عمومی

از اینستاگرام درآمد کسب کنید


اکثر مردم می خواهند بدانند که چگونه در اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی پول کسب کنند و این امر با گسترش ویروس کرونا و ضعف بسیاری از مشاغل سنتی تشدید می شود. اگر شما نیز به فکر پس انداز مشاغل خود هستید ، با ما همراه باشید تا راه های کسب درآمد از اینستاگرام را بررسی کنیم.

راه های کسب درآمد در اینستاگرام

سه روش اصلی برای کسب درآمد در اینستاگرام وجود دارد:

1-به عنوان یک تأثیرگذار برای ارائه محتوای حمایت شده برای مارک ها کار کنید

۲- بازاریابی وابسته باشید که محصولات دیگران را می فروشد

۳- کارآفرین شوید و محصولات خود را بفروشید

چگونه می توان از اینستاگرام درآمد کسب کرد

استراتژی 1: به عنوان یک تأثیرگذار برای ارسال محتوای حمایت شده به مارک ها عمل کنید

پست های اسپانسر شده ممکن است اولین چیزی باشد که با شنیدن عبارت “تأثیرگذار اینستاگرام” به ذهن شما خطور می کند. از اوایل سال 2019 ، بیش از 500000 تأثیرگذار فعال در اینستاگرام وجود دارد و نیاز اصلی برای هر اینفلوئنسر اینستاگرام ، تعداد مناسب دنبال کنندگان است. به عبارت دیگر ، این استراتژی برای افرادی مناسب است که می خواهند با غریبه ها ارتباط برقرار کنند و می توانند اعتماد آنها را جلب کنند.

جذابیت این استراتژی این است که شامل بازاریابی بدون دردسر در بازاریابی دیجیتال است:

شما نیازی به ایجاد محصول یا ثبت سفارش ندارید ، اما باید در نظر بگیرید که کدام مارک می خواهد با شما کار کند و به این سوال پاسخ دهید: آیا این فرصت برای من مناسب است؟

استراتژی 2: یک بازاریاب وابسته شوید (بازاریابی وابسته)

برخلاف محتوای حمایت شده ، این استراتژی افزایش آگاهی نیست بلکه فروش است. این به این دلیل است که شما فقط وقتی درآمد کسب می کنید که پیروان شما واقعاً محصول را خریداری کنند. از طرف مثبت ، به عنوان یک بازاریاب شرکت وابسته ، نگران تولید این محصول یا ثبت سفارش نخواهید بود. نکته منفی این است که اگر می خواهید بدون مزاحمت مخاطبان خود رشد کنید ، این استراتژی نیاز به یک استراتژی محکم دارد.

بازاریابی وابسته در واقع بازاریابی دیجیتال کاملاً زاویه دار و هوشمند است ، شما قلم های دلخواه ، ریمل مژه و ابرو یا غذای سگ خود را به شما پیشنهاد می دهد ، پیوندی برای خرید محصول یا هر کد تبلیغاتی دیگری ارائه دهید. با تخفیف کم. لینک منحصر به فرد و کد تبلیغاتی شما ، به طوری که تاجر می تواند فروش شما را با توجه به تلاش شما پیگیری کند. برای هر فروش کمیسیون یا درصدی دریافت می کنید.

استراتژی 3: یک کارآفرین باشید و محصولات خود را بفروشید

سومین استراتژی برای کسب درآمد در اینستاگرام فراتر از بازاریابی و حوزه تجارت الکترونیکی است ، بنابراین به جای استفاده از مارک خود برای فروش محصولات دیگران ، محصولات خود را بفروشید. این ممکن است کتاب میز قهوه عکس های مورد علاقه شما باشد ، اما همچنین می تواند وقت و مشاوره شما به عنوان مشاور یا یک خط مد سطح بالا باشد ، و اگر قبلاً یک شرکت دارید ، فروش در اینستاگرام یک افزودنی عالی برای استراتژی بازاریابی شما است. شما هستید.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: از اینستاگرام درآمد کسب کنید

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا