عمومی

کاهش شدید درآمد حاصل از تبلیغات تلویزیونی در جهان!


دهه هاست که درآمد تبلیغات برای تلویزیون های سنتی منبع اصلی درآمد بوده است و هزینه این نوع تبلیغات به ویژه در ساعات نمایش های تلویزیونی محبوب به اوج خود رسیده است. تبلیغات در مسابقات ورزشی و مبارزات انتخاباتی همیشه نعمت تلویزیون سنتی بوده است!

این قانون در کشور ما نیز معتبر است و تقریباً همه می دانند که درآمد تبلیغاتی در نمایش های محبوب مانند “نود” یا سریال های محبوب مانند “سرمایه” و “کلاه قرمزی” یا حتی هنگام بحث درباره نامزدهای ریاست جمهوری بسیار زیاد است. او است.

از طرف دیگر ، اما نارضایتی از دیدن تبلیغات خسته کننده برای مخاطبان تلویزیون رایج شده است ؛ تبلیغ کنندگان نیز معتقدند که مزایای تبلیغات پیک هرگز هزینه های بالای تبلیغات را جبران نمی کند.

اما فناوریهای جدید گزینه های جدیدی را برای هر دو طیف رضایت بخش در دنیای تلویزیون به ارمغان آورده اند. امروزه تلویزیون های اینترنتی ، خدمات OTT و VOD ، خدمات اشتراک ویدیو و حتی شبکه های اجتماعی فرصت های تبلیغاتی جدید و متفاوتی هستند.

تبلیغات هوشمند و هدفمند در این خدمات ، تقاضای تبلیغ کنندگان را برآورده می کند و می تواند نیاز مخاطبان برای این خدمات را برآورده کند ؛ این دلیل اصلی پایین بودن درآمد حاصل از تبلیغات تلویزیونی در سراسر جهان است.

حال ، اجازه دهید نگاهی به تأثیر خدمات مدرن بر جریان اصلی درآمد تلویزیون سنتی در ایالات متحده بیندازیم.

به گفته eMarketer ، درآمد تبلیغات در تلویزیون سنتی آمریکا سال گذشته نصف درصد کاهش یافته است. با توجه به کاهش نیم درصد ، هزینه تبلیغات در تلویزیون های سنتی آمریکا به 69.87 میلیارد دلار رسیده است. این نمایانگر کاهش درآمد یک میلیارد دلاری برای تبلیغات تلویزیونی سنتی است و انتظار می رود که در سال 2018 و 2019 ادامه یابد.

دلیل این کاهش این است که طرفداران تلویزیون به خدمات جدیدی تحت عنوان خدمات “OTT” یا “VOD” روی آورده اند. هزینه بالای اشتراک تلویزیون کابلی نیز به این امر کمک کرده و متوقف کردن این خدمات تعداد زیادی از مشترکان را تحت تأثیر قرار داده است.

البته ، در سال های اخیر ، اگرچه تلویزیون سنتی در ایالات متحده میلیون ها کاربر را از دست داده است ، اما ممکن است این کاهش نسبتاً ناچیز در درآمد تبلیغاتی به نظر برسد. برخلاف تصور عامه ، فقدان رشد و حتی افت نیم درصدی در صنعت به تنهایی یک شکست بزرگ را نشان می دهد ، زیرا رشد گسترده و سرسام آور درآمد تبلیغات در شبکه های اجتماعی OTT و مبتنی بر فیلم ، فرصت هایی را نشان می دهد. گمشده برای تلویزیون های سنتی عالی است.

در سال 2017 ، سهم درآمد تبلیغات در تلویزیون های سنتی آمریکایی در مقایسه با رسانه های آمریکایی در این زمینه 33 درصد کاهش یافت ، رقم بسیار نگران کننده شبکه های تلویزیونی.

به گفته eMarketer ، این می تواند تنها فرصتی برای افزایش درآمد تبلیغاتی برای تلویزیون های سنتی در سال 2020 باشد. سالی که بازی های المپیک تابستانی از یک سو ، و انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده از سوی دیگر ، و پوشش تلویزیونی از این دو رویداد بسیار مهم می تواند درآمد قابل توجهی به همراه آورد.

اما همانطور که گفتیم برخلاف تلویزیونهای سنتی ، سالهای طلایی تلویزیونهای مدرن از درآمد تبلیغاتی بالایی برخوردار بوده و درآمد تبلیغات همیشه در خدمات OTT و VOD رشد داشته است. به عنوان مثال ، طبق انتظارات ، درآمد تبلیغاتی برای جعبه مجموعه “Reko” امسال از 293 میلیون دلار فراتر خواهد رفت ، سرویس Hulu Stream با رشد 13٪ و درآمد تبلیغاتی به 1.12 میلیارد دلار خواهد رسید. جالب اینجاست که حتی در مقابل رسوایی ها حتی درآمد تبلیغاتی در رسانه های اجتماعی از جمله فیس بوک نیز بسیار بالا می رود.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: کاهش شدید درآمد حاصل از تبلیغات تلویزیونی در جهان!

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا