عمومی

اندروید اینستاگرام چیست و چرا باید از آن استفاده کنم؟


امروزه استفاده عمومی از اینستاگرام روز به روز در حال افزایش است. اینستاگرام این محبوبیت را مدیون پتانسیل بالای خود و توانایی آن در برآوردن نیاز کاربران به اطلاعات بیشتر است. چه کاربر عکس های شخصی را در حساب خود ارسال می کند و چه کاربران به دنبال گسترش و رشد کسب و کار خود و افزایش فروش محصولات خود از طریق این شبکه اجتماعی هستند.

از زمان ظهور اینستاگرام ، افزایش دنبال کنندگان ، چالشی بزرگ برای کاربران آن بوده است. از چه ترفندها و روشهایی می توان برای افزایش تعداد دنبال کنندگان در یک دوره زمانی کوتاه استفاده کرد ، به عبارت دیگر ، برای دور زدن دوستان اینستاگرام ، آشنایان و سایر حساب های مربوط به تعداد دنبال کنندگان.

براساس این علاقه و پاسخ ، بسیاری از برنامه ها و ایده ها طراحی و نوآوری شده اند. اما به دلیل مشکلاتی مانند پیروان غیرواقعی که به حساب کاربری کشیده شده اند یا به اصطلاح جعلی هستند ، خوب نتیجه نگرفتند.

یکی از راه های افزایش دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام ، که در مقاله 20 راه برای افزایش دنبال کنندگان واقعی اینستاگرام دیدیم ، افزایش دنبال کننده از طریق ربات های اینستاگرام است.

ربات اینستاگرام
ربات اینستاگرام

پس از توضیح مختصری از اینستاگرام و برنامه افزایش پیروان ، نوبت به توضیح ربات اینستاگرام رسیده است. این چیست و چه کاری انجام می دهد!

Instagram Robot یک ربات است که تمام کارهای فوق را روزانه و بدون هیچ گونه تاخیر و راحتی 24 ساعت در روز ، 7 روز در هفته و 365 روز در سال انجام می دهد. این امر باعث افزایش ترافیک واقعی صفحه شما می شود و می توانید به راحتی صفحه خود را برای آن ترک کنید و کار دیگر خود را با خیال راحت انجام دهید!

در حقیقت ، کار ربات اینستاگرام افزایش فعالیت اکانت اینستاگرام شماست که در نهایت منجر به مراجعه بیشتر به حساب و پست های شما خواهد شد. کارهایی که ربات های اینستاگرام می توانند انجام دهند متفاوت است. برای درک بیشتر مسئله ، بیایید بگوییم که شما به یک کارمند اختصاص داده اید تا فعالیتهای انتخابی شما 24 ساعت شبانه روز را انجام دهد. با انجام این فعالیت ها ، فعالیت حساب شما بیشتر و بیشتر می شود. علاوه بر این که دنبال کنندگان واقعی و هدفمند به حساب شما جذب می شوند ، اما با استفاده از اینستاگرام اینستاگرام ، Vivo ، لایک و از همه مهمتر ، تعداد بازدیدهای پست های شما به طرز چشمگیری و مضاعف افزایش می یابد.

تفاوت بین ربات اینستاگرام و برنامه های پیگیری
تفاوت بین ربات اینستاگرام و برنامه های پیگیری

یکی از ویژگی های بارز Robot Instagram از نرم افزار Instagram Follower Enhancement این است که روش آنها برای افزایش دنبال کننده ها اینست که مستقیم دنبال کنندگان را وارد حساب کاربری خود کنید. این پیروان واقعی نیستند و به آنها جعلی خوانده می شوند و هیچ نقشی در پیشرفت صفحه شما ندارند. اما این کار به صورت غیرمستقیم در بات اینستاگرام با استفاده از ترفندهای ویژه برای ترغیب اکانت های هدف خود برای دنبال کردن حساب شما به صورت دلخواه انجام می شود ، که منجر به تعداد دنبال کننده های واقعی و میزان آن می شود. لایک در حساب شما افزایش می یابد.

