چگونه از قابلیت ترجمه متن تصاویر در نسخه وب گوگل ترنسلیت استفاده کنیم؟

قابلیت ترجمه متن تصاویر در نسخه وب گوگل ترنسلیت فعال شد. از این به بعد، کاربران می توانند متون تصاویر را بدون نیاز به نصب این ابزار گوگل و با استفاده از نسخه وب ترجمه کنند.

گوگل اخیرا قابلیت ترجمه متون داخل تصاویر را به نسخه وب گوگل ترنسلیت اضافه کرده است. این قابلیت توانایی تشخیص زبان مبدا را داشته و شما می توانید از بین 133 زبان برای ترجمه، زبان مورد نظر خود را انتخاب کنید.
بیشتر بخوانید: جذب نیرو در داعش از طریق یوتیوب ؛ گوگل متهم می شود؟
چگونه از قابلیت ترجمه متن تصاویر در نسخه وب گوگل ترنسلیت استفاده کنیم؟
بر اساس اعلام این شرکت، کاربران پس از ورود به صفحه وب سایت گوگل ترنسلیت، تب جدید Image را در بالای صفحه مشاهده خواهند کرد. با تپ کردن روی آن، می توان تصویر یا اسکرین‏‏ شات را از رایانه آپلود کرد و سپس ترجمه‏‏ ای از متن موجود در عکس ظاهر می شود.
در رابط صفحه وب، گزینه‏‏ هایی نیز مشاهده می شود که امکاناتی همچون کپی متن، دانلود تصویر ترجمه شده یا حذف آن را ارائه می دهد. همچنین فهرستی از 113 زبان مبدأ در کنار 133 زبان مقصد برای ترجمه نمایش داده می شود.
هرچند این فناوری می تواند به صورت خودکار، زبان‏‏ های مبدأ را تشخیص دهد. همچنین گزینه‏‏ ای به نام Lens Translate در زیر نتایج ترجمه ظاهر می شود که نشان می دهد این فناوری از فناوری ترجمه واقعیت افزوده گوگل لنز نیز برای ارائه نتایجی بهتر کمک می گیرد.
بیشتر بخوانید:

    دولت آمریکا گوگل را به از بین بردن شواهد برای فرار از قانون متهم کرد
    افزایش عجیب کاربران نسخه موبایلی بینگ جدید ؛ پایان سلطنت گوگل در سال 2023؟
    افزونه ChatGPT برای گوگل کروم عرضه شد [+ فیلم]

نظر شما کاربران ای جی مارکت درباره ی ویژگی ترجمه متن تصاویر در نسخه وب گوگل ترنسلیت چیست؟ دیدگاه خود را در بخش کامنت ها با ای جی مارکت در میان بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.
  

دکمه بازگشت به بالا