ویوو Watch GT با ویژگی های جذاب معرفی شد


در کنار گوشی های سری Vivo S19، ساعت هوشمند ویوو Watch GT نیز معرفی شد. این ساعت همه ویژگی های لازم برای پایش سلامت کاربر را دارد. چندی پیش نیز شاهد معرفی Watch 3 ECG از سوی ویوو بودیم.

ویوو Watch GT با ویژگی های جذاب معرفی شد

ویوو واچ جی تی دارای یک قاب آلومینیومی مربعی شکل مات بوده و یک تاج چرخان از جنس فولاد ضد زنگ نیز در سمت راست فریم دیده می شود. این ساعت هوشمند به صفحه نمایش 1.85 اینچی با وضوح 390 در 450 پیکسل مجهز شده است. این محصول دارای ویژگی هوش مصنوعی بوده که می توانید با کمک آن و به وسیله فرمان های صوتی، واچ فیس های جدیدی را تولید کنید.

Vivo Watch GT

همان طور که اشاره شد، Vivo Watch GT دارای ویژگی های متعددی برای پایش سلامت است. این محصول به سنسور ضربان قلب، SpO2، پایش خواب و چرخه قاعدگی بانوان مجهز شده است. این دستگاه همچنین قادر به اندازه گیری سطح استرس است. ساعت هوشمند ویوو Watch GT به قابلیت تشخیص نویز مجهز شده که در صورت وجود نویز بیش از اندازه در محیط و امکان آسیب به گوش کاربر، به آن هشدار می دهد تا به محیط ساکت تری برود. این دستگاه از 100 حالت ورزشی پشتیبانی می کند.

مطابق با گزارش Gizmochina، ویوو Watch GT از سیستم عامل BlueOS بهره می برد. ساعت هوشمند به شما امکان می دهد تا به وسیله صحبت کردن با آن، افکار خود را ضبط کنید. در همین حال، پنجره هوشمند هوش مصنوعی آخرین به روزرسانی های پروازها، قطار ها، تاکسی  ها و فیلم ها را می خواند و در نمایشگر ساعت، نشان داده می شود. ویوو Watch GT از باتری 505 میلی آمپری بهره مند بوده و ادعا می شود که در حالت آماده به کار تا 21 روز شارژدهی خواهد داشت. این گجت پوشیدنی در حالت معمولی، عمر باتری 10 روزه دارد. این ساعت هوشمند از eSIM پشتیبانی کرده که به کاربران اجازه می دهد بدون نیاز به گوشی خود، به برقراری تماس بپردازند.

ویوو Watch GT در دو مدل با بند های چرمی و لاستیکی عرضه می شود

قیمت Vivo Watch GT 

ساعت هوشمند ویوو Watch GT با بند چرمی، با پرداخت قیمت معادل 123 دلار قابل تهیه خواهد بود. نسخه دارای بند لاستیکی این محصول با قیمت معادل 110 دلار به دست خریداران می رسد.

ویوو واچ 3 جدید با ECG و عمر باتری 16 روزه رسماً معرفی شد

نظر شما درباره این ساعت هوشمند جدید ویوو چیست؟

بفرست برای دوستات

دکمه بازگشت به بالا