عمومی

از کجا می توانیم سبد سرمایه گذاری خود را به اشتراک بگذاریم؟


در دنیای آنلاین ، هر چقدر در صنعت حرفه ای باشید ، نمی توانید به راحتی و بدون به اشتراک گذاشتن و شناسایی کیف پول ، مشتری را جلب کنید و درآمد کسب کنید.

در ادامه این مقاله ، قصد داریم بهترین سایت های اشتراکی را ارائه دهیم. با استفاده از این سایت ها می توانید به راحتی نمونه کار خود را به اشتراک بگذارید و مشتری های خوبی را جذب کنید.

افراد زیادی وجود دارند که علی رغم اینکه در کار خود حرفه ای هستند ، گرفتن یک پروژه را دشوار می دانند و مشتری های کمی دارند. آیا باید به خود بگویید که یک حرفه ای می تواند بیکار باشد و پروژه ای پیدا نکند؟ در پاسخ باید گفت بله. شما نمی توانید در دنیای وب بدون به اشتراک گذاشتن کیف و آشنا شدن با یکدیگر پیشرفت کنید.

در این بخش از مقاله تعدادی از بهترین شبکه ها و وب سایت های اجتماعی را جمع آوری کرده ایم که در آن می توانید نمونه کارها خود را به اشتراک بگذارید. با استفاده از این سایت ها می توانید نمونه کارها را به اشتراک بگذارید و مشتری را جذب کنید.

LinkedIn یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی جهان است. این شبکه اجتماعی گزینه خوبی برای افرادی است که می خواهند کیف پول خود را به اشتراک بگذارند و مشتری را به خود جلب کنند.

اینستاگرام یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی در سراسر جهان به ویژه در ایران است. به راحتی می توانید در اینستاگرام مشترک شوید و کیف پول خود را به اشتراک بگذارید. با ادامه کار در اینستاگرام و استفاده از هشتگ ، می توانید مشتریان خوبی را برای خود جمع کنید.

Freelancer یکی از قدیمی ترین و شناخته شده ترین وب سایت های خارجی است. این سایت خدمات مختلفی از قبیل طراحی وب سایت ، طراحی اپلیکیشن موبایل ، برنامه نویسی ، طراحی آرم و موارد دیگر را در بر می گیرد. اگر در یکی از این زمینه ها مهارت کافی دارید ، می توانید در این سایت ثبت نام کنید و با به اشتراک گذاشتن نمونه کارها خود مشتری را جذب کنید.

Dribbble یک سایت محبوب برای طراحان است. در این سایت می توانید شغل های عالی و خلاقانه ای پیدا کرده و با به اشتراک گذاشتن نمونه کارها خود مشتری جذب کنید. اگر آن را به صورت حرفه ای طراحی کردید ، توصیه می کنم در این سایت مشترک شوید.

فیس بوک یکی از قدیمی ترین سایت های دوست یابی محبوب در جهان است. با عضویت در این سایت و به اشتراک گذاری نمونه کارها ، می توانید در جذب مشتری به موفقیت های بزرگی دست پیدا کنید.

پینترست با بیش از 200 میلیون کاربر فعال یکی از قدرتمندترین شبکه های اجتماعی است. این شبکه اجتماعی شبیه به اینستاگرام است و می توانید از آن برای به اشتراک گذاشتن کیف پول خود استفاده کنید. با استفاده از Pinterest می توانید تجارت خود را گسترش داده و مشتری را جذب کنید.

Behance شبیه فیس بوک است ، اما ویژگی ها و قابلیت های خاص خود را دارد. این سایت دارای حامیان مالی قوی مانند Adobe. این سایت یکی از بهترین سایت های به اشتراک گذاری نمونه کارها برای طراحان حرفه ای است که می توانند نمونه کارها خود را به اشتراک بگذارند.

منبع

faryak.com/ سایت های اشتغال زایی

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: از کجا می توانیم سبد سرمایه گذاری خود را به اشتراک بگذاریم؟

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا