عمومی

استراتژی اینستاگرام چیست؟ – کاما


مواقعی وجود دارد که شبکه های اجتماعی به ویژه اینستاگرام در بین کاربران محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. کاربران همچنین برای نزدیک شدن به اهداف خود به دنبال کلمه استراتژی اینستاگرام هستند. این محبوبیت باعث شده است که بسیاری از شرکت ها رشد و فروش خود را افزایش دهند.

توانایی عکس ها و فیلم های پشتیبانی شده توسط اینستاگرام و همچنین بحث در مورد کاربران در موضوعات مختلف ، به مکانی تبدیل شده است که مشتریان و کاربران می توانند به راحتی صفحه کسب و کار مورد علاقه خود یا شخص مورد علاقه خود را دنبال کنند ، از طریق عناصر مورد نیاز برای خودتان خرید کنید ، به صفحه مورد علاقه خود رأی دهید و به آن علاقه نشان دهید و در مورد محصولات یا خدمات و حتی موارد آن چیزهای زیادی را کشف کنید. محصولات را مقایسه کنید.

بنابراین شرکت ها باید هر روز در مورد محبوب تر کردن صفحه خود فکر کنند. همچنین برای جذب مشتری بیشتر و افزایش محبوبیت خود در بین کاربران ، باید در مورد پست های خود ، نحوه ارسال و حتی متنی که در صفحه خود قرار می دهید فکر کنید. این مقاله به شما کمک می کند استراتژی اینستاگرام خود را بدانید. نکته چیست؟ و چگونه می توانید استراتژی های صفحه خود را توسعه دهید.
اگر در خواندن مشکل دارید ، با یک مشاوره رایگان Aush Tech تماس بگیرید.
اما قبل از اینکه بدانیم استراتژی اینستاگرام چیست ، باید بدانیم معنی کلمه استراتژی چیست و این چه ارتباطی با کار و زندگی ما دارد.

این نوع استراتژی مختص یک برنامه خاص است. این بدان معنی است که شما تصمیم می گیرید به مرور زمان در اینستاگرام به یک هدف خاص برسید. این می تواند به فروش محصول ، معرفی شرکت ، محبوبیت در بین کاربران یا هر هدف دیگری از این برنامه بپردازد. در استراتژی اینستاگرام خود می توانید یک هدف را تعیین کرده و برای رسیدن به هدف بلند مدت خود برنامه ریزی کنید. در این مقاله به شما نشان می دهیم

  1. چرا باید برای صفحه خود استراتژی تهیه کنید و استراتژی چیست؟
  2. چرا در حال تهیه استراتژی برای اینستاگرام خود هستید؟
  3. استراتژی اینستاگرام چگونه توسعه یافت؟
  4. همچنین ، در کدام زمینه ها باید استراتژی را تعریف کنیم؟

فرض کنید می خواهید یک حیوان را در جنگل شکار کنید. ابتدا باید تعریف کنید:

  • کدام حیوان را می خواهید جستجو کنید؟
  • به دنبال چه چیزی هستید؟ برای تفریح؟ برای تهیه غذا؟ و ….
  • با چه ابزاری می خواهید شکار کنید؟
  • فکر می کنید چند عملیات ماهیگیری دارید؟
  • می خواهید به کدام دستگاه بروید؟ و …..

اکنون استراتژی مورد نیاز برای راه اندازی اینستاگرام را می دانید.

  1. چرا به پیچ اینستاگرام احتیاج دارم؟
  2. چه نوع صفحه ای به من صدمه می زند؟
  3. علاقه مندان من کی هستند؟
  4. چه محتوایی را باید به مشتریان خود ارائه دهیم؟
  5. آیا می توانم از صفحه خود درآمد کسب کنم؟
  6. فکر می کنید فروش محصولات چقدر است؟
  7. چند بار در هفته ، روز یا ماه برای صفحه من کافی است؟
  8. قرار است صفحه من از چه سنی پشتیبانی کند؟
  9. صفحه Falvor از چه اطلاعاتی می خواهد؟
  10. رقبای شما چه می کنند؟
  11. چه تبلیغاتی مناسب شماست؟

اگر نمی توانید به این سؤالات به درستی پاسخ دهید ، و استراتژی اینستاگرام برای شما دشوار است ، پس خدمات مشاوره رایگان Auscheck به شما کمک می کند تا بهترین استراتژی برای تجارت خود را بشناسید.
پس از پاسخ دادن به این سوالات ، شما باید محصولات یا خدمات خود را مرور کرده و شروع به برنامه ریزی صفحه خود کنید.
بنابراین بهتر است محتوا یا محصولی را که تبلیغ می کنید به چه کسی یا چه کسانی بشناسید.

همه ما می دانیم که اینستاگرام بخش های مختلفی از شبکه اجتماعی دارد ، بنابراین باید کدام استراتژی را انتخاب کنیم؟

  • استراتژی اینستاگرام اینستاگرام
  • استراتژی تولید محتوای اینستاگرام
  • استراتژی بازاریابی اینستاگرام
  • استراتژی فروش اینستاگرام
  • استراتژی جذب Valvor
  • استراتژی تبلیغاتی در اینستاگرام
  • استراتژی انتشار اینستاگرام

برای شرکتها مهم است که طبق برنامه ریزی ، همه کارها را به موقع انجام دهند. این استراتژی دقیقاً همان چیزی است که به شرکتها کمک می کند تا تجارت خود را برنامه ریزی کرده و آن را در زمان مناسب انجام دهند.
در این بخش نحوه تهیه استراتژی برای صفحه خود را به شما آموزش می دهیم.

قبل از برنامه ریزی صفحه خود ، باید بدانید که چه کسی آنرا ارسال کند.
به یاد داشته باشید که ارسال اطلاعات غیر مرتبط با مشاغل شما می تواند مانند سمی باشد که شما به تجارت خود می دهید.
یک قلم و کاغذ بردارید محصولات ، خدمات یا حتی اطلاعاتی را که در صفحه فوری خود قرار داده اید روی کاغذ بگذارید. حتما روی کاغذ بنویسید. اگر همه موارد را در ذهن خود دارید ، باید این مقاله را بخوانید.

روی کاغذ ، محصول را مشخص کنید تا در اختیار مشتریان قرار دهید یا اطلاعاتی را در اختیار کاربران قرار دهید. برای مثال در استراتژی اینستاگرام ، اگر 8 محصول دارید و تمام 8 مورد آنها را در صفحه خود یا 4 مورد از آنها را در صفحه خود قرار می دهید ، حتماً آنها را انتخاب کنید. ویژگی های محصول را خودتان روی کاغذ بنویسید. تعداد این کالاها یا محصولاتی که تاکنون فروخته اید (اگر 5000 فروخته اید نباید حساب کنید و بنویسید اما کدام یک از آنها بیشتر فروخته اید).

  • چه خدماتی را برای راه اندازی ارائه می دهید؟
  • آیا این سرویس برای مشتری مفید است یا خیر؟

اگر خدمتی که در اینستاگرام ارائه می دهید کاربردی آسان یا استفاده آسان نیست ، هرگز نباید آن را در صفحه خود وارد کنید و صفحه خود را با پست های نامناسب پر کنید. اگر می خواهید یک صفحه بدست آورید ، بهتر است برخی از اطلاعاتی را که در اختیار دارید ، به اندازه کافی رها کنید تا در صورت درخواست سؤال از کاربر ، بتوانید به آن پاسخ دهید. از ارسال و انتشار نسخه های تکراری طولانی خودداری کنید.
پس از تصمیم گیری در صفحه خود ، تصمیم بگیرید که می خواهید چه چیزی را منتشر کنید.

  • آیا می خواهید از صفحه خود درآمد کسب کنید؟
  • آیا می خواهید فقط یک صفحه شغلی داشته باشید؟
  • آیا می خواهید صفحه ای در مورد شرکت یا تجارت خود داشته باشید؟

هدف خود را تنظیم کرده و صفحه را فشار دهید.
پس از تعیین هدف ، تصمیم بگیرید که چه کسی شما را شاهین و چگونه آماده سازی می کند.
پیشنهاد:
هرگز طعم های جعلی را نخرید. شاید چندی پیش خرید Falkover جالب باشد و شما بتوانید کاربرانی که در صفحه شما بودند را گول بزنند و طرفداران زیادی داشتند. اما امروز وقتی کاربران از Fawlower باهوش تر و متلاطم تر می شوند ، این باعث می شود تا کاربران اعتماد به نفس و اعتماد به نفس خود را از دست دهند.
جواهرات شما به چند روش قابل جذب است:

  • محتوای جذاب
  • صفحه شما به علایق کاربر مربوط است
  • روبات های جذب Valvor
  • هشتگ مناسب

بعد از انتخاب همه این مراحل می توانید صفحه خود را تنظیم کنید.

استراتژی بازاریابی اینستاگرام نقش عمده ای در ارتقاء فروش و موفقیت در بازاریابی آنلاین دارد. وقتی صحبت از بازاریابی اینستاگرام می شود ، نبود یک استراتژی هدف گرا ، شانس و تلاش شما را خراب می کند. حتی می توانید تسلیم شوید یا بدانید که اینستاگرام یا سایر شبکه های اجتماعی کار نمی کنند.
بازاریابی یعنی دیدن آنچه طرفداران ما از ما می خواهند و چگونه می توانیم با پیدا کردن بازار هدف خود به فروش بیشتری دست پیدا کنیم.
استراتژی بازاریابی اینستاگرام به معنی بررسی مواردی است که طرفداران شما دوست دارند ، پستهایی که دوست دارند ، محصولاتی که دوستشان دارند ، نظرات ارائه شده و غیره.

به یاد داشته باشید که مهمترین مسئله در پاسخ به سؤالات و نیازهای مشتری است ، خواه در شبکه های اجتماعی ، در بازاریابی چهره به چهره یا از طریق تلفن. اگر می خواهید محصولی در اینستاگرام بفروشید ، حتما مشتری را به درستی راهنمایی کنید.

بارها و بارها مشاهده شده است که فروشنده اینستاگرام محصولی را فروخته است که کار خود را انجام نداده است. به عنوان مثال ، یک نفر درمورد هزینه محصول اظهار نظر می کند و به این نظر پاسخی داده نمی شود. یا سوالی از راهنما پرسیده شد اما هیچ کس پاسخ نداد.

یا مشتری محصولی را خریداری کرده است اما فروشنده پاسخ نمی دهد. همه اینها باعث می شود ذائقه کاربر برای خرید یک محصول کاهش یابد و اعتماد به نفس در خرید محصولی از اینستاگرام و حتی خرید آنلاین را از دست بدهد. شما باید هنگام طراحی استراتژی اینستاگرام خود این موارد را به خاطر بسپارید.

برای ارسال در این برنامه مجموعه ای از الزامات خاص خود را دارد. پست کردن در اینستاگرام شاید یک چیز ساده به نظر برسد. طبق آمارهای جهانی ، رفتار مردم در تمام روزهای هفته تقریباً یکسان است ، اما در بیشتر موارد ارسال در روزهای معین و در زمانهای معین می تواند توجه بیشتری را به خود جلب کند. یک مثال ساده مانند آخر هفته ها در روزهای پنجشنبه و جمعه ، معمولاً روزهای تفریح ​​خانوادگی است.

بنابراین افراد معمولاً این روزها کمتر به تلفنهایشان می روند و به اینستاگرام نمی روند. بنابراین نمایش صفحه شما به پایین ترین حد ممکن خواهد رسید. اما از نظر ساعات انتشار ، فرض کنید مخاطب مورد نظر شما دوستانی هستند که به مدرسه می روند یا افرادی که سن کار دارند و به سر کار می روند.

ساعات کاری معمولاً بین 7 صبح تا 4 بعد از ظهر است. یا افرادی که از ساعت 7 صبح تا 1 عصر به مدرسه می روند باید از شیفت صبح و بعد از ساعات کاری که تا 5 عصر می گذرد آگاه باشند. توجه داشته باشید که دانش آموزان مجاز به استفاده از تلفن در ساعات مدرسه نیستند. اما کاربران در ساعت 10 صبح و کمتر در تلفن های خود قرار دارند. بنابراین بهترین زمان برای ارسال پست اینستاگرام بین 5 و 8 شب است.

اگر پستهای خود را در مواقعی غیر از این ساعت ها بگذارید ، صفحات دیگر را از دست می دهید و احتمال دوست داشتن و اظهار نظر کاهش می یابد. این برای افرادی است که در بالا به آنها اشاره کردیم ، اما ممکن است شما تماس هایی داشته باشید که فقط صبح ها به تلفن هایشان می روند و به صفحات اینستاگرام خود می روند.

اما این کل داستان نیست ، بسیاری از کاربران رفتارهای مشابهی دارند ، بنابراین می توانید از رفتارهای مشابه و آنچه معمولاً افراد در اینستاگرام انجام می دهند استفاده کنید ، اما با نگاهی به آمار ، نتایج گذشته و تفکر هوشمندانه بهترین زمان برای یافتن کار و ارسال پست های خود هستید. ارسال به موقع یک ترفند برای جذب فالورها است. این که چه تعداد پست در روز را انتخاب کنید و چه هشتگ هایی را انتخاب کنید یا نسخه ای که برای پست خود انتخاب کرده اید ، این موارد دیگری است که باید در مورد استراتژی محتوای اینستاگرام در خاطر داشته باشید. بنابراین زمان در قلب استراتژی اینستاگرام قرار دارد.

امروزه افراد زیادی وقت خود را در اینستاگرام می گذرانند و شما به عنوان یک شرکت می توانید از این فرصت استفاده کنید. برای شما بسیار مهم است که مشتریانی داشته باشید که شما را در اینستاگرام دنبال کنند و با شما ارتباط برقرار کنند ، زیرا اگر شما در نوشتن محتوا در صفحه کسب و کار خود خوب هستید ، ممکن است محیط صمیمی اینستاگرام محلی باشد که مشتری به برند شما وفادار باشد. می سازد

اگر مدتی است که در حساب شخصی یا کاری خود از اینستاگرام استفاده می کنید ، ممکن است تجربه ای داشته باشید که موضوع یا ایده خاصی را برای بروزرسانی حساب خود ایجاد نکرده است. محتوا می تواند ارزش های مشتری را به خود جلب کند و سود ما را افزایش دهد ، محتوای ارزشمند می تواند ارزش صفحه ما را از بین ببرد و کاربران را دلسرد کند. حالا محتوای ارزشمند چیست؟

برای به دست آوردن محتوای مناسب ، شما باید چیزی جذاب بنویسید تا همه بتوانند آن را به اشتراک بگذارند. اطمینان حاصل کنید که استراتژی ، محتوا و هدف دارید.

  • ارسال باید به منظور کاربر ارسال شود
  • متن باید تا حد ممکن از موضوعات حاشیه ای دور باشد
  • محتوا باید ارزش خواندن داشته باشد.
  • از طولانی شدن و گیج کردن مطالب خودداری کنید.
  • اگر قصد تهیه مطالب طولانی یا محتوای مشتری را دارید ، بهتر است از ایموجی ها و شخصیت های ناز استفاده کنید.
  • محتوای تکراری مسدود شده است. از ارسال مطالب به صفحات یا سایت های دیگر خودداری کنید و پس از چند روز بله به شما اطلاع می دهید. اگر می خواهید محتوای تکراری را مجاز کنید ، مطمئن شوید که یک تغییر ساده را ایجاد کرده یا به سرعت آن را راه اندازی کنید. به کاربران اجازه ندهید که محتوا را در سایتها و صفحات دیگر نمایش دهند ، سپس آن را ارسال کنید.
  • محتوای خوب باید برای پاسخ به تمام سوالات کاربر طراحی شود
  • از سبک مطالب خود استفاده کنید که کاربر می خواهد بداند که با کاربر واقعی در ارتباط است.
  • محتوای با کیفیت بالا باعث جذب کاربران و معرفی هر کاربر به دیگران می شود.
  • سعی کنید از یک جهت محتوای شخصی سازی شده را به کاربر ارائه دهید. به عنوان مثال ، می توانید از یک موضوع خاص استفاده کنید. این موضوع می تواند رنگ شرکت شما ، فیلتر ویژه ، استفاده از آرم شرکت ، کاپشن فن ، صدای گفتار خاص و غیره باشد.
  • استفاده از کلمات و نظرسنجی های خاص نیز می تواند نقش مهمی در جذب مخاطب داشته باشد. می توانید در پایان هر کوپن اظهار نظر یا نظرخواهی کنید. اگر شغلی را اداره می کنید و می خواهید محصولات یا خدمات خود را تبلیغ کنید ، تبلیغات شما نباید زیاد باشد! در حقیقت ، وقتی کاربران محتوای شما را می خوانند ، نباید احساس کنند که محتوای تبلیغاتی را تجربه می کنند.

اینستاگرام تنها شبکه اجتماعی است که از زمان معرفی خود به سرعت رشد کرده است و آن را به یکی از بهترین گزینه های بازاریابی دیجیتال برای بسیاری از شرکت ها تبدیل کرده است. در ابتدای اینستاگرام ، بسیاری از افراد تصور می کردند که فقط نوجوانان برای ارسال سلفی خود از آن استفاده می کنند ، اما با گذشت زمان ثابت شده است که این شبکه به راحتی می تواند برای هر سنی در هر شخصی تنظیم شود. باش اما چگونه تبلیغات اینستاگرام به شما کمک می کند:

تبلیغات در هر شغلی می تواند نقش زیادی در جذب مشتری داشته باشد ، اما به خاطر داشته باشید که آگهی تبلیغاتی باید به موقع ، در زمان مناسب ، در محتوای مناسب ، در روانشناسی درست و غیره باشد.

  1. از طریق تأثیرگذار
  2. در صفحه خود تبلیغ کنید
  3. تبلیغات در صفحات مربوط به شغل شما
  4. تبلیغات به روش های مختلف (رقابت)

محتوای اصلی استراتژی بازاریابی شما در اینستاگرام است. اگر محتوای صفحه اینستاگرام شما مربوط به بازار هدف نیست ، نمی توانید در اینستاگرام موفق شوید.
ابتدا تصمیم بگیرید که چه نوع محتوایی را می خواهید ارسال کنید.
برای مطالعه بیشتر کلیک کنید

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: استراتژی اینستاگرام چیست؟ – کاما

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا