بازاریابی

بازاریابی وب سایت SEO

تقریبا 85٪ از کل ترافیک وب سایت ناشی از موتورهای جستجو است. (به شرط آنکه به درستی برای موتورهای جستجو بهینه شود.) وب سایتهایی که فاقد پیشرفت کافی هستند ، در نتایج موتور جستجو رنج قابل توجهی خواهند دید.

بهینه سازی موتور جستجو چیست؟

بهینه سازی موتور جستجو ، همچنین به عنوان شناخته می شود سئو، آیا فرایند ترکیب کلمات کلیدی در مناطق مختلف یک وب سایت برای نمایه سازی توسط موتورهای جستجو است که به آنها ارائه می شود. این فهرست توسط موتورهای جستجو هنگام تولید نتایج برای جستجوی مرورگر استفاده می شود.

کلمات کلیدی و عبارات در یک وب سایت ، از عناوین صفحه و عناوین روشن گرفته تا عناصر نامرئی مانند برچسب های META و ALT در یک وب سایت ترکیب می شوند. تعداد دقیق کلمات ، از جمله درصد صحیح کلمات کلیدی و اصطلاحات در هر عنصر وب سایت ، نه تنها در کسب رتبه های بالا از موتورهای جستجو بلکه برای جلوگیری از هرزنامه یا مسدود شدن به دلیل اسپم بسیار مهم است.

موتورهای جستجو و کلمات کلیدی

بهینه سازی وب سایت ، قبل از هر چیز ، نیاز به یک لیست دقیق از کلمات کلیدی و عبارات دارد. اگر این لیست دقیق نباشد ، در واقع به احتمال پیدا شدن طرفدارانتان آسیب می رساند.

چقدر سریع می بینید نتایج حاصل از جستجوگرها؟

زمان لازم برای دستیابی به لیست های رایگان به دست آمده از طریق بهینه سازی سئو ، از یک موتور جستجو به موتور دیگر متفاوت است. یکی از عواملی که بر توانایی وب سایت در دستیابی به لیست های ارگانیک تأثیر می گذارد سن آن است. وب سایتی که بیش از یک سال فعال بوده و با موتورهای جستجوگر فهرست شده است ، که از قبل ترافیک دریافت می کند ، ممکن است طی چند هفته نتایج را نشان دهد. ممکن است قبل از ایجاد ترافیک مهم از طریق تلاش SEO فقط یک سال یا بیشتر از وب سایت جدید ترافیکی برخوردار باشد که دارای ترافیکی اندک است و یا هیچ سابقه ای با موتورهای جستجو ندارد.

خدمات جستجوگرها

براساس لیست کلمات کلیدی ارائه شده یا مورد تأیید مشتری ، SRC می تواند یک وب سایت موجود یا جدید را بهینه کرده و به درستی آن را برای فهرست بندی به موتورهای جستجوگر مربوط ارسال کند.

گزارش ترافیک موتور جستجو – تلاشهای SEO خود را دنبال کنید

SRC می تواند گزارش دقیقی را برای تجزیه و تحلیل ترافیک ناشی از لیست های رایگان حاصل از موتورهای جستجو ارسال کند. این گزارش به شما در ردیابی نتایج تلاشهای SEO کمک می کند.

گزارش موقعیت یابی موتور جستجو

SRC می تواند گزارشی را ارائه دهد که جزئیات کلی از وب سایت را براساس لیست کلمات کلیدی مورد استفاده در سئو ارائه می دهد.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه بازاریابی و مارکتینگ کلیک کنید 

این مقالات بصورت سیستمی از جدیدترین پایگاه های مقالات بازاریابی جمع آوری شده است .
مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و اینفوجاب مارکت هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا