هوش مصنوعی Cocreator به پینت اضافه شد

مایکروسافت هوش مصنوعی Cocreator را به پینت در ویندوز 11 اضافه کرد. این ابزار هوش مصنوعی مبتنی بر DALL-E 3 بوده و می تواند تصاویر را سریعا تولید کند.

مایکروسافت از هوش مصنوعی پینت در ویندوز 11 رونمایی کرد. این ابزار پیش از این برای اعضای Windows Insiders در دسترس بود و الان تمام کاربران به آن دسترس دارند.
از حالا، تمامی کاربران ویندوز 11 می توانند به دکمه Cocreator در مایکروسافت Paint دسترسی داشته باشند. با استفاده از هوش مصنوعی Cocreator، می توانید توضیحات متنی را به تصویر تبدیل کنید.

ادامه مطلب در ادامه
بیشتر بخوانید:

    چت بات هوش مصنوعی آمازون به نام Q معرفی شد
    18 کشور جهان توافق بین المللی ایمن سازی هوش مصنوعی را امضا کردند
    ساخت اکانت ChatGPT بدون شماره؛ مکالمه صوتی و چت فقط با ایمیل ممکن شد
    هوش مصنوعی کوپایلوت مایکروسافت به قابلیت های GPT-4 Turbo مجهز می شود

هوش مصنوعی Cocreator به پینت اضافه شد
هوش مصنوعی Cocreator در سمت راست برنامه پینت قابل مشاهده است. با انتخاب دکمه آن، کادری باز می شود که در آن می توانید توضیحات متنی را نوشته و تصویر مد نظر خود را تولید کنید. به علاوه، امکان انتخاب سبک تصویر موردنظر شما نیز وجود دارد.

هرچند ابزار نام برده به تازگی به پینت مایکروسافت اضافه شده، اما پیش از این هم تبدیل متن به تصویر DALL-E 3 برای سرویس های این شرکت در دسترس بود.
در ابتدا، چت بات بینگ توانایی تولید تصویر داشت اما در حال حاضر دستیار هوش مصنوعی Copilot ویندوز توانایی تولید تصویر از متن را دارد. Copilot هوش مصنوعی قدرتمند مایکروسافت بوده که به سرویس های زیادی اضافه شده است.
هوش مصنوعی پینت کاربردهای بسیار بیشتری را در دسترس کاربران قرار می دهد و همچنین رویکردهای اضافی برای کاربران ویندوز ارائه می کند تا با کمک هوش مصنوعی بتوانند تصاویر مدنظر خود را تولید کنند.
بیشتر بخوانید:

    هوش مصنوعی Grok با شبکه اجتماعی ایکس ادغام خواهد شد
    داون شدن ChatGPT هنوز ادامه دارد؛ OpenAI نگران حمله DDoS است
    ویژگی جدید ChatGPT در کنفرانس توسعه دهندگان OpenAI مشخص شد
    ثبت نام جدید برای ChatGPT Plus موقتا متوقف شد؛ تصمیم OpenAI برای کنترل مصرف

نظر شما کاربران ای جی مارکت درباره هوش مصنوعی Cocreator چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ای جی مارکت به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.
 

دکمه بازگشت به بالا