گلکسی زد فولد 6 سامسونگ موفق به دریافت تاییدیه FCC شد


شایعه شده که رویداد بعدی Galaxy Unpacked سامسونگ در اوایل جولای (اواسط تیر) برگزار می شود. انتظار می رود که در این رویداد شاهد معرفی محصولات جدیدی، از جمله گوشی های تاشو نسل بعدی سامسونگ، باشیم. هم اکنون جزئیات کلیدی گلکسی زد فولد 6، در میان داده های گواهینامه FCC مشاهده شده است.

گلکسی زد فولد 6 سامسونگ موفق به دریافت تاییدیه FCC شد

جزئیات کلیدی گلکسی زد فولد 6 سامسونگ فاش شد. این تلفن هوشمند تاشو با شماره مدل SM-F956U، در میان داده های FCC ظاهر شده است. همان طور که در رندر های Galaxy Z Fold 6 دیده ایم، لیست FCC هم تأیید می کند که این دستگاه دارای طراحی جعبه ای شکل خواهد بود. این گوشی تاشو آینده سامسونگ از شارژ بی سیم نیز پشتیبانی می کند. شارژر وایرلس این دستگاه با شماره مدل EP-P5400 تأیید شده است. شارژر 25 واتی سیمی گلکسی زد فولد 6 نیز با شماره مدل EP-TA800 شناخته می شود. نسل قبلی این تلفن هوشمند تاشو نیز، از شارژ سریع 25 واتی پشتیبانی می کرد.

داده های FCC

طبق داده های گواهینامه FCC، سامسونگ Galaxy Z Fold 6 به درگاه USB Type-C مجهز خواهد بود. از دیگر ویژگی های این گوشی تاشو می توان به WPT، NFC، بلوتوث و WiFi 5.8GHz اشاره کرد. اطلاعات مذکور، تمام آن چیزی است که لیست FCC، درباره Galaxy Z Fold 6 به اشتراک گذاشته است.

همان طور که Gizmochina اشاره می کند، در اوایل ماه جاری میلادی بود که این گوشی تاشو آینده سامسونگ در میان داده های بنچمارک Geekench مشاهده شد. این دستگاه، از تراشه اسنپدراگون 8 نسل 3 و 12 گیگابایت حافظه رم برخوردار بود. Galaxy Z Fold 6 در تست تک هسته ای بنچمارک Geekench موفق به کسب امتیاز 1,964 شده و در تست چند هسته ای نیز امتیاز 6,619 را ثبت کرده است. البته گزارش دیگری نیز منتشر شده که نشان می دهد سامسونگ زد فولد 6 در رنگ های نقره ای، صورتی روشن، مشکی و سفید قابل تهیه خواهد بود.

قاب پشتی Galaxy Z Fold 6 سامسونگ در تصاویر واقعی دیده شد

نظر شما درباره این گوشی تاشو آینده سامسونگ چیست؟

بفرست برای دوستات

دکمه بازگشت به بالا