای 4 پورت شبکه است که به شما امکان می دهد 4 دستگاه را به آن وصل کنید و یک پورت RJ-11 برای اتصال کابل تلفن به مودم. با استاندارد Wi-Fi 802.11b / g / n، از پهنای باند تا 300 مگابیت در ثانیه پشتیبانی می کند. همچنین با داشتن 2 آنتن پوشش خوبی ایجاد می کند.

اما تفاوت این نسخه ها در CPU و چیپ وای فای است. یک نسخه دارای پردازنده TrendChip TC3162LEM و تراشه Wi-Fi Ralink RT3052F است. نسخه دوم به TrendChip TC3162U و Ralink RT5392 به روز شد و نسخه سوم Ralink RT63365E و Ralink RT5392L بود. یک نسخه از این مودم برای کاربران خانگی کافی است و نسخه بالاتر برای کسانی که به دنبال ویژگی های حرفه ای تر هستند مفیدتر است زیرا تراشه های استفاده شده در آنها کنترل بیشتری دارند، اما برای کاربران خانگی این تفاوت چندان زیاد نخواهد بود. متوجه شد.

اجزای مرتبط با DSL-2750U

این مودم D-Link نیز یکی از ارزان ترین مودم های ADSL موجود در بازار می باشد که دارای ویژگی های کیفیت سرویس و حفاظت از فایروال می باشد و با استاندارد ADSL2 + می تواند تا سرعت 24 مگابیت بر ثانیه را پشتیبانی کند. این مودم D-Link دارای 4 پورت است که می تواند پهنای باند 100 مگابیت بر ثانیه را پشتیبانی کند. علاوه بر این 4 پورت، یک پورت RJ-11 برای اتصال به کابل تلفن و 1 پورت USB 2.0 برای اتصال چاپگر به شبکه و یا اتصال دانگل USB 3G یا 4G وجود دارد که تکمیل کننده ویژگی های این محصول است.

این مودم روتر D-Link دارای 4 آنتن خارجی می باشد که پوشش بسیار خوبی را ارائه می دهد و با داشتن 9 چراغ LED در بالا می توان از عملکرد قسمت های مختلف مودم و عملکرد مودم مطلع شد. این مودم از Wi-Fi با استانداردهای 802.11b/g/n تا پهنای باند 300 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند و پهنای باند آن از 2.4 تا 2484 است.

مودم روتر TP-Link TD-W9960

این مدل مودم تی پی لینک TD-W9960 دارای دو ورژن مختلف 1 و 1.2 می باشد که به جز دو یا سه ویژگی در قسمت امنیت، در تمامی امکانات یکسان هستند. این مودم دارای 3 پورت LAN و یک پورت LAN/WAN است که از پهنای باند 10/100 مگابیت بر ثانیه پشتیبانی می کند و همچنین دارای پورت RJ-11 برای اتصال کابل های تلفن می باشد. این مودم دارای 2 آنتن خارجی با توان 5dBi می باشد که پوشش خوبی را ارائه می دهد. به لطف استاندارد بی سیم 802.11b / g / n، این مودم تا 300 مگابیت بر ثانیه در 2.4 گیگاهرتز را نیز پشتیبانی می کند.

منبع:ماگ خالص خالص

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا