گلکسی زد فولد 6 سامسونگ


هر چند سامسونگ در مدل های پایه و پلاس سری گلکسی S تصمیم گرفت همان طراحی با گوشه های گرد را حفظ کند اما در مدل اولترا و به خصوص از اس 22 اولترا (همزمان با ورود S Pen به داخل دستگاه) به این سو، گوشه های تیز سری Note را احیا کرد. با مشخص شدن بخشی از گلکسی زد فولد 6 سامسونگ در تصویر واقعی، باید گفت که حداقل یکی از اعضای این خانواده با طراحی گوشه تیز به بازار وارد خواهد شد. شاید بپرسید چرا “خانواده”؟ چون شایعات می گویند امسال حداقل 2 عضو با نام زد فولد 6 معرفی خواهند شد.

گلکسی زد فولد 6 سامسونگ

به لطف تصویر لو رفته منتسب به “گلکسی زد فولد بعدی” می توانیم نگاهی به قسمت بالایی گوشی داشته باشیم. همانطور که می دانیم، به احتمال زیاد سری بعدی Galaxy Fold با نام Z Fold 6 عرضه خواهد شد. هنوز مشخص نیست که این تصویر مربوط به کدام عضو از سری Galaxy Z Fold 6 است.

این تصویر توسط Ice Universe منتشر شده و به صورت خلاصه عبارت The Next Fold همراه آن است.

گلکسی زد فولد 6

گلکسی زد فولد 6

با توجه به برش خورده بودن تصویر، نمی توانیم چیزهای زیادی درباره این دستگاه ببینیم. با این حال تصویر اول مطلب تایید می کند که طراحی Galaxy Z Fold 6 نسبت به Galaxy Z Fold 5 دارای گوشه های تیزتر و حاشیه کمی کمتر در لبه بالاست.

همچنین به نظر می رسد که نمایشگر بیرونی گلکسی زد فولد 6 کمی عریض تر از نسل قبلی است. این می تواند خبر خوبی برای قابل استفاده تر شدن دستگاه در حالت بسته باشد.

البته درباره Galaxy Z Fold 6 باید گفت که ما انتظار داریم حداقل 2 عضو با این نام ببینیم. عضو اول که مدل پایه باشد باید همین اسم را داشته باشد اما مدل بعدی احتمالا دارای یکی از 2 پسوند زیر خواهد بود:

  1. 1- گلکسی زد فولد 6 اولترا
  2. 2- گلکسی زد فولد 6 اسلیم

درباره گلکسی زد فولد 6 اسلیم گفته شده که احتمالا دارای نمایشگرهای بسیار بزرگتر در داخل و خارج و در عین حال بدنه نازک تری خواهد بود. البته گفته می شود که این مدل برای عرضه در زمستان 1403 برنامه ریزی شده است، بنابراین می توانیم فرض کنیم که این دستگاهی نیست که در اینجا می بینیم.

نمایشگر بیرونی گلکسی زد فولد 6 با حاشیه های متقارن برای اولین بار دیده شد

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این تغییر برای گلکسی Z Fold 6 جذاب است؟

بفرست برای دوستات

دکمه بازگشت به بالا