بازاریابی

چرا بازاریابی دیجیتال برای تجارت طلای ساحلی شما ضروری است

بازاریابی دیجیتال که به آن بازاریابی اینترنتی یا اینترنتی نیز گفته می شود ، سریعاً به اولین راه تبلیغات کسب و کار شما برای مشتریان بالقوه تبدیل می شود. اگر مشاغل کوچک یا متوسطی در Gold Coast دارید ، پاداش سرمایه گذاری در بازاریابی دیجیتال بسیار زیاد است. در یک نظرسنجی آنلاین اخیر ، 75 درصد صاحبان مشاغل کوچک اظهار داشته اند که بازاریابی اینترنتی در جذب مشتری جدید اثبات شده است. مطالعه دیگر نشان داد که 30٪ از مشاغل کوچک با حضور وب بیش از 25٪ از سود خود را به صورت آنلاین تولید می کنند. به عنوان یک صاحب تجارت Gold Coast ، اولویت های اصلی شما جذب مشتری بیشتر ، رشد تجارت ، گسترش دسترسی و در نهایت کسب سود است. اگر به درستی انجام شود ، بازاریابی دیجیتال به شما این فرصت را می دهد تا با یک ضربه سریع به هر چهار هدف برسید. امروزه همه در حال خرید یا جستجوی آنلاین کالایی هستند. به گفته استاتیستا ، در سال 2014 ، حدود 1.32 میلیارد نفر کالا و خدمات را بصورت آنلاین خریداری کرده اند. پیش بینی می شود این تعداد در سال 2021 دو برابر شود. بنابراین ، به عنوان یک صاحب مشاغل ، اگر کالاها و خدمات خود را به صورت آنلاین بازاریابی نمی کنید ، سود زیادی را از دست می دهید.

سئو – بخشی جدایی ناپذیر از بازاریابی دیجیتال و رشد تجارت

با شنیدن اصطلاح “بازاریابی دیجیتال” در یک مکالمه یا مقاله ، نام اختصاری “SEO” دور نیست. این به این دلیل است که این دو اصطلاح به هم پیوند می خورند ، بنابراین شما به معنای واقعی کلمه نمی توانید یکی را بدون دیگری داشته باشید. سئو بدون شک یکی از بزرگترین اشکال بازاریابی دیجیتال است. در حقیقت ، یک استراتژی بازاریابی دیجیتال فاقد SEO می تواند نتایج مطلوبی را به همراه نداشته باشد.

سئو سایت دقیقاً چیست؟

فرض کنید بیل ، مرد عادی با 9 تا 5 شغل ، به یک برقکار احتیاج دارد. فکر می کنید او بعد از یک روز شلوغ کاری به دنبال یکی از آنها در محله خود بگردد؟ مطمئناً در این روزگار نیست! او تلفن هوشمند خود را برداشته و از طریق موتور جستجو (گوگل ، بایدو ، بینگ یا یاهو) به جستجوی برق در منطقه خود می پردازد. طبق موتور جستجوگر ژورنال ، 93٪ از تجربیات آنلاین با یک موتور جستجو شروع می شود و 47٪ از افراد روی یکی از سه لیست اول کلیک می کنند. محقق دیگری می گوید 92٪ از آن محققان آنلاین شرکتهایی را انتخاب می کنند که در صفحه اول نتایج جستجوی محلی قرار دارند. این آمار دروغ نیست. همانطور که بیل را جستجو می کند ، بیل فقط می تواند آن را از صفحه اول نتایج جستجوی Google خود عبور دهد. معنی این امر این است که اگر می خواهید در دنیای تجارت رقابتی موفق شوید ، باید: الف. وب سایت خود را در صفحه اول موتورهای جستجو قرار دهید ، و ب. در صورت امکان ، به عنوان یکی از سه لیست اول رتبه بندی کنید. و شانس انجام این کار همان چیزی است که SEO به شما پیشنهاد می دهد. همانطور که از نامش پیداست ، SEO فرآیند بهینه سازی وب سایت شما برای رتبه بندی بالا در لیست های ارگانیک موتورهای جستجو ، به ویژه گوگل است. برای اینکه سایت شما در Google رتبه خوبی داشته باشد ، محتوای آن باید مرتبط باشد و از شهرت قابل اعتمادی برخوردار باشد.

محتوای شما باید حاوی کلمات کلیدی مهمی باشد که مشتریان در جستجوی آن هستند. باید به گونه ای نوشته شود که مشتریان بالقوه را به خود جلب و جذب کند. برای اینکه SEO بتواند به نتایج مطلوب برسد ، محتوای با کیفیت بالا نیز باید با بک لینک با کیفیت پشتیبانی شود. لینک سازی به همان اندازه تولید محتوای جذاب مهم است. داشتن سایر وب سایت های مرتبط با سایت شما ، شما را به عنوان یک منبع اطلاعاتی قابل اعتماد نشان می دهد و اصالت بارزی به محتوای شما می بخشد. محققان آنلاین تصور می کنند که شما واقعاً در مورد صنعت آگاهی دارید و می توانید مشکلات آنها را حل کنید.

SEO محلی می تواند تجارت شما را در Gold Coast تغییر دهد

ایجاد حضور آنلاین شما در سراسر جهان از طریق جستجوگرها بسیار خوب است ، اما به عنوان یک شرکت محلی Gold Coast ، مخاطبان شما احتمالاً افراد خوشبخت ساکن منطقه شما خواهند بود. در این حالت ، SEO محلی به جای ارگانیک ، ابزار بهتری برای بازاریابی اینترنتی است. سئو محلی به سادگی یک سئو محلی است. شما در حال بهینه سازی وب سایت خود برای رتبه بندی بالا در جستجوی محلی Google هستید. برای رسیدن به این هدف ، محتوای شما باید شامل کلمات کلیدی محلی باشد که برای جلب نظر تعداد زیادی از مشتریان مستقر در Gold Coast طراحی شده است. جزئیات سایت و آدرس شما باید بخشی اساسی از محتوای شما و بهینه سازی وب سایت باشد. در مطالعه موردی ، بیل ، ما به دنبال یافتن برق محلی به صورت آنلاین گشتیم و هاب اسپات می گوید که او از 46٪ حیرت انگیز 46٪ از کاربران Google تنها یک نفر است که به دنبال کار محلی برای تأمین نیازهای خود است. علاوه بر این ، 72٪ از این کاربران بر اساس اطلاعاتی که از طریق اینترنت دریافت کرده اند در نهایت یا با این شرکت ها تماس می گیرند یا در واقع از آنها بازدید می کنند. وقتی نوبت به سئو محلی می رسد ، قرار دادن مشاغل محلی در Google My Business نیز نقش اصلی را دارد. پیدا کردن شما و یافتن موقعیت شغلی شما برای افراد بسیار آسان است. در حقیقت ، یک مطالعه اخیر نشان داد که 86٪ از افراد در Google Maps به دنبال یک وب سایت تجاری هستند. علاوه بر این ، نظرات مشتریان خوشحال که در وب سایت شما یا در Google Maps نشان داده شده است ، در جذب مشتری جدید و افزایش فروش کمک می کند.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه بازاریابی و مارکتینگ کلیک کنید 

این مقالات بصورت سیستمی از جدیدترین پایگاه های مقالات بازاریابی جمع آوری شده است .
مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و اینفوجاب مارکت هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا