عمومی

اثر آرامش – کاما


ترس و اضطراب به سرعت گسترش یافت. اما یک جایگزین موثر و عملی برای حفظ آرامش است.

اگر یکی از شوک های هواپیما در یک هواپیما شلوغ بترسد ، دیر یا زود ترس فروکش می کند و هیچ کس تحت تأثیر قرار نمی گیرد. اما اگر شش نفر وحشت کنند ، احتمالاً کل هواپیما از ترس سقوط خواهد کرد. ترس نیاز به گسترش چندین گره دارد.

همین مورد در مورد یک اردوگاه تابستانی 6 ساله نیز صدق می کند. اگر بیشتر افراد موجود در اردوگاه احساس آرامش کنند ، اگر کسی از خانه دور باشد ، به زودی فراموش خواهد کرد و مانند بقیه ، تابستان خوبی دارد. اما اگر سه یا چهار نفر از جمعیت احساس اضطراب کنند و از خانه خارج شوند ، جو متلاشی می شود.

به دلیل فرهنگ غالب حاکم بر آنها ، کتابخانه ها همیشه آرام هستند. این فرهنگ چنان تأثیرگذار بود که تا به امروز نیز حفظ شده است. ما باید تلاش کنیم محیط هایی را ایجاد کنیم که مردم در آن در صلح زندگی کنند. درست است که نیروی گسترش صلح با ترس قابل مقایسه نیست اما تأثیر بسیار بیشتری دارد.

اما توییتر توییتر برای افزایش ترس طراحی شده است. در این رسانه ، راحتی قربانی ترسیده است. اگر وقت خود را با افرادی می گذرانید که بیشتر وقت خود را در رسانه های اجتماعی می گذرانند و دائما اخبار را بررسی می کنند ، در واقع در حال دعوت از آنها به زندگی خود هستید.

تلویزیون و رسانه ها نیز پس از سالها به این نتیجه رسیدند که ترس و اضطراب ایده خوبی برای دستیابی به بازدهی بالا است. نه برای بهبود امور بلکه برای گسترش خشم و ترس.

ترس و اضطراب به ندرت کمک می کند.

درعوض ، ورودی ذهنی خود را مدیریت کنید. مراقب باشید اطلاعات خود را از کجا بدست آورید.

از توییتر دوری کنید.

به جای آن کار کنید ترس را دور نگه دارید.

بروزرسانی و گوش دادن به اخبار دام است. فقط پنج دقیقه در روز کافی است.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: اثر آرامش – کاما

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا