بازاریابی

پاسخ س Quesالات مصاحبه VTech # 17 – # 18

17. چه چیزی شما را در محصولات یا خدمات ما علاقه مند می کند؟

با این س ،ال ، واقعاً گفتگو نمی کند شما می خواهید برای شنیدن هر عقیده ای واقعیت ها را به آنها بگویید. من مطمئن هستم که کالج شما منبعی دارد که می توانید مواردی مانند درآمد شرکت ، رشد شرکت ، سن شرکت ، مدیریت اجرایی ، رقابت یا هر چیز مفید دیگری را جستجو کنید.

بنابراین ، اگر بخواهید این اعداد و اطلاعات را بگیرید و جواب دهید ، ممکن است چیزی شبیه به این باشد:

درآمد شرکت و رشد شرکت اگر شرکتی در حال رشد است (که فقط می خواهید در آن کار کنید) پس بگویید که می خواهید در یک شرکت پیشرو کار کنید زیرا درآمد آن x برابر شده است و احساس می کنید در آنجا شغلی پیدا می کنید. با اعداد و همه این اطلاعات روی یک کاغذ آماده شوید. به سادگی آرم دانشگاه و آرم شرکت خود را برش داده و بچسبانید و شما یک ارائه ساده خواهید داشت که رقبای شما آن را انجام نمی دهند.

سن شرکت اگر این شرکت کوچک است ، به آنها بگویید که شما یک تجارت کوچک می خواهید که توانایی بالایی داشته باشد. اگر شرکت بزرگتر و بزرگتر است ، به مصاحبه کننده بگویید که احساس می کنید در شرکتی مانند ________ حضور دارد ، اگر سخت کار می کنید ، می توانید حرفه خود را عالی کنید. همه جوانب مثبت بازی می کنند.

مدیریت اجرایی اگر می خواهید به مقاله ای در مورد مدیرعامل مراجعه کنید ، یک نسخه کامل از مقاله را با نکات برجسته به همراه داشته باشید. پس از انجام این کار ، ممکن است بیش از شخصی که با شما مصاحبه کرده است ، درباره مدیران عامل تحقیق کرده باشید. به یاد داشته باشید ، این شخص می خواهد رئیس خود را نیز جستجو کند. بنابراین ، وقتی رئیس آنها از نحوه مصاحبه می پرسد ، آنها می توانند تمام مطالبی را که شما برای آنها تهیه کرده اید ارائه دهند. این احتمالاً برای شخص مکالمه نیز تجربه بسیار خوبی است و آنها بهانه می خواهند که چرا شما را استخدام می کنند. این توجیه را به آنها بدهید.

18- چرا دانشگاه یا دانشگاه خود را انتخاب کردید؟

اگر بحث کنید که یک برنامه x ، y یا z در کالج شما چقدر خوب است و شروع به صحبت در مورد کالج خود کنید ، آنها از گوش دادن به شما خسته خواهند شد. من می توانم در مورد “دنیای واقعی” به شما یک چیز قول بدهم. مدرک دانشگاهی چیزی در رزومه شما می شود. من همیشه با جویندگان کار در سطح اجرایی سروکار دارم. من دیده ام که دانشگاه MBA هاروارد شغلی ندارد (2 مورد در پنج ماه گذشته) و افرادی را دیده ام که به کالج هایی رفته اند که هرگز چیزی در مورد آنها نشنیده ام به عنوان یکی از اعضای اصلی یک سازمان تبدیل شده اند. اگر می خواهید این نظر را تأیید کنید ، به هر وب سایت کالج بروید و افرادی را می بینید که به دلیل خروج و موفقیت خود توانستند میلیون ها دلار به دانشکده کمک کنند.

اگر می خواهید جملاتی مانند این را بگویید: (و احساس نکنید که مجبورید این پاسخ ها را توجیه کنید ، آن را یک عبارت کنید و سپس ادامه دهید)

“من توانایی خرید کالج X یا Y را نداشتم. این به همین سادگی است.”

“این فقط یک غفلت بین دانشکده x یا y بود و من تقریباً یک جهش ایمان داشتم و واقعاً موفق شد.”

“من می دانم که شما اغلب جواب آن را نمی گیرید ، و من دوست ندارم آن را بدهم ، اما صادقانه بگویم وقتی من از دانشگاه خارج می شدم ، دو نفر از دوستانم قصد داشتند ________ و من احساس می کردم خیلی دور از خانه هستم. وقتی به مدرسه رسیدم ، سخت کار کردم و چیزهای زیادی یاد گرفتم ، در پایان ، خوشحالم که این دلیل باعث شد به دانشگاه S. بروم. “

“من بورسیه شدم و تعداد افرادی که می گویند هنگام بازی ___________ بیش از 100،000 دلار تحصیلات رایگان داشته اند.”

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه بازاریابی و مارکتینگ کلیک کنید 

این مقالات بصورت سیستمی از جدیدترین پایگاه های مقالات بازاریابی جمع آوری شده است .
مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و اینفوجاب مارکت هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا