بازاریابی

پردازنده های I3

این روزها ممکن است افراد بسیار کمی باشند که بتوانند واقعیت عدم برخورد با رایانه را انکار کنند. در واقع ، به هر طریقی یا دیگری ، هرکسی که به نوعی یا به نوعی در عصر امروز زندگی کند ، از طریق دیگری با کامپیوتر ارتباط برقرار می کند. این تعامل می تواند مستقیم یا غیرمستقیم باشد اما صادقانه بگویم ، امروز اگر ما امروز کامپیوتر را از زندگی خود خارج کنیم ، بسیاری از کارهای روزمره انجام نمی شود و ما قطعاً گیر کرده ایم.

از زمان اختراع این دستگاه (رایانه) ، شرکتهای فناوری مانند اینتل به طور مداوم در حال پیشرفت و پیشرفت خود هستند و به همین دلیل است. این غول های فناوری در فواصل منظم در حال معرفی جدیدترین فناوری هستند. وقتی صحبت از سرعت رایانه ها می شود ، پردازنده ها پیشتاز همه م allلفه هایی هستند که به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئول عملکرد سریع رایانه ها هستند. اینترنت و جدیدترین نرم افزار برای اجرا به فضای بیشتری و پردازنده های سریعتر احتیاج دارد که دلیل دیگری برای توسعه پردازنده های سریعتر است. پردازنده های اینتل را می توان در سه کلاس مختلف طبقه بندی کرد. اینها شامل درمانهایی در سطح ورودی ، متوسط ​​و بالا است. آخرین پردازنده هایی که اخیراً وارد بازار شده اند پردازنده های i3 هستند. جدیدترین پردازنده های i3 برای جایگزینی پردازنده های قبلی Core 2 ساخته شده اند.

اگرچه 2 پردازنده هسته ای بسیار بهتر از پردازنده های قدیمی هستند ، اما هنوز با سلسله مراتب جدید تراشه های اینتل معروف به پردازنده های i3 ، core i5 و core i7 رقابت ندارند. پردازنده های Core 2 duo هنوز در بازار موجود هستند اما تولید آنها به آرامی از بین می رود. پردازنده های Core i3 در واقع فرم بهبود یافته پردازنده Core 2 duo است. همانند پردازنده Core 2 Duo ، پردازنده های جدید Core i3 دارای دو هسته با چندین پیشرفت فناوری دیگر هستند که شامل واحد پردازش گرافیک یکپارچه (GPU) است. علاوه بر این ، فرکانس ساعت پردازنده های Core i3 از 2.26GHz تا 3.06GHz متغیر است. هر پردازنده i3 با خط جدیدی از فناوری های پیشرفته همراه است که شامل Hyper-threading پیشرفته اینتل ، فناوری مجازی سازی Intel و فناوری Cache هوشمند است که این تراشه ها را در مقایسه با پردازنده های Core 2 duo سریعتر می کند.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه بازاریابی و مارکتینگ کلیک کنید 

این مقالات بصورت سیستمی از جدیدترین پایگاه های مقالات بازاریابی جمع آوری شده است .
مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و اینفوجاب مارکت هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا