عمومی

هنگام پخش نوروز؛


در حالی که ویروس کرونا جامعه را تحت تأثیر قرار داده بود ، تلویزیون انواع سریال های سرگرم کننده تلویزیونی را برای نوروز ارائه می داد و عناصر این سریال فشار کم حجم و فشار زیاد برای ایجاد شادی و سرزندگی به خانه ایرانی نوروز بود. آنها مشغول کار هستند. امسال طرفداران قادر به تماشای سریال های بعدی نوروز 3 خواهند بود.

سیروس برای ششمین فصل از مجموعه تلویزیونی پایتخت نوروز ترتیب داد. این پایتخت دارای چندین ویژگی منحصر به فرد است که همه ساله مردم به دنبال آن هستند.

در میان بازیگران محسن تنباندا ، احمد مهرانفر ، ریما رامین فر ، نسرین نصرتاتی ، هاممن حاجی عبدالله ، مهران احمدی ، بهرام افشاری ، سارا و نیکا فرغانی حضور دارند.

تا به امروز ، سریال های تلویزیونی پایتخت در پنج فصل خود ، داستان یک خانواده را روایت می کنند که علی رغم تمام کارکردهای اجتماعی و زندگی آنها ، در کنار هم اجرا شده اند و بالاترین رتبه را کسب کرده اند.

سیما پایتخت شبکه سیما
سیما پایتخت شبکه سیما

فصل اول پایتخت از نوروز 2 پخش شد و قسمت های دوم و سوم در نوروز 2 و 2 پخش شد. فصل چهارم در طول ماه رمضان پخش شد و فصل پنجم دوباره در نوروز پخش شد و در آنتن نوروز نیز سیما رفت.

ششمین فصل از مجموعه تلویزیونی پایتخت شامل دو قسمت است که در نوروز 3 نمایش داده می شود و هر شب ساعت 9:30 از شبکه یک سیما پخش می شود.

سید مسعود یک سریال سریال با عنوان “کامیون” را برای شبکه دوم مدیریت می کند. این سریال در دو قسمت 3 دقیقه ای تولید می شود و از آغاز تا پایان آوریل پخش می شود.

“کامیون” به نویسندگی شهاب عباسی ، براساس طرحی از شهرزور شکور زاده ، به سفارش کارگردان “تگزاس 7” ساخته شده است که جزو پرفروش ترین نمایش های امسال بود.

این سریال در تهران و انزلی فیلمبرداری شد و ساعت 9:49 از شبکه دوالا پخش شد.

این مجموعه طنز حول یک حرفه ای فوتبال است که مدتی بر روی کامیون کار می کند و پس از کشف سه دانش آموز که به دلیل مشکلات در مبلمان خود ، توسط صاحب به خیابان پرتاب شدند ، درگیر می شود.

کامیون

مهدی هاشمی ، لی زنگانا ، جهانبخش سلطانی ، نادر سلیمانی ، بتا سهرخیز ، شیباب عباسی ، سیواش میفی ، فرهاد بشارتی ، سیبند امیر سلیمانی ، ماهان عبدی ، گتی-قاسمی ، آریزو ناتوت ، زهرا فاکور صبور ، مهسا تهریمی ، مهسا تهسیمی

ماکان از آهنگ عنوان سریال نوروز بهره خواهد برد.

این انتشارات به کارگردانی رضا مکسودی توسط سید امیر پروین حسینی و به نویسندگی رضا مکسودی و آرا گوارابلو تهیه شده است که از ساعت 4:49 بعد از ظهر از آنتن شبکه سه پخش می شود.

شبکه توالی 4

هادی حجازی فر ، نیما شیب نژاد ، شبنم مقدم محمد ال بحرانی و الناز الحبیبی از بازیگران سریال استفاده می کنند که این روزها از آنها عکس می گیرند.

سری اختصارات که این روزها از کانال 5 پخش می شود ، از ساعت 9:30 بعد از ظهر از شبکه یک سیما پخش می شود این سریال با نوعی طنز و با رویکرد موضوع “انتخاب” در مرکز صدا آلبرز تولید می شود. کارگردانی یزدان است و این سریال فاش می شود

نمایش سریال در شبکه 1

غلامرضا ناکاخ ، کامند امیر سلیمانی ، محمود جعفری ، سیافاش چرجی پور ، شاهین تاسلیمی ، جامد نقادیر ، آرش نوذری ، اشکان آقیاز.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: هنگام پخش نوروز؛

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا