عمومی

چرا باید یک وبلاگ نویس یا کاربر YouTube شویم؟


یکی از مشکلات ما در هنگام استرس ، گفتار ضعیف و عدم توانایی نوشتن است. متأسفانه نوشتن در مدارس جدی گرفته نشده است. حتی در دانشگاه تلاش نکنید! در حال حاضر ، بسیاری از مردم قادر به نوشتن متن اداری صحیح ، از جمله من نیستند.

دلیل اصلی که خودم وبلاگ نویسی را شروع کردم افزایش توانایی نوشتن من بود. هدف من از کار در توییتر خیلی فعال نیست. من همچنین از اول شنبه که احساس کردم برنامه ای برای کار در یوتیوب دارم! 🙂

دلایل زیادی وجود دارد که شما کاربر YouTube هستید ، از جمله کسب درآمد ، تبلیغ محصولات و خدمات ما به مشتریان ، آموزش دیگران و موارد دیگر! اما ممکن است به من بگویید که صدام خوب نیست یا من ضعیف هستم! به همین دلیل می خواهم یک کاربر YouTube باشم! مهم نیست که چه نوع ویدیویی را ایجاد می کنم ، آموزشی است ، آموزنده است ، افزایش قدرت بیان و ارائه مهم است. حالا من اهمیتی نمی دهم که صدای من خوب نباشد یا حتی اگر فیلم نمایش داده نمی شود یا بینندگان او را دوست ندارند. اگر بازدید مهم نیست ، چرا خودم یک فیلم ضبط نمی کنیم؟ پاسخ این سؤال ساده است: وقتی من فیلم می نویسم ، بیننده ممکن است نظر دهد و من می توانم ارائه خود را بهبود بخشم! فایده صحبت با خودم و ضبط فیلم چیست؟ هیچ چیز مجبور نیستم در مورد برقراری ارتباط با دیگران و آنچه دیگران درباره صدای من ، ارائه من یا ضربان من خواهند گفت ، استرس بخورم!

البته کار بر روی وبلاگ نویسی و سایت های شبکه های اجتماعی می تواند مزایای دیگری از جمله برنامه نویسی برای جذب مشتری داشته باشد. البته یک منفی هم هست. این خیلی در شبکه های اجتماعی دخالت می کند ، بنابراین من اینستاگرام نیستم.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: چرا باید یک وبلاگ نویس یا کاربر YouTube شویم؟

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا