وان پلاس Nord 4 در راه است: نسخه تغییر نام یافته Ace 3V؟


سال گذشته بود که OnePlus Ace 2V در کشور چین معرفی شد. پس از آن، وان پلاس تصمیم گرفت نسخه اصلاح شده این گوشی هوشمند را با نام Nord 3 در بازار جهانی عرضه کند. احتمالا وان پلاس همین استراتژی را در سال جاری نیز اعمال خواهد کرد. ماه گذشته میلادی بود که OnePlus Ace 3V برای عرضه در بازار چین معرفی شد. انتظار می رود که نسخه کمی تغییریافته این گوشی هوشمند با نام وان پلاس Nord 4 راهی بازار جهانی شود.

وان پلاس Nord 4 در راه است: نسخه تغییر نام یافته Ace 3V؟

یک گوشی هوشمند جدید وان پلاس با شماره مدل CPH2621، در میان داده های بنچمارک Geekench و گواهینامه Eurofins ظاهر شده است. اطلاعات به دست آمده، نشان می دهد که این تلفن هوشمند می تواند با نام وان پلاس Nord 4 در بازار جهانی عرضه شود. داده های گواهی Eurofins، نشان می دهند که این گوشی آینده وان پلاس دارای باتری 5,340 میلی آمپری خواهد بود. البته احتمالا وان پلاس این تلفن هوشمند را به عنوان دستگاهی مجهز به باتری 5,500 میلی آمپری معرفی خواهد کرد. گفته می شود که این دستگاه از شارژ سریع 80 واتی پشتیبانی می کند.

داده های بنچمارک Geekench

وان پلاس CPH2621 در میان داده های بنچمارک Geekench نیز ظاهر شده است. این گوشی هوشمند دارای تراشه اسنپدراگون 7 پلاس نسل 3 خواهد بود. البته در لیست بنچمارک Geekench، اشاره مستقیمی به نام تراشه نشده است. اما جزئیات CPU و GPU نشان می دهند که OnePlus Nord 4 از چه چیپستی بهره مند خواهد بود.

نسخه 12 گیگابایت رم این دستگاه در گیک بنچ حاضر شده است. این بنچمارک نشان می دهد که وان پلاس Nord 4 به طور پیش فرض با اندروید 14 به دست کاربران خواهد رسید. این دستگاه در تست های تک هسته ای موفق به کسب امتیاز 1,818 شده و در تست های چند هسته ای نیز امتیاز 4,526 را ثبت کرده است.

مشخصات دوربین OnePlus Nord 4 فاش شد

لیست پایگاه داده Camera FV 5 وان پلاس CPH2621، نشان می دهد که این تلفن هوشمند می تواند تصاویری با وضوح 12.6 مگاپیکسل ثبت کند. با فرض آنکه، این گوشی از فناوری ترکیب پیکسل 4 در 1 استفاده می کند. احتمالا OnePlus Nord 4 از دوربین اصلی با وضوح 50 مگاپیکسل بهره مند است. لیست Camera FV 5 تأیید می کند که دوربین اصلی این دستگاه دارای دیافراگم f/1.9، فاصله کانونی 26.4 میلی متری و لرزشگیر اپتیکال (OIS) است.

مشخصات دوربین اصلی OnePlus Nord 4

مشخصات دوربین سلفی OnePlus Nord 4

همان طور که Gizmochina اشاره می کند، دوربین سلفی وان پلاس Nord 4 نیز دارای گشودگی دیافراگم f/2.4، فاصله کانونی 25.2 میلی متری و لرزشگیر دیجیتال (EIS) خواهد بود. به احتمال زیاد، دوربین سلفی این تلفن هوشمند از سنسور 16 مگاپیکسلی بهره مند است.

تراشه OnePlus Nord 4 و Nord CE 4 Lite فاش شد

نظر شما درباره OnePlus Nord 4 چیست؟

بفرست برای دوستات

دکمه بازگشت به بالا