در صفحات ماهیت تجاری و با استفاده از ربات ها ، این روبات ها بطور خودکار فعالیت هایی از قبیل دوست داشتنی ، دنبال کردن ، اظهار نظر و غیره را انجام می دهند و صفحه تجاری موردنیاز را در معرض دید بسیاری از کاربران قرار می دهند و از این طریق برای آن تبلیغ می کنند. آنها صفحه را واضح تر می کنند.

حال ما در مورد فعالیت هایی که ربات های اینستاگرام می توانند برای افزایش پیروان واقعی انجام دهند ، به این سؤال می پردازیم؟

یک ربات آرام ، به موقع و آرام اینستاگرام تمام فعالیت های اساسی اینستاگرام مانند لایک ، دنبال کردن ، انفال ، اظهار نظر ، ارسال مستقیم و تکرار استوری را انجام می دهد. برای مثال پیروان هدفمند باید یک ربات اینستاگرام باشند تا بتوانند پیروان حساب شما را برای یک شهر یا مکان خاص مانند ساکن تهران جذب کنند ، یا اینکه تبلیغات شما متعلق به یک دسته یا حرفه خاص باشد. یا می خواهید جنسیت را از هم جدا کنید ، یا اهداف دیگری دارید که یک روبات می تواند به شما بدهد.

فعالیت های Android Instagram:

  1. لایک ارسال کنید و دنبال کنید
  2. ارسال و مستقیم نظر دهید
  3. Fick Follow را حذف کنید
  4. داستان من را بگو
  5. برنامه نامه پست الکترونیکی
  6. پست را تکرار کنید
  7. پیروان هدفمند را هدف قرار دهید
  8. جدایی جنسها
  9. کار در سایت
  10. آمار جذب
  11. توقف خودکار
  12. اظهار نظر و مدیریت مستقیم
چرا باید از ربات اینستاگرام استفاده کنیم؟
چرا باید از ربات اینستاگرام استفاده کنیم؟

حالا به بخشی رسیدیم که در مورد وسط صحبت کنیم.

البته داشتن فعالیت مداوم در اینستاگرام و ارائه محصولات و خدمات در آن یک کار دشوار و وقت گیر است. اما استفاده از ربات همه کاره اینستاگرام می تواند کار شما را آسان تر کند. با استفاده از اینستاگرام ربات ، می توانید به صورت خودکار و بدون نیاز به صرف وقت و اینترنت خود ، یک سری فعالیت هایی انجام دهید که باعث افزایش دنبال کننده های صفحه شما شود.

وقتی کسی را دنبال می کنید ، که عکسی از شما را دوست دارد یا وقتی برای به اشتراک گذاشتن آن نظر خود را ارسال می کنید ، واضح است که شما او را ترغیب می کنید که بداند او کیست؟ بنابراین او برای یافتن اطلاعات به پروفایل شما خواهد آمد و اگر راضی باشد ، شما را دنبال می کند.

ربات همه کاره اینستاگرام با هوشمندی تمام این فعالیت ها را برای شما انجام می دهد. این بدان معناست که ، به طور متوسط ​​، برخی از لایک ها ، دنبال کنندگان و نظرات روزانه را با مشخصات خود برای اهداف مورد نظر خود ارسال می کند. این باعث می شود افراد بیشتری بخواهند از شما پیروی کنند.

این روبات ها بسیار هوشمند هستند و اگر می خواهید در طول روز این کارها را به صورت دستی انجام دهید ، مطمئناً حساب شما توسط اینستاگرام مسدود خواهد شد ، اما برخی از روبات ها توانایی استفاده از آنها را به هر روشی دارند. شما ممنوع نخواهید شد.

ربات های اینستاگرام اغلب در وب و ماهانه سرو می شوند. با توجه به قیمت ، نحوه محاسبه آن به استفاده ماهانه بستگی دارد. و تمام ویژگی های نقاشی های آنها یکسان است.

مزایای استفاده از ربات اینستاگرام
مزایای استفاده از ربات اینستاگرام

یکی از مزایای استفاده از ربات اینستاگرام افزایش سرعت دنبال کننده های صفحه شما است. معمولاً با استفاده از قابلیت های روباتیک چند منظوره در اینستاگرام ، شما می توانید با مبلغی از 1500 تا 5000 در هر ماه ، دنبال کننده های واقعی و ایرانی را جذب کنید.

از دیگر مزایای استفاده از بوت اینستاگرام می توان به عملکرد مستقل و خودکار آن اشاره کرد. دیگر نیازی به اتصال به اینترنت و حفظ رایانه خود با ربات های اینستاگرام نیست. همه چیز توسط ربات اینستاگرام مطابق تنظیماتی که تعیین کرده اید انجام می شود. حتی هنگام خواب ، ربات شما فعال خواهد بود.

یکی دیگر از ویژگی های اینستاگرام اندروید قابلیت گزارش کامل آن است. به گونه ای که می توانید روزانه گزارش های دیگری در مورد عملکرد Android خود دریافت کنید. دریابید که چند نفر از ربات شما پیروی کرده اند ، چند نفر اظهار نظر کرده اند ، چند نفر شما را دنبال کرده اند ، چند نفر شما را دنبال کرده اند و غیره.

یکی از بهترین مزیت های ربات ربات توانایی آن در هدف قرار دادن یک منطقه خاص است. این ویژگی به شما امکان می دهد با کمک یک نقشه موجود ، یک منطقه یا محله خاص را تعریف کنید و فقط با کاربران و مخاطبان در دامنه مشخص شده خود ارتباط برقرار کنید. این ویژگی در ربات های اینستاگرام برای صفحاتی که در ابتدا محصولات و خدمات خود را به فروش می رسانند و ارائه می دهند ، مفیدتر و ارزشمندتر خواهد بود.

ربات های اینستاگرام توسط بسیاری از وب سایت ها سرو می شوند که هرکدام ویژگی های خاص خود را دارند. اما بهترین ربات اینستاگرام چه ویژگی هایی را باید داشته باشد؟

روبات اینستاگرام که می خواهید انتخاب کنید باید دارای ویژگی های زیر باشد:

مانند پست ، مستقیماً ارسال کنید ، به داستان نگاه کنید ، داستان کپی کنید ، دنبال کننده های جعلی را حذف کنید ، درباره پست ها نظر دهید ، مخاطبان مورد نظر خود را دنبال کنید و دنبال کنید.

یکی از ویژگی های خاص و منحصر به فرد ربات های اینستاگرام ، هدف گذاری هوشمند آنهاست. روبتی که انتخاب می کنید باید از قابلیت های هدفمندی خاصی برخوردار باشد ، از جمله:

امکان تعامل با کاربران در یک منطقه ، شهر یا استان خاص ، تعامل با کاربران هدفدار با توجه به هشتگ های خاص و تعامل با دنبال کنندگان یک صفحه خاص.

یکی از مهمترین ویژگی هایی که روبات انتخابی شما باید داشته باشد ، تنظیم سرعت فعالیت های تعیین شده برای ربات اینستاگرام است. به عنوان مثال ، سرعت پیگیری و اظهار نظر باید به دلخواه شما تنظیم شود. در غیر این صورت ، صفحه شما برای همیشه مسدود خواهد شد.

ربات باید با توجه به آنچه می خواهید تنظیم شود. به عنوان مثال ، روبات انتخابی اینستاگرام شما باید این توانایی را داشته باشد که اگر می خواهید یک سایت خاص را دنبال کنید و کاربران بتوانند از آن پیروی کنند ، ربات باید فقط این کار را انجام دهد و فعالیت های دیگری مانند دوست داشتن و پرهیز از اظهار نظر را انجام می دهد. یا به عنوان مثال ، نظرات ، چه موقع ، کجا و برای هر پست چیست.

روبتی که شما انتخاب می کنید باید از قابلیت های هدفمند هوشمند و حرفه ای برخوردار باشد. به عنوان مثال ، باید حاوی ویژگی باشد که اگر کسی شما را دوست داشته باشد ، یا فقط گیر بیفتد ، ربات دنبال خواهد شد.

یکی از مهمترین عوامل در انتخاب آن ، امنیت اینستاگرام برای اندروید است. روبی که شما انتخاب می کنید باید این ویژگی را داشته باشد که حساب های اینستاگرام را مسدود نکنید. در اکثر روبات های دارای کاربرد مخلوط ، آنها به شکلی رمزگذاری می شوند که اینستاگرام مشکوک یا مسدود کننده فعالیت ها و عملکردهای حساب نیست.

ربات مورد نظر شما باید توانایی تعامل طبیعی با کاربران را داشته باشد تا در جذب و نگه داشتن دنبال کننده هدف موفق تر باشد.

یکی از ویژگی هایی که یک ربات ربات باید از آن استفاده کند این است که گزارش های دقیقی و فوری از تعامل را ارائه می دهد. چند تا لایک ، چند دنبال کننده بوده است و چند نظر ارسال شده است. باید به طور دقیق گزارش شود

همچنین باید گزارش کاملی از افرادی که شما را دنبال کرده اند تهیه کند. به عنوان مثال ، تعداد افرادی که ربات از طریق مسیرهای مختلف با آنها در تعامل است ، به صفحه شما تبدیل شده است.

یکی از بهترین مزایای ربات های اینستاگرام Live Auto Sending است. می توانید ربات اینستاگرام خود را طوری تنظیم کنید که وقتی شخصی دنبال شما یا دوست دارد ، پیامی مستقیماً توسط او به شما ارسال شود. این پیام مستقیم می تواند حاوی پیام تبلیغاتی شما باشد یا حاوی پیام خوش آمدید برای پیروان جدید باشد.

بسیاری از روبات های اینستاگرام فوکوس خودکار داخلی دارند. این بدان معناست که اگر دنبال کننده دیگری باشید ، پس از اتمام کار ، می توانید آن را به صورت خودکار ردیابی کنید.

ربات های اینستاگرام باید پشتیبانی کنند به طوری که اگر در استفاده از ربات های اینستاگرام مشکلی دارید ، باید بتوانید با یک متخصص پشتیبانی تماس بگیرید و مشکل خود را حل کنید.

ربات های اینستاگرام را با نظرسنجی از کاربران بررسی کنید
ربات های اینستاگرام را با نظرسنجی از کاربران بررسی کنید

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید بهترین ربات اینستاگرام در چند سال گذشته (طبق نظرسنجی کاربران) ربات اینستاگرام Inbo است که دارای پشتیبانی عالی و رایگان و قابلیت حذف صفحه دنبال کنندگان و دارای برنامه اندرویدی است.

برای خرید دنبال کنندگان اینستاگرام می توانید کلیک کنید.

ویژگی های ذکر شده ویژگی های اساسی یک ربات هوشمند اینستاگرام است. در یک ربات پرقدرت علاوه بر ویژگی های ذکر شده در بالا ، می توان از ویژگی ها و قابلیت های دیگری نیز استفاده کرد از جمله نوشتن شرح تصاویر به صورت خودکار ، جمع آوری اطلاعات از اینستاگرام ، آنالیز و تحلیل صفحات رقیب ، مشاهده پاسخ به افرادی که صفحه شما را دوست دارند ، پشتیبانی از پروکسی ، تکرار فعالیت هایی برای دستیابی به نتیجه مطلوب ، انجام عملیات روی داستان ، ویرایش عکس ، عکس علامت گذاری و مدیریت تعداد زیادی از اکانت های اینستاگرام. نقل قول

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: اندروید اینستاگرام چیست و چرا باید از آن استفاده کنم؟

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا