دانش و فناوری

بازسازی نحوه صحبت کردن مردم با زبان های باستانی با هوش مصنوعی

همواره برای ملت ها بحث نحوه صحبت کردن مردم با زبان های باستانی بسیار جذاب بوده و حالا پی بردن به این امر با بازسازی از طریق هوش مصنوعی میسر شده است.
به گزارش ای جی مارکت و به نقل از خبرگزاری یک خبرگزاری، به تازگی ویدئوهایی از سوی کانال یوتیوب «Equator AI» ساخته شده، که درواقع بیانگر شیوه مکالمه مردم به زبان های باستانی است.
بیشتر بخوانید: تماشا کنید: تصاویر هوش مصنوعی از زنان کشورهای مختلف جهان ؛ زن ایرانی از نظر هوش مصنوعی چه شکلی است؟
بازسازی نحوه صحبت کردن مردم با زبان های باستانی با هوش مصنوعی
این ویدئوها در تلاش هستند تا «گذشته بشریت را حفظ و احیا کرده و آن را برای مردم عصر معاصر ما نزدیک تر و قابل درک تر کند.» این ویدئوها زبان های انگلیسی باستان، اکدی، سومری و چینی قدیم و بسیاری دیگر را به نمایش در می آورد.


نکته قابل توجه، حداقل برای انگلیسی زبانان، احتمالاً تفاوت زبان انگلیسی قدیمی با انگلیسی مدرن باشد. این تا میزانی به علت چیزی است که به عنوان تغییر واکه بزرگ مشهور شده است. از قرن 15 تا 18، انگلیسی زبانان آغاز به تلفظ متفاوت مصوت های بلند خود کرده، که منجر به بیگانگی بسیار زیاد انگلیسی قدیم و میانه برای انگلیسی زبانان مدرن شده است.

بیشتر بخوانید: 
    تماشا کنید: تصاویر هوش مصنوعی از استادیوم هایی با طرح هخامنشی و معماری تخت جمشید
    تماشا کنید: خلق تصاویری از معماری خانه های هخامنشی توسط هوش مصنوعی
    بازسازی چهره کوروش کبیر توسط هوش مصنوعی [+عکس]
    گستردگی مرزهای هخامنشیان فراتر از چیزی بوده که تصور می شد

دیدگاه شما در خصوص بازسازی نحوه صحبت کردن مردم با زبان های باستانی با هوش مصنوعی چیست؟ نظرات خود را در بخش کامنت ها با ما به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ای جی مارکت دنبال کنید.
 

دکمه بازگشت به بالا