عمومی

آمار بازدیدهای محتوای من در سال اول


اگر نتوانم موفقیت را اندازه گیری کنم ، هیچ چیزی ندارم.

اشتباه نکنید ، این به معنای میل به بهترین بودن یا تمایل به اثبات چیزی نیست ، بلکه تنها چیزی که می تواند به من در بهبود کمک کند نقشه راه است ، از مسیری که من گرفتم تا دانستن اینکه چه چیزی را پشت سر گذاشتید. . عکس فوری می تواند تأثیر استرس زایی بر روی جامعه من بسیار آسان کند.

ویدیوی آمار تماس ما را بررسی کنید:

https://cdn.virgool.io/annual-report/1398/y374tylaq5vt-y34vp.mp4

در سال دوم ، من در کل 8 من یک پست با کاما و پست هایم گذاشتم ۵۱ عاشق و مردم 4 بار نظرات خود را در مورد پست های من به اشتراک گذاشت. امسال ۲۹ شخصی در کاما من را دنبال کرد تا پست های زیر را بخواند. اما این باعث می شود این دستاورد بیشتر ارزشمند شود این اثری است که این انتشارات به جای گذاشت.

طبق آمار ۸۳۶ پست های من خوانده شده اند و در حدود زمان 4.1 ثانیه ها تحصیلات خود را گذراند ، که توانست به 4.1٪ از جمعیت ایران برسد 1/4 دوم ، بالا بردن خواندن دیجیتالی فرد در کشور. خیر با وجود کوچک بودن آن ، اثری عالی و با ارزش است.

اما این اعداد فقط توضیحی است درباره آنچه که من برای مخاطبان خود به ارمغان آورده ام ، و این با ارزش ترین اثری است که من در نوشتن کتاب من به نگارش درآمده ام ، یک تلاش مخفیانه برای حفظ محیط زیست. من موفق شدم که با ارسال پست های خودم به صورت نیم صفحه ، مقاله را ذخیره کنم ، به این معنی که اگر مجبور شدم پست هایم را توسط خوانندگان جداگانه چاپ و مطالعه کنم ، 4.1 کاغذ مصرف می شود.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: آمار بازدیدهای محتوای من در سال اول

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا