پرطرفدارترین سریال های بالیوود

محتوای شرقی به صورت عام و فیلم ها و سریال های هندی به صورت خاص طرفداران خاص خودشان را دارند. به خصوص با توجه به کم مایه شدن سینما و تلویزیون آمریکا روز به روز افراد بیشتری رو به سریال های کره ای یا سینمای مستقل تر کشورهایی مثل اسپانیا و آلمان یا تولیدهای پرکیفیت انگلیس می آورند. در این پست تعدادی از بهترین سریال های هندی را با هم مرور می کنیم:یک خون آشام کله شق با دندانی شکسته در خیابان های کلکته دلباخته دندان پزشکی خجالتی می شود؛ اما آیا انسان ها و نیروهای اسرارآمیز جلوی رسیدن آن دو به یکدیگر را می گیرند؟ «فرشته دندان: وقتی عشق گاز می گیرد»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است.

سریال فرشته دندان: وقتی عشق گاز می گیرد به کارگردانی پراتیم د گوپتا در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر کمدی و فانتزی می باشد. در این سریال سیکندار کهیر، تیلوتاما شوم، ساسواتا چترجی، روثی و عادل حسین به هنرمندی پرداخته اند. داستانی از آزمایشات و مصیبت های چهار کارآفرین جوان که مشاغل روزانه خود را رها کردند تا به دنبال سرمایه گذاری اولیه خود باشند. چاره هر مشکلی در بالیوود در دست رانا نایدو است؛ اما با آزاد شدن پدرش از زندان، تنها دردسری که از پس آن بر نمی آید دردسر مربوط به خودش است. «رانا نایدو»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است و امکان دانلود فیلم هندی دوبله آن برای شما عزیزان فراهم گشته است.

سریال رانا نایدو به کارگردانی کاران آنشومان و سوپارن وارما در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر اکشن و جنایی می باشد. در این سریال ونکاتش داگوباتی، رانا داگوباتی، ابیشک بانرجی، آدیتیا منون و سوروین چاولا به هنرمندی پرداخته اند. هنرمندی که درگیر مخاطرات مبهم یک کار کلاهبردار و یک افسر نیروی ضربت آتشین در ماموریت خلاصی کشور از شر تهدیداتش در یک تریلر تند و تند و بی نظیر می شود.

«محاکمه با آتش»، ماجرای مسیر بیست ساله دشوار والدینی است که صبورانه به دنبال اجرای عدالت برای فرزندان ازدنیارفته خود هستند. این مجموعه بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است. سریال محاکمه با آتش به کارگردانی پراشانت نیر و رندیپ جها و آوانی دشپنده در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر جنایی و درام می باشد. در این سریال آبهای دئول، راجشری دشپانده، آشیش ویدیارتی، شیلپا شوکلا و انوپم کهیر به هنرمندی پرداخته اند.

این سریال بر پایه ی داستان واقعی تجسس درباره ی یک پرونده ی تجاوز گروهی خشن در هند ساخته شده است. این پرونده بسیار تاثیر گذار بود و باعث شد قوانین سفت و سخت تری وضع شوند تا در این کشور در حال توسعه، بالاخره صدای قربانیان نیز شنیده شود. یک خبرچین سابق پلیس برای نجات جان برادرش مجبور می شود دوباره به یک خبرچین تبدیل شود؛ مسئله ای که او را وامیدارد تا با گذشته تاریکش کنار بیاید. «خبرچین»، بر روی پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است.

سریال خبرچین در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر جنایی و درام می باشد. در این سریال راندیپ هودا، هاسلین کاور و سویندر ویکی به هنرمندی پرداخته اند. پس از پایان جنگ 18 روزه ماهاباراتا ، پانداواس و کاواواس به دربار چیتراگوپتا می رسند و در آنجا مجبور به پاسخگویی به اقدامات زندگی گذشته خود می شوند. در هر قسمت یکی از شخصیت ها برای پاسخ به سوالات پرسیده شده توسط چیتراگوپتا …

درحالیکه یک پلیس درستکار به دنبال یافتن مجرمی بی رحم در بیهار است، درگیر تعقیبی مرگبار و همچنین مبارزه ای اخلاقی در گرداب فساد می شود. سریال خاکی: فصل بیهار به کارگردانی باو دولیا در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور آمریکا و هند و در ژانر جنایی و درام می باشد. در این سریال نیکیتا دوتا، شرادها داس، اواینش تایوری، آشوتوش رانا و راوی کیشان به هنرمندی پرداخته اند. در یک شهر کوچک در جنوب هند، یک پرونده کوچک به ظاهر معمولی منفجر می شود و به یک فیلم جنایی پیچیده تبدیل می شود و…

هیمت سینگ افسر جوان و آرمانگرای سازمان اطلاعات هند است که در سال 2001 پس از حمله به پارلمان یک تئوری به ذهنش می رسد و در سال 2003، معمایی برایش شکل می گیرد.

سریال عملیات ویژه 1.5: داستان هیمت به کارگردانی نیراج پاندی و شیوام نیر در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر اکشن و جنایی می باشد. در این سریال کی کی منون، وینای پاتاک، آفتاب شیوداسانی، عادل خان و گائوتامی کاپور به هنرمندی پرداخته اند. بازرس از کار افتاده وظیفه دارد یک پرونده مهم را بررسی کند که وی را به قلمرو تاریکی عالم اموات سوق می دهد…

«شکارچی هندی: خاطرات یک قاتل سریالی»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است. با پیدا شدن یک مظنون در پرونده قتل یک روزنامه نگار، پرونده مختومه می شود تا اینکه دفترچه خاطراتی پیدا می شود که نوشته های آن به سیزده قربانی دیگر و احتمالا آدمخواری اشاره می کند.

سریال شکارچی هندی: خاطرات یک قاتل سریالی به کارگردانی دیراج جیندال در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر مستند و جنایی می باشد. با کشتن تصادفی یک رهبر مافیا، زنی میانسال ناخواسته به دنیای اموات کشیده می شود، جایی که فرقه او به تدریج شهرت پیدا می کند.

مجموعه «امپراتوری»، درباره ظهور و سقوط امپراتوری گورکانی در نسل های مختلف از زمان موسس آن بابر تا پادشاهی اورنگ زیب است. امپراتوری به کارگردانی میتاکسارا کومار که در سال 2021 ساخته شده است را میتوانید در سایت جستجو کنید . این سریال محصول کشور هند و در ژانر اکشن و درام می باشد. در این سریال شبانه اعظمی، کونال کاپور، دینو مورا، درشتی دهمی و ساهر بامبا به هنرمندی پرداخته اند. یک دختر بی گناه به گروگان گرفته می شود و در ازای آزادی او از پدرش طلب پول نمی شود بلکه از وی می خواهند که انتقام بگیرد! چه کسی پشت این ماجرا است؟

یک نویسنده سرشناس داستان های جنایی که مبتلا به بیماری آلزایمر است، در صحنه ارتکاب یک قتل پیدا می شود و هیچ چیز را به یاد نمی آورد. حالا دخترش باید او را نجات دهد. سریال داستان ماه نوامبر به کارگردانی ایندرا سابرامانیام در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر جنایی و رازآلود می باشد. در این سریال تمنا باتیا، پاسوپاتی، آرولدوس، ویوک پراسانا و فرانک گریش به هنرمندی پرداخته اند. از هجو تا هیجان روانشناختی، چهار داستان کوتاه از نویسنده مشهور و نویسنده ای برای صفحه نمایش در این مجموعه اقتباس شده است.

«غارتگر هندی: قصاب دهلی»، بر پلتفرم نتفلیکس عرضه شده است. چندین جسد مثله شده به همراه یادداشت های توهین آمیز جلوی در زندان دهلی رها می شوند و پلیس به دنبال قاتل سابقه داری است که از نظام قضایی کینه دارد. سریال غارتگر هندی: قصاب دهلی به کارگردانی آیشا سود در سال 2022 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر مستند و جنایی می باشد. در این سریال مانجیت سینگ، جیتندرا شارما و سانجای بانسال به هنرمندی پرداخته اند. احساسات 9 گانه»، سریالی تلویزیونی در ژانر درام-خانوادگی و اجتماعی و محصول سال 2021 کشور هند است. داستان این مجموعه نشان دهنده احساسات مختلفی است مانند عصبانیت، شفقت، شجاعت، انزجار، ترس، خنده، عشق، صلح و شگفتی…

سریال احساسات 9 گانه به کارگردانی گوتام واسودف منون و بوجای نامبیار و کارسیک نرن در سال 2021 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر درام می باشد. در این سریال آژاگام پرومال، یوگی بابو، دلی گانش، آتاروا مورلی، ریواثی پیلای، سیدهارت و بوبی سیمها به هنرمندی پرداخته اند.این سریال در مورد پسری به نام مونا است که پدرش تاجری میلیون می باشد،. مونا فردی است که تشنه قدرت است و برای رسیدن به قدرت قصد دارد تا به میراث پدرش دست پیدا کند ولی در مراسم عروسی که حضور دارند اتفاقی می افتد که او مجبور به همنشینی به سه نفر می شود، راماکان پاندیت وکیل مدافع پدرش و دو پسرش به نام های گودو و بابلو، که بعد از روبرو شدن با این سه نفر بازی خطرناکی آغاز می شود و…. سریال میرزاپور به کارگردانی گورمیت سینگ در سال 2018 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر اکشن و جنایی می باشد.

در این سریال پانکاج تریپاتی، علی فضل، ویکرانت ماسی و دیویندو شارما به هنرمندی پرداخته اند. بهترین سریال هندی 2020، سریال ناسازگار، اثری پرطرفدار با درونمایه عاشقانه و کمدی است. این سریال از روی رمان وقتی دیمپل ریشی را ملاقات کرد (When Dimple Met Rishi) ساخته شده است. سریال ناسازگار در سطح جهانی توجهات را به خود جلب کرد و مخاطبان از بازیگران زوج داستان یعنی ساراف و کولی استقبال کردند. علاوه بر آن عملکرد بازیگران و موسیقی سریال نیز مورد تحسین قرار گرفت. داستان درباره دیمپل و ریشی یک زوج کاملا متضاد با یکدیگر است که بر سر راه یکدیگر قرار می گیرند و…

کلام آخر

ممنون از اینکه تا پایان این لیست همراه ما بودید. ما در این مقاله لیست بهترین سریال های عاشقانه هندی را برای شما فراهم کردیم و هریک را به طور مختصر مورد نقد و بررسی قرار دادیم. درست است که سریال هندی قدیمی عاشقانه کمی تصورات را درباره این ژانر خراب کرده و به طور کلی مجموعه های هندی آن  هم در ژانر عاشقانه موفقیت زیادی کسب نکرده اند، اما درمیان آن ها سریال قوی نیز وجود دارد. شما تاکنون کدام یک از سریال های عاشقانه هندی معرفی شده در این مطلب را تماشا کرده اید؟ آیا میتوانید 3 عنوان از بهترین سریال های هندی عاشقانه دوبله فارسی را نام ببرید؟ تماشای کدام سریال عاشقانه هندی را به اطرافیان خود پیشنهاد می کنید؟ لطفا نظرات خود را در بخش ارسال دیدگاه با ما به اشتراک بگذارید.  وارد بازی بزرگ تر از خودشان شده اند… سریال بازی های مقدس در سال 2018 ساخته شده است. این سریال محصول کشور هند و در ژانر اکشن و جنایی می باشد .

دکمه بازگشت به بالا