عمومی

ابزارهای جالب جستجو در تصاویر Bing Mobile


Bing در موبایل ابزارهای مفیدی برای یافتن تصاویر بهتر در اختیار ما قرار می دهد
Bing Mobile ابزارهای مفیدی برای یافتن تصاویر بهتر ارائه می دهد

جستجو و بارگیری تصاویر بر روی تلفن همراه کاربردهای بسیاری دارد. از جستجوی تصاویر خوب گرفته تا پست های رسانه های اجتماعی گرفته تا بارگیری تصاویر پس زمینه. این جستجو را می توان با گوگل یا با برنامه های مختلف انجام داد ، اما ما می توانیم با استفاده از ابزارهای قدرتمند آن ، از بینگ کمک بگیریم!

وقتی با مرورگر تلفن خود به بینگ می روید و به دنبال تصویری می روید ، چهار گزینه پیدا خواهید کرد که در زیر توضیح خواهم داد. همچنین می توانید تصویر را برای بارگیری و گزینه های دیگر (که بسته به سیستم عامل متفاوت خواهد بود) لمس کنید.


تصاویر مشابه را پیدا کنید
تصاویر مشابه را پیدا کنید

اولین و جذاب ترین ابزار آیکون قاب و دوربین مورد استفاده برای یافتن تصاویر مشابه است. با کلیک بر روی آن ، یک قاب روی تصویر ظاهر می شود و تصاویر مشابه را در قاب پایین مشاهده خواهید کرد. به عنوان مثال ، اگر فقط می خواهید عکس های کلبه مشابه را در تصویر بالا جستجو کنید ، فقط آنها را باریک کنید:

تصاویر مشابه بخشی از یک تصویر هستند
تصاویر مشابه بخشی از یک تصویر هستند

از بین بردن قاب نیز قاب را برداشته و به حالت قبلی برمی گردد.

ذخیره تصویر برای جمع آوری
ذخیره تصویر برای جمع آوری

گزینه دوم ذخیره تصویر در گروه عکس است. به عنوان مثال ، می خواهید چندین تصویر را جستجو کنید و آنها را برای مرور ذخیره یا بعداً بارگیری کنید. با کلیک بر روی این گزینه ، تصویر را در یک گروه ذخیره می کند و برای مشاهده گروه یا ادامه جستجو به شما پیام می دهد:

همچنین می توانید مجموعه ای از تصاویر را از منوی سه نقطه با انتخاب My Saves مشاهده کنید:

گزینه سوم روشن است و برای به اشتراک گذاری یک تصویر در شبکه های اجتماعی یا کپی پیوند استفاده می شود.

بخش مهمی از لیست سه امتیازی نیز دو مورد است. گزینه “تصویر صفحه نمایش” ممکن است طبق معمول به نظر برسد ، اما عملکرد دیگری دارد ، یعنی اینکه تصویر را از لینک آن در سایت اصلی نمایش می دهد ، نه در جستجوی بینگ.

گزینه اکثر ابعاد برای یافتن همان تصویر اما در اندازه های دیگر و اغلب استفاده می شود!


یادداشت جانبی: برای جستجوگر متعصب Google نباشید! برای مثال ، بینگ در جستجوی تصویر بسیار قدرتمند است و ویژگی های جالبی را که می بینید در اختیار شما قرار می دهد. بنابراین سعی کنید وسایل خود را گسترش داده و گزینه های دیگر را امتحان کنید. شما از دست نمی دهید!

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: ابزارهای جالب جستجو در تصاویر Bing Mobile

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا