عمومی

چگونه برای جلوگیری از خسته کننده بودن سلام؟


خسته از سلام و احوالپرسی مکرر؟ برای کمک به خلاص شدن از شر این عادت خوب اما بد به من بپیوندید.

شما نیز مانند من احتمالاً در مناسبت های مختلف مانند عید نوروز سلام و شعرهای طولانی دریافت خواهید کرد ، اما آیا شما هم به این پیام ها علاقه دارید؟

  • پیام های عید طولانی کپی می خوانید؟
  • چقدر خوشحال هستید که این سلام را می بینید؟
  • چه تعداد از این پیام ها را به یاد دارید؟
پیام خسته کننده
پیام خسته کننده

من نمی دانم پاسخ شما به این سؤالات چیست ، اما من از پیام های مکرر راضی نیستم. حرف من این است که اگر می خواهیم روابط خود را با مردم حفظ و تقویت کنیم ، اگر می خواهیم عید نوروز را جشن بگیریم ، واقعاً خواهیم آمد و به آنها تبریک می گویم. وقت خود را بگیرید.

درست است ، این تولید کننده محتوا نیست و ممکن است مدت زمان زیادی طول بکشد ، اما می توانیم به جای تکراری ، 1000 پیام تولید کنیم و 100 پیام مختلف ارائه دهیم. نیازی به استفاده از کلمات یا پیام های عجیب و غریب برای حروف نیست. برای اینکه خودمان را متفاوت کنیم ، ممکن است محیط اطرافمان برای ما آشنا باشد.

من حدود دو سال پیش یک تبریک (نامه صوتی) برای اطرافیانم ارسال کردم (90٪ بقیه در پیام های متنی) و برای هر نفر چند ثانیه طول کشید ، شاید چند دقیقه برای نزدیک ترین آنها. زمان زیادی را برای من می گرفت اما بازخورد خوبی داشتم.

در تاریخ 1 آوریل 99 برای 100 نفر از عزیزانم پیام ارسال کردم و نظرات جالبی دریافت کردم.

برخی از عزیزان من نیز پس از دیدن پیام برای من پیام ارسال می کنند که برای من بسیار ارزشمند است زیرا در طول سال افراد زیادی را می بینم و با آنها تعامل دارم اما نوروز فرصت خوبی برای تعامل است.

برخی دیگر از دوستان نیز برای من پیامک شخصی نوشتند و آن را با من به اشتراک گذاشتند که این برای من بسیار ارزش داشت و هنگام ترک احساس گم شدن کردم.

برخی عزیزان قبل از ارسال پیام تبریک به من تبریک می گویند ، اما ما معمولاً آن پیام های جعلی را دوست نداریم!

اما دیدن دوباره پیام صوتی ، ارسال پیام برای من و تلاش برای کنار گذاشتن زمان برای من یک پیام شخصی است.

من این را با شما در میان گذاشتم تا بگویم اگر شما نیز مانند من از پیامهای تبریک طولانی ، تکراری و مکرر خسته شده اید ، وقت آن است که شخصی سازی سلام و احوالپرسی خود را شروع کنید تا دیگران بتوانند از شما یاد بگیرند و در اولین روز سال از آن لذت ببرند. اگر این پست را در ماه آوریل خوانده اید ، تولدت مبارک برای شما 🙂

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: چگونه برای جلوگیری از خسته کننده بودن سلام؟

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا