عمومی

پیروان ما با ما چه ارتباطی دارند؟


بگذارید کیفیت تماس را به دلیل کمبود قربانی نکنیم

بسیاری از دارندگان مشاغل به تعداد دنبال کنندگان در صفحه اینستاگرام خود توجه ویژه ای می کنند و بسیاری از آنها آنها را یک مزیت بزرگ و نشانه محبوبیت برند می دانند. اما در واقعیت ، تلاش برای افزایش پیروان از هر طریق همیشه به نفع این کار نیست. نمونه بارز تلاش مدیران صفحه در این نوع مشاغل ، برگزاری مسابقات است که دنبال کننده هایی را که هیچ ارتباطی با آن برند ندارند ، به خود جلب می کند.

هدف از تجارت در رسانه های اجتماعی برقراری ارتباط با مشتریان موجود و بالقوه است. مسابقات برنده جوایز ممکن است تأثیر منفی بر برندهایی نداشته باشد که کاربران نهایی از آن در بین عموم مردم مانند ارائه دهنده خدمات سیم کارت یا یک مارک لبنی باشند و ممکن است به آگاهی از برند کمک کند ، اما برای برندهایی که در این زمینه یا عموم تخصص دارند. از نظر جنس و حرفه کاملاً متفاوت است و این منجر به عدم تحلیل کافی مخاطبان و در نهایت درگیری کمتر می شود.

مسابقات برنده جایزه با برندها چه می کنند؟

یک قرارداد رقابت ، اگر هدفمند نباشد ، بسیاری از افراد نامربوط را به خود جلب می کند. افرادی که فقط برای کسب جایزه رقابت می کنند ، واقعاً مخاطب برند شما نیستند. بنابراین بهتر است قبل از انجام هرگونه رقابت ، از خود بپرسیم کاربر واقعی یا مخاطب ما کیست؟ سپس با آشنایی با مشتری و برگزاری یک رقابت معنی دار ، مخاطبی را متناسب با مارک خود جذب خواهیم کرد.

به عنوان مثال ، پس از سالها تلاش و حضور بی وقفه در اینستاگرام ، فروشگاه های زنجیره ای که در کیف و کفش زنانه کار می کنند ، توانستند پس از برگزاری مسابقه برنده جایزه ، نتایج منفی و اکثریت خانم ها را به مخاطبان مرد ، طرفداران واقعی جذب کنند. تغییر یافته است

سوالی که پیش می آید این است که چگونه در صفحه کسب و کار ما به دنبال کنندگان بی ربط برخورد کنیم؟

علاوه بر کاهش درگیری با مخاطبان غیر مرتبط ، عوارض جانبی دیگری نیز دارد. بر اساس الگوریتم های اعلان اینستاگرام ، پست های شما برای سایر افراد نامربوط در مخاطبان شما نمایش داده می شود. به زبان ساده تر ، اگر شخص در لیست دنبال کنندگان شما باشد بدون اینکه با محتوای صفحه شما مطابقت داشته باشد و فقط با انگیزه جایزه همراه باشد ، طبق روش اینستاگرام ، این پست در صفحه اکتشاف برای مخاطبان آن شخص نیز نمایش داده می شود. بینندگان با کمترین توجه ارسال نمی کنند و به تدریج از نمایشگاه خارج می شوند. اما اگر دنبال کننده و محتوا موافقت کنند ، پس از نمایش پست در صفحه Navigator ، به دوستان شخصی که علاقه ها ، علاقه ها و اهداف مشابهی دارند ، توجه می شود و به افراد بیشتری نشان داده می شود.

بنابراین ، اگر بخواهیم مسابقه ای برگزار کنیم ، بهتر است با مخاطب بالقوه مسابقه ای طراحی کنیم. به عنوان مثال ، در مورد ویژگی های خدمات شرکت یا اطلاعات مرتبط از آنها سؤال کنید. برای اشتراک بیشتر ، به عنوان مثال از آنها بخواهید که خاطرات تجربیات خود را با سایر اعضای مخاطب در صفحه به اشتراک بگذارند ، تصویری از دفتر خود بفرستند و چنین ارتباط عاطفی محکمی با مخاطب ایجاد کنند.

علی رضا طاهری

د آردبهشت ۱۳۹۹

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: پیروان ما با ما چه ارتباطی دارند؟

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا