عمومی

بازاریابی دیجیتال چیست؟ – باکره


بازاریابی دیجیتال
بازاریابی دیجیتال

بازاریابی دیجیتال به طور کلی به هر فعالیتی اشاره دارد که شما در آن خدمات و محصولات خود را بصورت آنلاین ارائه دهید.

بازاریابی ایمیل ، بازاریابی تبلیغاتی از طریق وب سایتها ، بازاریابی رسانه های اجتماعی و حتی بازاریابی وبلاگ نویسی همگی نمونه های خوبی از بازاریابی دیجیتال هستند. همه این گزینه ها به گروه شما کمک می کند تا خریداران را ترغیب کند تا بتوانند راحت تر محصول یا خدمات خود را خریداری کنند.

در اینجا برخی از محبوب ترین ابزارهای بازاریابی دیجیتال و استراتژی های تجارت آنلاین آورده شده است:

تقریباً هر چیزی می تواند ابزاری خاص و بی نظیر برای بازاریابی دیجیتال باشد. تنها کاری که باید انجام دهید استفاده از آن به صورت آنلاین است. با این حال ، بسیاری از مردم نمی دانند که ابزارهای دیجیتال مارکتینگ چیست.

در اینجا چند نمونه از این ابزارها آورده شده است:

• وبسایت شما

طبقه بندی برند (آرم ها ، نمادها ، کلمات کلیدی و غیره)

• محتوای ویدیویی (فیلم های تبلیغاتی ، نمونه محصول و غیره)

• تصاویر (اینفوگرافیک ، تصاویر تبلیغاتی ، عکس کولاژ و غیره)

• تولید محتوای مکتوب (وبلاگ ها ، کتاب های الکترونیکی ، توضیحات محصول ، توضیحات ، و غیره)

برنامه های آنلاین (برنامه های خدمات ، ماشین حساب ها و غیره)

• بررسی (یادداشت های مخاطبان)

• صفحات رسانه های اجتماعی

محتوای ایمیل

• …

همانطور که می توانید تصور کنید ، این یک نگاه اولیه است. بیشتر ابزارهای بازاریابی دیجیتال اغلب به یکی از این دسته ها تعلق دارند. اما بازاریابان خبره دائماً با روشهای جدیدی برای دستیابی به مشتریان آنلاین روبرو هستند ، به همین دلیل لیست روز به روز در حال تغییر است!

لیست استراتژی های بازاریابی دیجیتال به طور مداوم در حال تحول است ، اما در اینجا برخی از استراتژی هایی که اکثر شرکت ها از آنها استفاده می کنند آورده شده است:

پیوندهای حمایت شده (پرداخت به ازای هر کلیک)

این روش در واقع یک مفهوم گسترده است که انواع مختلفی از بازاریابی دیجیتال را پوشش می دهد. به این ترتیب ، شما برای هر کاربری که روی تبلیغ شما کلیک کند ، پرداخت می کنید. این روش به برند شما نیز کمک خواهد کرد. به عنوان مثال تبلیغات گوگل یکی از این روشهای بازاریابی آنلاین است که “تبلیغات موتور جستجو” نامیده می شود (بیشتر درباره آن بعداً). یا تبلیغات فیس بوک ، شکل دیگری از این روش تبلیغاتی موسوم به “تبلیغات رسانه های اجتماعی” (ما در مورد این روش نیز توضیح خواهیم داد).

تبلیغات موتور جستجو (پیش پرداخت)

سایت های Google ، Bing و Yahoo به شما امکان می دهند تبلیغات خود را در صفحات موتور جستجوی آنها قرار دهید. این نوع آگهی مخاطبی را جستجو می کند که به دنبال خدمات مشابه سرویس شما هستند

سئو

اگر مایل نیستید که برای تجارت موتور جستجو هزینه کنید ، می توانید از SEO برای افزایش رتبه صفحات یا پست های وبلاگ خود استفاده کنید. به این ترتیب ، دیگر لازم نیست برای هر کلیک روی تبلیغ خود هزینه بپردازید ، اما برای گرفتن رتبه بندی صحیح در این نوع از تبلیغات ، مدتی طول می کشد. اگر به آموزش سئو علاقه مند هستید ، بسیاری از مقالات مفید در وب سایت مدیر بازاریابی ارسال شده است.

تبلیغات در شبکه های اجتماعی (پرداخت هزینه برای همان شبکه)

اکثر شبکه های اجتماعی مانند Facebook ، Instagram ، Twitter ، LinkedIn ، Pinters و Snapshot به شما امکان می دهند تبلیغات خود را در سایت آنها قرار دهید. تبلیغات آنلاین رسانه های اجتماعی برای آشنایی با افرادی که با تجارت ، محصول یا خدمتی که ارائه می دهید آشنا نیستند بسیار عالی است.

بازاریابی از طریق رسانه های اجتماعی

مانند سئو ، بازاریابی رسانه های اجتماعی مانند فیس بوک ، توییتر یک روش بازاریابی رایگان برای تجارت شما است. درست مانند SEO ، برای دستیابی به کارآیی ، زمان و تلاش بیشتری لازم است. اما در دراز مدت می تواند برای شما ارزان تر باشد. به همین دلیل ، یکی از مهمترین روشهای بازاریابی دیجیتال است.

بهینه سازی نرخ تبدیل (CRO)

بهینه سازی نرخ تبدیل ، دانش بهبود تجربه کاربر آنلاین است. بیشتر مشاغل از این روش برای افزایش نرخ تبدیل ترافیک در وب سایت خود برای رهبری و غیره استفاده می کنند. به این ترتیب ، شما می توانید با بهبود سفر مخاطبان خود به استفاده از فضای آنلاین مشتری (مشتری جورنی) ، موفقیت و سود بیشتری کسب کنید.

بازاریابی محتوا

بازاریابی محتوا منطقه ای از بازاریابی دیجیتال است که طیف نسبتاً وسیعی از مناطق را در بر می گیرد. بازاریابی محتوا می تواند کلیه زمینه های بازاریابی دیجیتال (وبلاگ ها ، نمودارها ، کتاب های الکترونیکی ، فیلم ها و غیره) را افزایش دهد تا آگاهی از برند ، افزایش کلیک ، جذب مخاطبان و افزایش فروش باشد.

تبلیغ اصلی

آیا تاکنون به انتهای یک مقاله رسیده اید و لیستی از مقالات را که نویسنده پیشنهاد کرده است دیده اید؟ این یک کار تبلیغاتی است. اکثر تبلیغات اصلی در گروه بازاریابی محتوا قرار می گیرند زیرا از محتوا برای رانندگی بیشتر استفاده می کنند. تعیین این نوع آگهی دشوار است زیرا گاهی با معرفی های غیر پولی اشتباه می شود. این یک چیز خوب برای آنها است.

بازاریابی ایمیلی

بازاریابی ایمیل قدیمی ترین نوع بازاریابی اینترنتی است و هنوز هم قدرت زیادی دارد. بیشتر بازاریابان دیجیتال از بازاریابی ایمیل برای تبلیغ مطالب مهم ، خدمات یا محصولات ویژه یا ارائه یک رویداد (اغلب به عنوان بخشی از بازاریابی محتوا) استفاده می کنند.

بازاریابی مشترک

بازاریابی مشترک نوعی بازاریابی است که در آن شما می توانید برای تهیه محصول یا خدمتی که در سایت یا شبکه اجتماعی آنها ارائه می دهید ، به شخص یا شرکتی پرداخت کنید. با این کار ، از اعتبار آن شرکت یا سایت در بین مخاطبان خود برای افزایش فروش خود استفاده می کنید.

همانطور که از لیست بالا می بینید روش های مختلفی برای انجام کار آنلاین وجود دارد ، به همین دلیل بسیاری از شرکت ها فعالیت های بازاریابی خود را برای شرکت های بازاریابی هزینه می کنند تا آنها را مدیریت کنند یا تیمی را برای انجام فعالیت های بازاریابی در گروه خود تشکیل دهند. و از اتوماسیون بازاریابی استفاده کنید.

استفاده از بهترین استراتژیها و ابزارهای بازاریابی آنلاین در شغل خود بسیار مهم است.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: بازاریابی دیجیتال چیست؟ – باکره

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا