عمومی

چرا صفحه اینستاگرام من پول در نمی آورد ؟! (قسمت 1)


اشتباهات رایج در بازاریابی اینستاگرام
اشتباهات رایج در بازاریابی اینستاگرام

آنچه در این مقاله با هم خواهیم خواند:
یک معرفی مختصر در مورد آن مشکل را توضیح دهید این مقاله چیست؟
بیایید به 5 اشکال بپردازیم که می توانند صفحات اینستاگرام را ناموفق جلوه دهند جواب سوال ما آنها.
· چند تا کلیشه اینستاگرام به آنها پیشنهاد دهید تا از آنها دور شوید ثواب دنیوی و دنیوی دیگری نیز دارد!
سرانجام خلاصه و نتیجه گیری خواهیم گرفت
بنابراین اگر وقت دارید ، در read بخوانید

با توجه به تجربیات دوره های آموزشی برای کسب درآمد از اینستاگرام ، از جمله دوره ها سودآوری از اینستاگرام من آن را کردم ، می خواهم شما را با مشکلات مهم در این زمینه و راه حل های آن در این مقاله آشنا کنم. همانطور که می دانید داستان شبکه معروف اجتماعی اینستاگرام سالها آغاز شد و به نظر می رسد روند موفقیت آن ادامه خواهد یافت. در این سالها ، وی موضوع جالبی را نامید بازاریابی اینستاگرام یا بازاریابی اینستاگرام در بین کاربران اینترنت محبوب شد. با توجه به این شماره ، شرکت های کوچک و بزرگ توجه بیشتری به این پلت فرم کرده اند و بخشی از فروش آنلاین خود را به اینستاگرام اختصاص داده اند.

فروش و موفقیت به تدریج افزایش یافت و اکنون اکثر شرکت ها در هر زمینه ای کاملاً آگاه هستند که برای ادامه فعالیت خود به ویژه در اینترنت باید توجه ویژه ای به اینستاگرام داشته باشند! اما با تغییراتی که اینستاگرام در سالهای اخیر ایجاد کرده است ، قطعاً بازاریابی کمک خواهد کرد همچنین تغییر کرده است. به همین دلیل من می روم چندین مقاله و در چند بخش بگذارید با اشتباه کردن شما را با اشتباهات آشنا کنم ، یا خود را از درآمد اینستاگرام به طور کلی فاصله بگیرید ، یا حداقل برای رسیدن به اهداف خود حداقل طول بکشد. بنابراین ادامه این مقاله و بخش های دیگر را از دست ندهید.

برنامه جامع آموزش بازاریابی اینستاگرام + تلگرام (نمایش در Digikala)

بازاریابی اینستاگرام
بازاریابی اینستاگرام

اگر یکی از خطاهای زیر را مرتکب شوید ، به احتمال زیاد در درآمدزایی از اینستاگرام خود مشکل دارید:

1- رویای دستیابی به موفقیت یک شبه!

اینستاگرام چنان گسترده شده است که در بیشتر مناطق مردم زودتر از شما کار خود را شروع کرده و مشتری های خود را جذب می کنند. شاید به عنوان مثال ، اگر 5-6 سال پیش صفحه ای راجع به محصولات دست ساز را راه اندازی کردید ، تاکنون درآمد زیادی کسب کرده اید. اما در حال حاضر ، اگر با این کار شروع کنید ، احتمالاً رقبای قدیمی زیادی در پیش خواهید داشت. بنابراین نکته اول این است که رویای موفقیت یک شبه در اینستاگرام به پایان رسیده است مگر اینکه مبحث انتخابی شما تمام شود واقعاً باحال و جدید باشید البته این نیز ادامه دارد صبر کافیمورد نیاز برای نتایج!

2- خرید پیروان ، لایک ، اظهار نظر و داستان به همین دلیل …

اگر هنوز به این مباحث توجه دارید و وستون این ویژگی ها مهم هستند ، باید این را بدانید من سالهاست که از بازاریابی اینستاگرام خارج شده ام. تجارت اینستاگرام خود را با هزاران دنبال کننده جعلی شروع کنید و خود را توجیه کنید اعتمادسازی اولیه خوب ، مطمئناً دیگر در این مورد کار نمی شود. چرا؟
زیرا کاربران اینستاگرام با این کار اطلاعات کافی پیدا کرده اند شما فقط به وجدان آنها اهانت می کنید نتیجه فقط از دست دادن هزاران مشتری است!

اگر خواننده هستید اینستاگرام ساختن کتاب پنهان پول از دست نده!

دنبال کننده و لایک بخرید
دنبال کننده و لایک بخرید

۳- مباحث را با محتوای کپی تکراری کنید

هر مارک موفق داستان موفقیت خود را دارد!

هزاران صفحه در زمینه مضامین فیلم و فن ، آهنگ های جدید ، درس پخت و پز ، متن نوشته شده و قرن وجود دارد! ، دوبله و … در اینستاگرام! بنابراین ایجاد صفحه با چنین مضامین در اینستاگرام امکان پذیر نیست. مگر اینکه خلاق باشید مزیت رقابتی ایجاد کردن. بازاریابی اینستاگرام ، مانند همه بازاریابی که می شناسید ، هنوز به یک رقابت رقابتی نیاز دارد. همچنین توجه داشته باشید که قوانین اینستاگرام در مورد محتوای زائد سختگیرانه تر از گذشته سخت می شوند و صفحات رسیدگی به این موضوع جدی تر گرفته می شوند.

4- فروش فقط به جای ایجاد ارزش

بازاریابی محتوا
بازاریابی محتوا

از آنجا که درآمد اینستاگرام بسیار محبوب است ، اکثر مردم دوست دارند تمرکز خود را روی فروش بگذارند و فقط محصولات خود را به دیگران عرضه کنند. انجام این کارها در حال حاضر به تبلیغات زیادی نیاز دارد و اگر شما یک برند شناخته شده نیستید و بودجه کافی برای تبلیغات ندارید ، باید استراتژی های دیگری برای فروش محصولات خود داشته باشید. این یکی از بهترین و مؤثرترین است ، بازاریابی محتوا یا بازاریابی محتوا به اشکال مختلف با کمک این روش ها می توانید محتوای ارزشمند به من مخاطب خودتان را تولید کنید و محصولات و خدمات خود را در کنار آن قرار دهید. مطمئن باشید که این امر باعث می شود پست های شما در اینستاگرام اکسپلورر قابل دسترسی تر باشد.

فیلم آموزشی برای افزایش ورود به پست های اینستاگرام اکسپلورر

5- در بخشی از ابزارهای اینستاگرام متمرکز شوید

هر صفحه حاوی هر موضوعی است که شما نیاز دارید تا همه ابزارهای اینستاگرام را بهتر و بیشتر ببینید. توجه داشته باشید که من نمی گویم اگر من از ابزارهای دیگر استفاده نکنم ، اصلاً دیده نمی شود ، اما من بر آن تأکید می کنم بینایی بهتر و بهتر ابزارهای دیگر نیز مورد نیاز است. چه مفهومی داره؟

این بدان معناست که تمام پست های عکس یا ویدئو لازم نیست که ساده باشند! داستانی را کنار بگذارید ، از منشور شطرنج استفاده کنید ، در گروه های اینستاگرام شرکت کنید و از همه مهمتر رایج ترین و آینده ترین ویژگی IGTV (یا همان تلویزیون اینستاگرام) مراقب باشید. زیرا سیستم جدید کسب درآمد اینستاگرام این مربوط به IGTV است و در حال حاضر مورد آزمایش قرار گرفته است ، از این پس می توانید از این طریق برنامه و استراتژی خوبی برای کسب درآمد بدست آورید.


اما در پایان این مقاله ، برخی از اینستاگرام کلیشه هایی می دهند که ما برای جلوگیری از آن فرصت داریم:

  • بیایید به صفحه پویا برویم تحویل رایگان ملی!
  • زیر بقیه را اضافه کنید بیایید مقاله خوبی بنویسیم ، به صفحه من مراجعه کنید!
  • پست جدید ما برای بسیاری از افراد به طور مستقیم عمل کن
  • از صفحه رقابت یا بزرگتر سؤال کنید رایگان تست پشتیبانی!
  • ده ها نفر در سایت ما کارت آرمو آنها را آزار می دهد!
  • سی هشتگ آماده است بیایید تلفن خود را روی Note بگذاریم و آنها را در زیر همه پست ها قرار دهیم!
  • با کمی حساب کاربری پس از به اشتراک گذاشتن پست خود ، بگذارید یک نظر برای خودمان بگذاریم ، که این یک مقاله عالی بود …!

خلاصه و نتیجه گیری:

بنابراین در این مقاله آن را آموختیم از اینستاگرام درآمد کسب کنید:

  • به اندازه کافی صبور باشید و رقابت با دیگران را بپذیرید.
  • دنبال کنندگان ، لایک ها ، نظرات و موارد دیگر را برای همیشه ترک کنید.
  • محتوای منحصر به فرد داشته باشید و از دیگران کپی نکنید.
  • به جای تمرکز بر فروش ، روی ایجاد ارزش تمرکز کنید.
  • از کلیه اسبابک های اینستاگرام بهره مند شوید.

منتظر قسمت های بعدی این مقاله در هفته های آینده باشید …!

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: چرا صفحه اینستاگرام من پول در نمی آورد ؟! (قسمت 1)

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا