گن های لاغری مادام

گن زنانه محصولی است که به منظور لاغر سازی غیر دائمی موضعی قسمت های مختلف بدن مورد استفاده قرار می گیرد. گن ها با خاصیت کشسانی بسیار قوی، شکم، پهلو و ران پا و بازو را لاغرتر نشان می دهد.  بسته به طراحی گن، باعث برجسته دیده شدن باسن و سینه می شوند. گن های لاغری فشار بسیار زیادی را به اندام های داخلی وارد می کنند. از این رو استفاده ی طولانی مدت از آن پیشنهاد نمی شود.

کاربرد گن زنانه

گن ها علاه بر لاغری برای مراقبت پس از جراحی نیز به کار گرفته می شوند. این نوع از گن ها با گن زنانه لاغری متفاوت است. گن پس از جراحی، گن سوختگی به بهبود بیمار پس از جراحی کمک می کنند. هم چنین گن های مناسب بارداری شرایط بارداری را برای شخص راحتتر می سازد.

انواع مدل گن زنانه

گن شکم و پهلو این نوع گن متداول ترین نوع گن است که به منظور لاغری شکم و پهلو، آن ها را کاملا فشرده می کند و اندامی زیبا مانند ساعت شنی برای شما به ارمغان می آورد. از این رو به آن گن ساعت شنی جلیقه ای اصل کلمبیا نیز گفته می شود.  گن زنانه یکسره گن یکسره دارای سوتین است و در دو حالت بنددار و بند قابل تنظیم طراحی می شوند. این محصول تمام سینه، شکم، پهلو و باسن را در برمی گیرد و اندام ساعت شنی را برای شما می سازد.

گن پادار به صورت شلوارک تا زانو و به صورت شلوارک تنها یا به صورت یکسره ارائه می شوند. بخش بلند شلوارک وظیفه ی فشرده کردن و لاغر سازی ران پا را بر عهده دارد.  استفاده از شورت گنی برای جمع کردن شکم و پهلو بسیار متداول است. این محصول مانند شرت کشی است و کاملا عادی پوشیده می شود و در مدل های دیگر توسط مجموعه‎ ای از قزن ها بسته می شود.  گن بازو این محصول به صورت نیم تنه طراحی می شود و بازوها را به طور کامل پوشش می دهد. گن فرم ایزی محصولات متنوعی در این زمینه ارائه می دهد.  مهم ترین نکنه در هنگام خرید گن ساعت شنی 6 قزنه ، جنس آنهاست.

این محصولات از قابلیت کشسانی بسیار بالایی برخوردارند و باید بدون آسیب دیدگی، به مقدار بسیار زیادی کشیده شوند. علاوه بر آن برخی از مدل های آن داری فنر هستند. بنابراین در هنگام پوشیدن و شستشو به مراقبت زیادی احتیاج دارند. جنس پلی آمید، لاکرا، الاستین از جمله پارچه های متداول برای دوخت گن زنانه است. گن زنانه فرم تایم و گن زنانه ارتان از این نظر حرف های زیادی برای گفتن دارند.  رنگ های محبوب گن زنانه گن های لاغری، در رنگ های بسیار محدودی تولید می شوند. رنگ های روشن و کرمی نزدیک به رنگ پوست بدن، مشکی و سفید از جمله رنگ های پرطرفدار گن زنانه است.

برندهای معروف تولید کبرای خرید پستی محصول ، روی آیکون زیر کلیک کرده و پس از پر کردن فرم خرید، سفارش خود را ثبت نمایید انتخاب سایز در این قسمت انجام خواهد شد آیا تا به حال خود را در آینه دیده و آرزو کرده اید که یک مرتبه بدون رژیم و جراحی لاغر شوید؟ با پوشیدن این گن شکل بدن و هیکلتان را تغییر دهید. گن لاغری زنانه اسلیم لیفت انقلابی بزرگ در باریک کردن بدن و بالا کشیدن چربی های افتاده که بر اثر چاقی و یا پس از زایمان ایجاد شده، بوجود می آورد.

نحوه تولید این محصول به روشهای پیچیده ای برمی گردد که در سفت کردن عضلات و شکل دادن به بدن مؤثرند و در عین حال راحتی و آسایش را هنگام به تن داشتن برایتان به ارمغان می آورند. در دوخت این گن از هیچ سیم یا فنری استفاده نشده است تا شما هیچ فشاری را روی بدنتان احساس نکنید. بلندی آن از زیر خط سینه تا بالای زانو است تا تمام مناطقی که بیشترین درصد تجمع چربی و چاقی را دارند، در بر بگیرد. برای خرید پستی محصول ، روی آیکون زیر کلیک کرده و پس از پر کردن فرم خرید، سفارش خود را ثبت نمایید انتخاب سایز در این قسمت انجام خواهد شد

ویژگی های گن لاغری زنانه اسلیم لیفت :

– حاوی الیاف پلی استر کربنه شده جهت خنک نگه داشتن بدن
– تنفس پوست با تکنولوژی الیاف مایکرو فیبر
– پوست بدن به راحتی در آن تنفس می کند
– نا مشخص بودن گن بعد از پوشیدن لباس
– استفاده راحت و آسان برای تمام سنین
– تهیه شده از پارچه کشی منحصر به فرد
– لاغری موضعی و پوشش 70% از بدن
– بکار نرفتن هیچگونه سیم، فنر و درزی
– لاغر و کوچک تر کردن تا 3 سایز

عمر بالا و مقاوم در برابر سایش بسیار محکم و با دوام برای خرید پستی محصول ، روی آیکون زیر کلیک کرده و پس از پر کردن فرم خرید گن ساعت شنی 9 فنره ، سفارش خود را ثبت نمایید انتخاب سایز در این قسمت انجام خواهد شد .

آیا از فنرهای معمول در گن های لاغری در این گن ها هم استفاده شده است؟ خیر. با خیال راحت از این گن های لاغری استفاده کنید بی آنکه ترسی از فرو رفتن سیم یا فنری را به بدنتان داشته باشید محکمی و فشار گن های SLIM’ N LIFT به منحصر به فرد بودن الیاف آنها برمی گردد می تواند برآمدگی های پشت کمر و زیر سینه را بپوشاند؟ گن لاغری slim’n lift به دلیل بلند بودن می تواند چربی های اضافه را که پشت کمر و در قسمت زیر سینه قرار دارند، جمع کرده و سطحی صاف از بدن را به نمایش بگذارد این چربی ها به طور یکنواخت در قسمتهای دیگر بدن پخش می شوند و علاوه بر کم کردن سایز، بدن را سفت و محکم نشان می دهند

آیا می توان گن اسلیم اند لیفت را زیر شلوارهای تنگ و چسبان هم پوشید؟ با slim’n lift شما می توانید هر لباسی را با هر شکل و جنسی به تن کنید چراکه جنس ظریف و نازک این گن هیچ خط و برجستگی زیر لباسهای شما ایجاد نمی کند و مانع از چین خوردن و کیس ایستادن لباسهای رویی نیز می شود راز موفقیت و اثرگذاری slim’n lift در چیست؟ این موفقیت به 12 ناحیه از بدن برمیگردد که تأثیر زیادی در چاق بودن و چاق به نظر رسیدن دارند به گونه ای طراحی شده است تا خط باسن را بالاتر نگه دارد، چربی های قسمت پشت و دور شکم را محو می کند، تا خط زیر سینه بالا می آید،

برآمدگی ها و اضافه وزنی که در نواحی ران جمع شده را با داشتن شلوارکی تا سر زانوها، یکدست و صاف می کند و چربی ها و پوست های شل شده را با فشار، به داخل می کشاند. آیا slim n lift احساس خفگی و گرما ایجاد نمی کند؟ خیر، slim’n lift با بافت و الیاف ظریفی که دارد همانند پوست دوم بر روی بدنتان می نشیند و به شما احساس راحتی و اعتماد به نفس خواهد داد و به سادگی به پوستتان اجازه تنفس می دهد در طول روز تا چند ساعت می توان آن را به تن داشت؟ این موضوع به نیاز شما برمی گردد و هیچ محدودیتی در این زمینه وجود ندارد. شما می توانید تمام روز slim’n lift را بپوشید و از نتیجه پوشیدن آن لذت ببرید

شستشوی این گن به چه صورت است؟

می توانید آن را با دست یا با ماشین لباسشویی بشویید، از آب سرد استفاده کنید و مواد شوینده ملایم و رقیق به کار ببرید
برای خشک کردن می توانید هم آن را آویزان کرده و هم روی سطحی صاف پهن نمایید پس از شستشوی با دست، برای خشک کردن ابتدا گن را روی یک حوله قرار دهید تا آب اضافی آن کشیده شود و سپس آن را پهن یا آویزان کنید . اگر گن slim ‘n lift کمی تنگ به بدن بچسبد، آیا سایز اشتباهی سفارش داده ایم یا باید این احساس را تحمل کنیم؟

به هیچ وجه نیازی به تحمل احساس تنگی و خفگی نیست از ویژگی های الیاف این محصول اینست که حالت الاستیکی و کش فراوان دارد در صورتی که سایز گن خود را با دقت سفارش داده اید ولی کمی در آن احساس تنگی می کنید؛ به سادگی آن را روی سطح صافی پهن کرده و هر دو دست خود را داخل آن کرده و به طرفین بکشید این کار را چندین بار تکرار کنید تا پارچه گن حالت نرم تر و راحت تری به خود بگیرد و شما هنگام پوشیدن، وجود آن را روی بدن و زیر لباستان احساس نکنید .

برای آنکه گن و شکم بند شما برای مدت های طولانی کار کند و سالم باقی بماند، بهتر است آن را از برندهای معتبر و با کیفیت تهیه کنید. در این زمینه می توان گن زنانه اسلیم لیفت، گن زنانه کاسمارا و گن زنانه تریومف را نام برد. شما می توانید انواع گن زنانه و شکم بند لاغری از فروشگاه آنلاین دیجی استایل تهیه کنید. این محصول علاوه بر خانم ها، مدل های مردانه نیز دارد و در تناسب اندام آنها تاثیر قابل توجهی می گذارد.

دکمه بازگشت به بالا