عمومی

آقای جان ، ما در این باره شوخی نکردیم !! (دوباره وارد آهنگ خلاء Iday)


سلام دوست عزیز؛

اول از همه ، قبل از خداحافظی ، می خواهم بگویم: “اگر پست قبلی من را ببینید ، در این پست هیچ اتفاق خاصی رخ نمی دهد و وقت خود را برای خواندن آن تلف خواهید کرد.” اگر این پست را ندیده اید ، من خوشحال می شوم که چند دقیقه طول بکشد! “

خوب … امیدوارم خوب عمل کنی

دیروز این پست «معرفی و بارگیری خلاء Iday’s Baculam Vacuum – سفری به یاد ماندنی در خلاء“من ارسال کردم ، فهمیدم که تعداد لایک و بازدید کمتر از بقیه پست های من است. پس از گذشت چند ساعت ، سید بهنام عزیز ، لطفاً در نظرات به من اطلاع دهید که پست من در بخش “پست های اخیر دوستان” ظاهر نمی شود.

وقتی این دو نفر را جمع کردم ، گفتم که ممکن است برای همه دوستان عزیزی که از من پیروی می کنند مشکلی وجود داشته باشد … خلاصه ، با پرسیدن برخی از عزیزانم ، مطمئن شدم که این مورد است و طرفداران من نمی توانند متوجه پست شوند. این پست خواهد بود

من قبلاً تصمیم گرفتم به دوستان عزیزم که دنبالم هستند بگویم تا این پست را که می خوانید بنویسند:

انتشار را نوشتم و چاپ کردم. اگر وقت دارید ، نگاهی بیندازید ، خیلی ممنونم:

https://vrgl.ir/U7PLG

امیدوارم این پست حداقل به دوستان من برسد تا آنها بدانند که این پست وجود دارد! من آهنگی را که در این پست تهیه کردید بسیار دوست دارم و جای تاسف است که شما به آن گوش ندادید.

من فکر می کنم استاد عزیز ما از انتشار نشریه انتقادی من ناراحت است و می خواهد انتقام از این بگذرد (شوخی!). به گفته یونیون عزیز ، آنها به خاطر اظهار نظر بدی که برای آنها ارسال کردم از من عصبانی هستند :))

* واقعاً به یاد داشته باشید چه کسی شوخی را باز کرده است !! (نماد خندان شیطان!)

من نیز به کاما اطلاع دادم که این اتفاق افتاده است و آنها به من گفتند که مشکل برطرف شده است. اما باید بگویم که این راه حل فقط به نفع یکی از بستگان عزیز شما خواهد بود! زیرا:

اول از همه ، هنوز حل نشده است (مقاله من در گروه موسیقی سایت نشان داده نشده است)

دوم (با فرض اینکه مشکل حل شده است) ، این مقاله بدون مشاهده به پایین لیست “پست های دوستان اخیر” رفت ، و فواید دارو پس از مرگ سهراب چیست ؟!

و آیا دلیل آن را می دانید ؟! جواب دقیق کاما را در ایمیل نقل می کنم:

پست شما به دلیل حساسیت به کلماتی که عمدتا در آگهی ها استفاده می شود نمایش داده نشد.

عکس العمل من: آههههههههههههههههههههههههههههه خواهش میکنم (متاسفم که جوابگوی کاما نیستید!)

فروش مهره مار ، دستگاه تصفیه آب ، رازیانه و غیره جزو محصولات تبلیغاتی نیست ، اما تهیه موسیقی آرام غیر کلامی یک تبلیغ است. یعنی با این سیستم هوشمند هوشمند **** (این جمله به خودسانسوری تبدیل شده است!)

امیدوارم این اتفاق دوباره نیفتد ، زیرا وقتی به تعداد بازدیدهایی که انجام داده ام نگاه می کنم ، احساس می کنم که هنگام صرف نوشتن آنها ناپدید شده اند.

به هر حال ، اگر اکنون این پست را می خوانید ، از اینکه نگاهی به بخش “محتوای نهایی دوستان” می اندازید ، سپاسگزارم و ببینید آیا در آنجا نشان داده شده است یا نه. زیرا اگر آنها دوباره آنجا را نگذارند ، من دقیقاً مثل تام هنکس در “دور دور” خواهم بود که در یک جزیره ناشناخته در وسط اقیانوس گیر کرده ام! فکر می کنم باید بروم و یاد بگیرم که بدون تجهیزات تجهیزات آتش سوزی را در جزیره ویرجیل شروع کنم (یعنی برای گفتن به دوستانم که مقاله ای ارسال کردم!) …

وقتی دیدم که نمی توانم به دوستانم بگویم که پستی ارسال کردم ، اینگونه احساس کردم :)
وقتی دیدم که نمی توانم به دوستانم بگویم که پستی ارسال کردم ، اینگونه احساس کردم 🙂

شرمنده شما از وقت من است

آقای جان ، حتما علائم زیر پست را هم بخوانید!

تا زندگی کنی

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: آقای جان ، ما در این باره شوخی نکردیم !! (دوباره وارد آهنگ خلاء Iday)

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا