عمومی

این بروزرسانی متفاوت است … – کاما


زمان انتظار رسیدن به روزرسانی کمی طولانی تر از حد معمول بود ، اما تغییرات مهمی رخ داده است. ویژگی های اصلی این بروزرسانی در کنار خبر “تلگرام جزء 10 برنامه برتر جهان است” اعلام شد.

اما بیایید مهمترین ویژگی ها را در بروزرسانی نسخه 3.6 Telegram مشاهده کنیم:

1) تعداد بازدیدهای از محتوای هدایت شده خود را از یک کانال به کانال دیگر تغییر دهید

تاکنون ، مهم نیست که از کانال x به کانال یا گروه های دیگر هدایت شوید ، پیام اصلی و پیام های ارسال شده ، کل نمایش ها را تا آن نقطه نشان می دهد ، و در واقع همه آنها به همان تعداد بودند.

مشاهده: تعداد کل کاربرانی که این پیام را مشاهده کرده اند (با توجه به اینکه اگر کاربری که قبلاً پیام را دوباره مشاهده کرده بود پس از 24 ساعت پیام را مشاهده کند ، نمای جدید خواهد بود.)

اما در بروزرسانی جدید ، پیام ارسال شده از یک نمای در کانال نشان داده می شود و تعداد واقعی نمایش در کانال اصلی مشخص می شود.

به عنوان مثال: تا به امروز ، به منظور ترک تبلیغاتی که به کانال های مختلف تلگرام ارائه داده اید ، مجبور بودید برای بررسی میزان محبوبیت دنبال کنندگان آن کانال ، پست ویژه ای را برای هر کانال ارسال کنید ، اما اکنون این کار دیگر لازم نیست و بسته به نوع آگهی خود ، آن را به کانال خود ارسال کنید و آمار را رها کنید. بازدید کنندگان شما در هر کانال ایمن هستند.

2) امکان درج فیلم به جای تصویر پروفایل

3) ویرایش ویدیو را با اضافه کردن ابزارهای زراعی بهبود بخشید

تلگرام مدتی است که برطرف کردن نیاز کاربر برای اصلاح عکس ها و فیلم های ارسالی ، تمرکز خود را روی بخش ویرایش فیلم و عکس افزایش داده است و از آنجا که هیچ مسئله واترمارک وجود ندارد و در آپدیت های قبلی ، گزینه اضافه کردن برچسب ها و gif ها سعی در جلب رضایت کاربران خود دارد.

4) ارسال و دریافت پرونده ها حداکثر تا 2 گیگابایت

5) اضافه کردن یک بخش آماری دقیق برای دارندگان گروههای بزرگ (مشابه آمارهای تفصیلی که قبلاً فقط در اختیار مدیران کانال بود) برای تحلیل بیشتر عملکرد گروههای بزرگ

6) مدیریت چندین حساب در دسک تاپ تلگرام

Telegram اکنون به شما امکان می دهد از شماره تلفن های مختلف و بدون حساب کاربری خود وارد شوید.

7) امکان فعال کردن گزینه “بی صدا و بایگانی” برای مخاطبین ناشناس که جزئی از مخاطبین شما نیستند.

8) به روزرسانی برای پخش فایل های صوتی ، برچسب فوتبال برای دادن عدد تصادفی بین 1 تا 6 و ایموجی های جدید متحرک ، فاصله تقریبی شخصی که از طریق سایت با شما تماس گرفته است را نشان دهید ، محتوای تصویر ارسال شده در صفحه لیست چت را نشان دهید … ویژگی های دیگری نیز وجود داشت برای این بروزرسانی


همانطور که مشاهده می کنید ، تلگرام در تلاش است همه مخاطبان خود را در رده های مختلف تجاری ، سرگرمی ، امنیت ، دسترسی و … جلب کند و تاکنون موفقیت های زیادی داشته است. نظر شما در مورد بروزرسانی جدید تلگرام چیست؟ جالب ترین یا تحقق بخش ترین چیز برای شما چیست؟

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: این بروزرسانی متفاوت است … – کاما

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا