عمومی

آموزش رایگان اینستاگرام 0 از 0 تا 100


برنامه یا شبکه اجتماعی اینستاگرام این شرکت در سال 2010 تأسیس شد و دنیای عکاسی ، سینما ، پرتره و شبکه های اجتماعی را متحول کرد. اینستاگرام این یکی از محبوب ترین شبکه های اجتماعی جهان است که توسط بیش از 30 میلیون کاربر در ایران استفاده می شود. بسیاری از ویژگی های عالی و رابط کاربری این شبکه اجتماعی باعث شده تا اکثر افرادی که می خواهند در یک بستر اجتماعی ایمن و جذاب کار کنند ، از آن استفاده کنند. در این مقاله از دروس مقدماتی استفاده خواهیم کرد شبکه اجتماعی اینستاگرام بیایید تمرین فعالیت را با هم مرور کنیم. اگر شما نیز علاقه مند به پیوستن به این شبکه و تعامل با سایر کاربران هستید ، در پایان مقاله آموزش اینستاگرام با ما همراه باشید.

آموزش اینستاگرام
آموزش اینستاگرام
آموزش اینستاگرام
آموزش اینستاگرام

اول باید برنامه اینستاگرام بارگیری یا رفتن به صفحه وب آن برای ورود شبکه اجتماعی اینستاگرام برای کار در آن شما نیاز به یک حساب کاربری دارید. بعد از ورود به برنامه یا وب سایت رسمی اینستاگرام روی پیوند عضویت کلیک کنید. برای ایجاد یک حساب کاربری ، به یک ایمیل یا شماره تلفن همراه معتبر ، یک نام کاربری که قبلاً ثبت نشده است و یک رمز عبور ایمن نیاز دارید. بعد از ورود به صفحه عضویت در اینستاگرام مناطقی وجود دارد که باید اطلاعات ذکر شده را وارد کنید. پس از اعتبارسنجی اطلاعات وارد شده ، می توانید به حساب کاربری خود وارد شوید و بر روی گزینه ویرایش نمایه خود کلیک کنید تا نام کاربری ، نام و نام خانوادگی ، عکس نمایه ، متن CV و سایر قسمت های حساب خود را ایجاد یا تغییر دهید.

روزانه صدها میلیون انسان شبکه اجتماعی اینستاگرام آنها عکس ها و فیلم های خود را به صورت پست و داستان منتشر می کنند. برای ایجاد یک پست جدید در اینستاگرام، روی نماد + در انتهای صفحه کلیک کنید و از گالری تلفن یا دوربین تصویری را انتخاب کنید. برای انتخاب عکس یا تصاویر مورد نظر خود روی Next یا Next (بالا سمت راست صفحه) کلیک کنید. در این بخش می توانید با استفاده از امکانات ارائه شده ، تصویر خود را زیباتر کنید. پس از انجام کارهای لازم روی تصویر ، با کلیک بر روی گزینه بعدی ، متنی به نام Image Caption اضافه کنید تا در زیر نمایش داده شود. امکان برچسب زدن افراد مختلف را می توانید در عکس ، موقعیت مکانی و غیره در صفحه ای که می توانید استفاده کنید ، مشاهده کنید.

سپس بر روی اشتراک کلیک کنید تا پست جدید خود را در صفحه نمایش دهید. گذاشتن داستان جدید اینستاگرام همچنین می توانید روی نماد دوربین (در سمت راست بالای صفحه) کلیک کنید و یک تصویر را انتخاب کنید. پس از انتخاب تصویری که می خواهید ، در قسمت بالای صفحه از آیکون ها برای قرار دادن متن ، برچسب ها و سایر ویژگی های جذاب استفاده کنید. یک داستان موارد شما بعد از 24 ساعت حذف می شوند و برای قرار دادن دائمی در صفحه خود باید آنها را برجسته کنید. برای برجسته کردن یک داستان ، روی نماد قلب (پایین سمت راست صفحه داستان) و شکل آن کلیک کنید برجسته نمایه خود را در صفحه اصلی نمایش دهید.

آموزش اینستاگرام
آموزش اینستاگرام

پیش اینستاگرام می توان آن را یک شبکه اجتماعی در نظر گرفت و تبلیغات در مورد آن وجود دارد. با مراجعه به تنظیمات و تنظیمات تنظیمات اطلاع رسانی پرداخت ، می توانید وقتی شخصی از عکس شما عکس می گیرد ، این گزینه را تنظیم کنید مانند آیا او می نویسد ، شما را دنبال می کند یا شما را در عکسی تعقیب می کند که مطلع شوید؟

در صفحه اصلی نیز دکمه دوم در پیوندهای صحیح به اخبار قرار دارد. در برگه You ، می توانید این اعلان ها را مشاهده کنید و در بخش بعدی ، عکس هایی را پیدا کنید که دوستان یا پیروانتان دوست داشتند.

آموزش اینستاگرام با یک دوست نزدیک
آموزش اینستاگرام با یک دوست نزدیک

یکی از آخرین ویژگی های برنامه شبکه های اجتماعی اینستاگرامدوستان صمیمی هستند اما هدف از این ویژگی چیست؟ از جانب ویژگی های مهم اینستاگرام ما می توانیم به داستان مراجعه کنیم ، که همان پست است ، اما با این تفاوت که به مدت 24 ساعت معتبر است و طرفداران شما می توانند عکس یا ویدئویی را که شما در این مدت به اشتراک گذاشته اید ببینید.

یکی دیگر از ویژگی های اینستاگرام Direct است که یک محیط گپ و همچنین به اشتراک گذاری فیلم ها و فیلم های مختلفی است که می توانید برای برقراری ارتباط با دوستان خود استفاده کنید. برای دسترسی به این ویژگی ، باید در صفحه اصلی یا همان باشید صفحه اصلی اینستاگرام همانطور که در شکل زیر مشاهده شده است ، بر روی گزینه سمت راست کلیک کرده و با دوستان خود چت و ارسال پست های مختلف را شروع کنید. در این مقاله آموزش اینستاگرام برای بررسی به ما بپیوندید اسرار اینستاگرام بیایید بررسی کنیم که همه آن را نمی دانند!

اگر نام کاربری مورد نظر شما توسط یک حساب کاربری دیگر استفاده شده است اما به نظر می رسد غیرفعال است ، می توانید نسخه موجود از نام کاربری مورد نظر خود را انتخاب کنید. برای به دست آوردن نام کاربری که هیچ کس دیگری از آن استفاده نکرده است می توانید برای استفاده از یک دوره ، شماره ، تأکید یا کلمه اختصاری استفاده کنید.

اینستاگرام مردم برای ورود و از اینستاگرام استفاده کنید هنگام ایجاد حساب کاربری خود تشویق می شود. برای فعال کردن حساب کاربری خود ، اطمینان حاصل کنید که وارد حساب کاربری خود شده اید و عکس های خود را به اشتراک می گذارید ، همچنین دوست دارید و درباره عکسها نظر دهید.

در این مقاله آموزش اینستاگرامسوء استفاده تجاری شامل استفاده از علامت تجاری ، شرکت ، آرم یا سایر ابزارهای مرتبط به روشی است که دیگران را در مورد علامت تجاری و تجارت درگیر اشتباه می کند.

از مارک دیگران به شکلی استفاده کنید که هیچ ارتباطی با محصول یا خدمتی که ارائه می دهد ندارد خط مشی های اینستاگرام نقض نکنید. لازم به ذکر است که نام کاربری اینستاگرام این است که بر اساس دریافت خدمات به ترتیب ورود.

بررسی اجمالی می توانید حداکثر ده عکس و فیلم بارگذاری کنید و آنها را به عنوان یک پیام به اشتراک بگذارید:

  1. ? کلیک کنید ، سپس را فشار دهید کتابخانه (آیفون) یا گالری (Android) در انتهای صفحه کلیک کنید.
  2. شیر آب..
  3. حداکثر ده عکس و فیلم را از گالری تلفن خود انتخاب کنید. می توانید برش عکس و فیلم را با ضربه زدن و سپس لمس کردن صفحه تنظیم کنید تا آنها را در قاب نگه دارید. مسیری را که انتخاب می کنید (مربع ، پرتره یا منظره) در همه عکس ها یا فیلم های پیام خود انتخاب کنید. شما نمی توانید جهت مختلفی را برای هر تصویر یا فیلم تعیین کنید. وقتی کارتان تمام شد ، در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید بعدی شیر آب.
  4. روی فیلتر موجود در قسمت پایین صفحه کلیک کنید تا در کلیه تصاویر و فیلم های انتخاب شده اعمال شود ، یا برای ویرایش و اعمال فیلترها به طور جداگانه بر روی یک تصویر یا فیلم کلیک کنید.
  5. می توانید با کلیک کردن و نگه داشتن عکس یا فیلم و کشیدن آن ، ترتیب عکس و فیلم خود را تغییر دهید. می توانید پیام خود را با کلیک کردن و نگه داشتن عکس یا فیلم حذف کنید. وقتی کارتان تمام شد ، در گوشه سمت راست بالای صفحه کلیک کنید بعدی شیر آب.
  6. می توانید برای کل پیام یک مکان و توضیحات اضافه کنید ، اما می توانید در هر عکس شخصی را به طور جداگانه برچسب گذاری کنید. بر علامت گذاری به مردم با انگشت خود کلیک کرده و بکشید تا زمانی که تصویری را که می خواهید برای برچسب زدن به کسی پیدا کنید پیدا کنید.
  7. روی اشتراک گذاری شیر آب.

یکی از ناامید کننده ترین مسائل آموزش اینستاگرام این مربوط به بخش نظرات است که متأسفانه بخش بزرگی از کاربران آن را به خوبی درک نمی کنند و ما اغلب شاهد توهین به جای موارد خوب مانند حمله به صفحات مختلف هستیم. این روزها حتی اگر سخنان هنرمندان محلی را رعایت کنید ، اغلب توهین ها و انرژی های منفی برخی کاربران را می شنوید. چیزی باعث شده بسیاری از این افراد صفحه را ببندند و از آن خداحافظی کنند اینستاگرام تمام شد. خوشبختانه اینستاگرام در به روزرسانی های خود ، ابتدا امکان سانسور کردن نظرات و سپس امکان بستن کامل بخش کامنت ها را فراهم کرد تا کاربران بتوانند در صورت لزوم صفحه خود را غیرفعال کنند. البته توانایی کنترل نظرات توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب نکرده است ، با این حال ما نحوه فعال سازی آنها را در ادامه به شما آموزش خواهیم داد:

  • نظرات: این ویژگی به شما امکان می دهد تا به طور خودکار نظریاتی را که حاوی کلمات توهین آمیز یا منفی یا کلمات دیگر است ، فیلتر کنید. به عنوان مثال ، با مشخص کردن کلمه “زشت” ، نظرات حاوی این کلمه برای شما یا سایر بازدید کنندگان صفحه شما در متن نمایش داده نمی شود و فقط شخصی که آن را ارسال کرده است ، می تواند آن را مشاهده کرده و خوانده شود. برای فعال کردن این ویژگی بروید تنظیمات اینستاگرام سپس به گزینه نظر بروید. در بخش کلمات کلیدی سفارشی ، می توانید هر کلمه مورد نظر ، اعم از فارسی ، انگلیسی یا حتی انگلیسی (متون فارسی که با حروف انگلیسی نوشته شده اند) تایپ کنید و آن را با کاما انگلیسی (،) جدا کنید. از این پس ، هیچ نظری که حاوی یکی از این کلمات باشد ، برای شما یا سایر کاربرانی که وارد صفحه شما شده اند ، نشان داده نمی شود.
  • بستن بخش نظرات: فعال کردن این ویژگی بسیار ساده است. تنها کاری که باید انجام دهید این است که هنگام ارسال پست ، هنگام ورود به بخش پست ، گزینه تنظیمات پیشرفته را لمس کنید و با روشن کردن گزینه موجود ، امکان ارسال نظر به این پست را به طور کامل خاموش کنید. با این کار نماد نظر از پایین پست حذف می شود. اگر می خواهید برای پستی که قبلاً منتشر شده است ، ببندید ، کافی است به این پست بازگردید و گزینه ای را برای خاموش کردن نظر با کلیک روی لیست سه نقطه ، در کنار مواردی مانند ویرایش یا حذف ، انتخاب کنید تا بتوانید در پست مورد نظر نظر دهید. نظر را غیرفعال کنید برای باز کردن نظرات دوباره همین مراحل را تکرار کنید و این بار گزینه ای را برای روشن کردن نظر انتخاب کنید.
آموزش زنده اینستاگرام
آموزش زنده اینستاگرام

بارگیری و ذخیره کنید اینستاگرام زنده یا فیلم زنده ای که پخش می شود از دو طریق قابل مذاکره است. از یک طرف شخصی که فیلم زنده را پخش می کند و از طرف دیگر کاربرانی که فیلم زنده را تماشا می کنند. اینستاگرام رسما در دسترس کسی است که آن را مستقیماً بارگیری ویدیو پخش می کند. اما سایر کاربران قادر نخواهند بود فیلم های زنده را ذخیره کنند ، همانطور که نمی توانند پیام ها و داستان های دیگران را به طور رسمی بارگیری کنند. البته یک روش غیر رسمی برای ذخیره فیلم های زنده وجود دارد که در زیر آنها را توضیح خواهیم داد.

  • ذخیره فیلم زنده توسط اپراتور: کاربرانی که ویدیوی زنده ای از آنها پخش می کنند والوره پس از لمس گزینه end و خاتمه پخش مستقیم ، به آنها گزینه ای برای ذخیره ویدیو داده می شود که می توانند لمس کنند کپی آفلاین پخش مستقیم را در تلفن خود ذخیره کنید. البته ، فیلم ذخیره شده فیلم خام است و نظرات منتشر شده به طور مستقیم ذخیره نمی شوند.
  • ذخیره ویدیوی زنده توسط سایر کاربران: پیش اینستاگرام به طور رسمی راهی برای سایر کاربران برای بارگیری فیلم های زنده فراهم نمی کند OGinstagram همچنین امکان بارگیری فیلم های زنده را برای شما فراهم نمی کند ، برای ذخیره یک فیلم زنده ، تنها گزینه شما استفاده از برنامه هایی است که به کاربر امکان ضبط ویدیو از صفحه تلفن را می دهد. به این ترتیب ، پس از راه اندازی این برنامه ها و شروع روند ضبط فیلم از روی صفحه ، لازم است اینستاگرام ویدیوی زنده مورد نیاز را ببینید و پخش کنید. هر آنچه که از این فیلم زنده می بینید ، اکنون با همان کیفیت ، همان صدا و با فرمت یکسان با برنامه مورد نظر ضبط می شود.

? امیدوارم از مقاله آموزش اینستاگرام لذت بردن. برای افزایش و ارتقاء کیفیت محتوای آموزشی تولید شده توسط تیم ما ، لطفا نظرات ، پیشنهادات ، انتقادات و غیره را در زیر این کاما با ما در میان بگذارید.

منبع: Humarsuchal

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: آموزش رایگان اینستاگرام 0 از 0 تا 100

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا