عمومی

از مرکز ایران تا لندن ، داستان تغییر برند!


  • چرا دوباره نام تجاری:

ایران – مرکز راه اندازی ، که از ماه مه 2015 شروع به کار کرد ، چندین سال مدل کسب و کار خود را تغییر داده است. مسیر ایران مرکز با اجاره تجهیزات و اجاره با مالکیت و سپس با خرده فروشی کالاها و در آخر با کارتهای اعتباری ارائه شده برای خرید آغاز شد. مستاجر ، که از کلمه اجاره گرفته شده است ، دیگر با مدل تجاری در ارتباط نیست.

  • رویه های تغییر علائم تجاری قبلی:

ایران رونتر از رسانه های خود از جمله اینستاگرام برای گزارش این تغییر بزرگ استفاده کرده است. او ابتدا از کاربرانش خواست تا حدس بزنند که تغییر در مسابقه اینستاگرام را تغییر دهند. پس از آن در بسیاری از پست ها به کاربران اطلاع داده شد که مرکز ایران در نظر دارد نام و نشان خود را تغییر دهد. این خبر همچنین در رسانه های نوظهور گزارش شده است.

  • مسابقه حدس نام جدید:

به منظور جذب هرچه بیشتر کاربران در زمینه تغییر نام ، IranRenter همچنین یک مسابقه خلاقانه را برای حدس زدن نام جدید خود طراحی کرد ، زیرا کاربران مجبور بودند نامهای جدید را از میان حروف مختلف انتخاب کنند. این رقابت همچنین به بسیاری از کاربران (حدود 8000 نفر) کمک کرد که قبل از آشکار کردن نام جدید ، درباره نام جدید بیاموزند.

روز علائم تجاری:

در پایان این استارتاپ از ایران ، مرکز و لندن خداحافظی کرد. نام لاندو که از کلمه Lend گرفته شده است به معنای اعطای وام و وام است. هدف از انتخاب این اصطلاح یادآوری مبحث در دسترس بودن تسهیلات خرید اقساطی است. لندن (البته به معنای واقعی کلمه لندو) نیز نام دسر سیستانی است که در آن مرکز ایران نیز فرخنده بود.

هویت برند جدید با این فیلم همچنان آشکار است و اخبار این برند جدید در رسانه ها و فناوری های نوظهور منتشر شده است. سایت جدید (www.Lendo.ir) نیز با حفظ کلیه امکانات گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است اما بهبود یافته است و ظاهری جذاب تر و کاربردی تر دارد.

https://www.aparat.com/v/wB3he/٪D8٪A7٪DB٪8C٪D8٪B1٪D8٪A7٪D9٪86٪26zwnj٪3B٪D8٪B1٪D9٪86٪D8٪AA ٪ D8٪ B1_٪ D8٪ B1٪ D8٪ A7_٪ D8٪ A7٪ D8٪ B2٪ DB٪ 8C٪ D9٪ 86_٪ D9٪ BE٪ D8٪ B3_٪ D8٪ A8٪ D8٪ D8٪ A7_٪ D9٪ 86 ٪ D8٪ A7٪ D9٪ 85_٪ D9٪ 84٪ D9٪ 86٪ D8٪ AF٪ D9٪ 88_٪ D8٪ A8٪ D8٪ B4٪ D9٪ 86٪ D8٪ A7٪ D8٪ B3٪ DB٪ 8C٪ D8 ٪ AF٪ 21

آرم لندن از چهار سهام مختلف تشکیل شده است که به یک نکته اشاره دارند و به معنای چهار بعد تجارت است: مشتریان ، سرمایه گذاران ، فروشگاه ها و لندن که با یک فلش فلش L مشخص می شوند.نمایش مثبت (+) بین این چهار سهم مفهوم همپوشانی را بیان می کند.

  • تغییر هویت بصری:

در یادداشت های خود ، لاندائو سبز را مفهوم اعتماد توصیف کرد که بزرگترین دستاورد وی در طول سالها بوده است. رنگ سورمزی همچنین به افرادی گفته می شود که از بودجه خود قدردانی می کنند و به تصمیمات مالی خود علاقه مند هستند.

  • صفحه اینستاگرام لندن:

در شب سال نو ، لندن نام های اینستاگرام ، پروفایل ها و حساب های مهم را تغییر داد. نکات برجسته و تم کلی صفحه نیز با توجه به هویت بصری جدید تغییر یافته است. در این مدت ، رشد مخاطبان و جامعه اینستاگرام به طرز چشمگیری افزایش یافت. موضوع تغییر در اوایل آوریل (اواسط آوریل) عمومی شد ، و باعث ایجاد هیجان در بین مخاطبان قدیمی و کاربران جدید شد تا با لندن آشنا شوند.

شکی نیست که تغییر نام و برند هزینه های مختلفی دارد از جمله راه اندازی برند جدید “لاندو” برای این استارتاپ ، اما باید اهداف بلند مدت شرکت را مورد مطالعه قرار داد.

طبق امیر هجرانجاررئیس اجرایی لندن گفت: “ظاهر لندن (مرکز قدیمی ایران) کاملاً تغییر کرده است زیرا ظاهر قبلی آن با اهداف جدید این استارتاپ مطابقت ندارد.”



جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: از مرکز ایران تا لندن ، داستان تغییر برند!

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا