گوشی جدید HTC احتمالاً از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 برخوردار است


تاریخ رونمایی گوشی جدید HTC اعلام شد. تلفن هوشمند جدید این برند ساعت 8 صبح (به وقت تایوان) تاریخ 12 ژوئن (23 خرداد ماه) معرفی خواهد شد. این شرکت پوستری را در فیسبوک منتشر کرده که تصویری از کنار این گوشی را نشان می دهد. متاسفانه این پوستر، جزئیات دیگری را در اختیار ما قرار نمی دهد. انتظار می رود که این تلفن هوشمند جدید، HTC U24 Pro نام داشته باشد.

گوشی جدید HTC احتمالاً از تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 برخوردار است

در ماه آوریل، شاهد ظاهر شدن HTC U24 Pro در میان داده های کنسول گوگل پلی بودیم. پس احتمالاً این گوشی آینده اچ تی سی که در هفته آینده معرفی خواهد شد، همان U24 Pro مورد انتظار است. فاش شده است که این دستگاه دارای صفحه نمایشی با وضوح 1080 در 2436 پیکسل خواهد بود. این تلفن هوشمند به طور پیش فرض با اندروید 14 به دست کاربران خواهد رسید. تراشه اسنپدراگون 7 نسل 3 وظیفه تأمین نیروی پردازشی مورد نیاز HTC U24 Pro را بر عهده دارد. این چیپست بر اساس فرآیند 4 نانومتری تولید شده است. HTC U24 Pro با 12 گیگابایت حافظه رم قابل تهیه خواهد بود. همچنین می دانیم که این دستگاه از بلوتوث 5.3 پشتیبانی می کند.

پوستر منتشر شده در فیسبوک HTC

همان طور که GSMArena اشاره می کند، در ماه می سال گذشته میلادی بود که HTC U23 Pro معرفی شد. بنابراین قطعا زمان آن فرا رسیده تا جانشین این گوشی هوشمند رونمایی شود. اچ تی سی با وجود اینکه اخیراً دستگاه های زیادی را معرفی نکرده، اما همچنان سعی می کند حضوری در بازار گوشی های هوشمند داشته باشد. لازم به ذکر است که تلفن های هوشمند سری U اچ تی سی به طور گسترده در سراسر جهان عرضه نمی شوند. این سری، تنها در بازار های منتخب، در دسترس علاقه مندان قرار می گیرد.

گوشی HTC U24 Pro با تراشه اسنپدراگون و نمایشگر خمیده در کنسول گوگل پلی مشاهده شد

نظر شما درباره این گوشی هوشمند آینده HTC چیست؟

بفرست برای دوستات

دکمه بازگشت به بالا