عمومی

بازاریابی محتوا + استراتژی نوشتن سریع مبتدیان!


آیا به مباحث بازاریابی دیجیتال علاقه دارید؟
آیا بازاریابی دیجیتال را به عنوان فروش محصولات و خدمات خود ناجی می دانید؟
احساس سردرگمی می کنید؟ چرا از رسانه های اجتماعی و رسانه های دیجیتال خود نتیجه نمی گیرید؟ یا می خواهید این کانال های بازاریابی را تبلیغ کنید و یک مشاور بازاریابی پیدا کنید ؟! نیازی به مشاور نیست!
آیا شما برای ترافیک گسترده به وب سایت و شبکه های اجتماعی روحیه دارید ؟!
طبق آماری که در Socialpilot منتشر شده است ، شرکتهایی که حداقل یک پست در هر ماه در شبکه های اجتماعی منتشر می کنند ، نسبت به شرکتهایی که در هر ماه کمتر از یک پست ارسال می کنند ، 2.5 برابر بیشتر رفت و آمد دارند. تولید پست های خوب و متفکر هر ماه ، مخاطبان بسیار خاصی را برای مخاطبان بسیار طولانی طی می کند و بدون استراتژی امکان پذیر نیست. حجم عظیمی از شرکت های محلی حتی اسناد بازاریابی را نمی دانند !!! اگر بخواهند به جزئیات بپردازند و یک استراتژی بازاریابی محتوا و تقویم محتوا داشته باشند ، چه می شود؟ اگرچه این روزها تکنیک های بداهه نوازی در رسانه های تجاری ما کاملاً مناسب است ، از طرف دیگر مخاطبان ناامید شده اند و تنها راه برون رفت از این وضعیت پناهندگی است. برنامه ریزی استراتژیک برای بازاریابی محتوا ست

در طراحی یک استراتژی بازاریابی محتوا ، شما به برخی از داده های اساسی در مورد مخاطبان خود نیاز دارید. نام وی یک شناسه مخاطب شخصی یا هدف است. جدول زیر شناسه حسابرس کل است که من آن را پر کردم ، با یک قدم مهم در تدوین استراتژی بازاریابی محتوا. بسته به نوع محصول یا خدمات شما ، این جدول ممکن است حاوی سطرها و ستون های کم و بیش باشد.

“بنابراین اولین سوال این است که چگونه صفحات فرود را هدف قرار دهم تا بتوانم 4 سرب از فروش استخراج کنم. جواب با مراجعه به پارسنا فاش می شود. در پرسونا ، من پیش بینی کردم که بیشتر مخاطبان مورد نظر من ، زنان بین 5 تا 5 سال سن دارند. تا حدودی تحصیل کرده ، علاقه مند به هنر ، مجرد یا متاهل ، شهری و غیره. این اطلاعات به من کمک می کند تا بازده سرمایه گذاری را برای کمپین خود بهبود بخشم ، بنابراین من به آنها وفادار خواهم بود و همیشه با تجربیات جدید همراه هستم.
با توجه به ویژگی هایی که در Persona تعریف کرده ام ، مخاطب هدف من باید روی صفحاتی مانند آموزش آشپزی ، ارائه لباس سبک و مرسوم ، مد روز ، آموزش آرایش ، پیرایش و غیره تمرکز کند. چیزهای دیگری مانند خوشبختی و سرگرمی می توانند توجه آنها را جلب کنند ، اما آنها با مردانی که در لیست من نیستند مشترکات زیادی دارند. بنابراین هزینه ای که در این صفحات می گیرم ایده آل نخواهد بود و من آنها را نادیده می گیرم. (از کتاب اینستاگرام – استراتژی بازاریابی اینستاگرام!)

پس از تکمیل پرسونا ، ویژگی های اصلی را می دانید و فقط باید ویژگی هایی مانند موارد زیر را ایجاد کنید.

البته تصویر بالا نمونه ای کم عمق است و نیاز به جزئیات دقیق دارد و قطعاً موضوعات بزرگ و بزرگ دیگری نیز در این درخت وجود دارد.
پس از این مرحله ، باید لیستی از موضوعات نهایی و نوع محتوا بنویسید. سعی کنید بیشتر محتوای اصلی سایت را درج کنید. این ویدئو را می توان از وب سایت از ویدیو و پادکست گرفته تا گرافیک استخراج کرد و در رسانه های دیگر پخش کرد. با این حساب ، هر ویژگی اخیر می تواند حداقل دو نوع محتوای تصویری و متن را به گنجینه محتوای شما اضافه کند.
بهتر است برای سه ماه آینده یک طرح محتوا داشته باشید. این بدان معنا نیست که شما در سه ماه به 4 مورد نیاز دارید! شما یک مقاله تولید می کنید و آن را در وب سایت ارسال می کنید زیرا دو تصویر (تصویر یا پست عکس و غیره) استخراج می کند و به عنوان یک منبع تغذیه دو روزه در رسانه ها ارائه می شود. علاوه بر این ، ارسال مطالب فقط یک بار در روز فقط در شبکه های اجتماعی توصیه نمی شود. سایر وب سایت ها ، انجمن ها و رسانه های مشابه نیازی به این نوع اجرا ندارند.
بهتر است لیستی از مواد خود را همزمان داشته باشید تقویم محتوا تقویم محتوا ابزاری است که به شما می گوید چه زمانی محتوا را ارسال کنید ، چه رسانه ای باید منتشر شود و یک پیشنهاد بی نظیر به شما می دهد تا بتوانید محتوای خود را به بازار عرضه کنید. مدتی پیش مجموعه ای از تقویم محتوا را با تاریخ خورشیدی تهیه کردم که می توانید از طریق لینک زیر به آن دسترسی پیدا کنید.

دانلود بارگیری تقویم محتوای بازاریابی + تقویم خورشیدی + فیلم های آموزشی کاربر

این ساده ترین روش برای توضیح طراحی است استراتژی بازاریابی محتوا ایده آل برای راه اندازی ، بازاریابی دیجیتال. در پست های بعدی بیشتر در مورد نحوه اجرای ابزارهای پیاده سازی و تجزیه و تحلیل صحبت خواهم کرد.

اگر این پست را مفید می دانید ، آن را با دیگران در اطراف خود به اشتراک بگذارید.


مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا