نکات خرید سایبان چتری حیاط

خرید سایبان در حال حاضر برای تمام خانه ها، مغازه ها، پارکینگ ها و … که از هجوم باران، طوفان و نور خورشید در چالش هستند ضروری است. با توجه به اینکه مدل ها و انواع مختلف سایبان در بازار وجود دارد، انتخاب بین آنها برای افرادی که تجربه لازم و کافی را ندارند بسیار دشوار است. در این مقاله قصد داریم تا یک راهنمای جامع را در اختیارتان قرار دهیم تا بتوانید هر نوع سایبانی را با توجه به نیاز خود تهیه و خریداری نمایید.

  • راهنمای جامع خرید سایبان های برقی:

سایبان برقی همانگونه که از نام آن مشخص است بدون نیاز به انرژی مکانیکی به کمک برق باز و بسته می شود. این سایبان ها می توانند در هر نوع آب و هوایی استفاده شود و چون نیاز به انرژی زیادی ندارند، بسیار مورد علاقه می باشند. در خصوص خرید باید توجه نمایید که نوع پارچه آن بسیار مهم می باشد. در مناطق سرد و خشک، لازم است تا پارچه های شما ضد آب و ضد لک باشند و بتوانند سرمای زیاد را تحمل نمایند. در مناطق گرم نیز پارچه باید از نوعی باشد که نور خورشید را عبور نداده و در برابر آن استحکام کافی را از خود نشان دهد.

یکی دیگر از نکات مهم در خرید سایبان برقی، توجه به نوع یراق آن است. این مورد جزء قطعات و بخش های اصلی سایبان محسوب می شود. با توجه به اینکه سایبان ها مدام باز و بسته می شوند اگر که یراق با کیفیت نداشته باشند، سریعا دچار شکستگی می شوند و تعمیر آنها نیز هزینه زیادی دارد. از سوی دیگر لازم است تا در خصوص پروفیل فلزی سایبان جستجو نموده و اگر مایل هستید تا سازه شما عمر زیادی داشته باشد از پروفیل فلزی بهره ببرید. سیستم الکتریکی بکار رفته، هزینه نصب، نوه سایبان و ابعاد سایبان از دیگر مواردی هستند که توجه به آنها در زمان خرید بسیار مهم می باشد. به صورت کلی توصیه می شود تا سایبان برقی خود را با توجه به کاربرد و نوع محلی که قصد نصب آن را دارید، انتخاب نمایید. به طور مثال در تراس خانه ها، سایبان های برقی که از بغل دارای پایه نگهدارنده هستند، گزینه خوبی می باشند زیرا افراد به راحتی می توانند در زیر آن بنشینند.

یکی دیگر از نکات مهم در خرید سایبان برقی، توجه به نوع یراق آن است. این مورد جزء قطعات و بخش های اصلی سایبان محسوب می شود. با توجه به اینکه سایبان ها مدام باز و بسته می شوند اگر که یراق با کیفیت نداشته باشند، سریعا دچار شکستگی می شوند و تعمیر آنها نیز هزینه زیادی دارد. از سوی دیگر لازم است تا در خصوص پروفیل فلزی سایبان جستجو نموده و اگر مایل هستید تا سازه شما عمر زیادی داشته باشد از پروفیل فلزی بهره ببرید. سیستم الکتریکی بکار رفته، هزینه نصب، نوه سایبان و ابعاد سایبان از دیگر مواردی هستند که توجه به آنها در زمان خرید بسیار مهم می باشد. به صورت کلی توصیه می شود تا سایبان برقی خود را با توجه به کاربرد و نوع محلی که قصد نصب آن را دارید، انتخاب نمایید. به طور مثال در تراس خانه ها، سایبان های برقی که از بغل دارای پایه نگهدارنده هستند، گزینه خوبی می باشند زیرا افراد به راحتی می توانند در زیر آن بنشینند.

راهنمای خرید سایبان مغازه:

در خصوص همواره باید در نظر داشته باشید که دو دسته پرفروش به نام های سایبان های کالسکه ای و سایبان های بازویی وجود دارند که علاقه مندان زیادی را به سمت خود جلب می نمایند. در انواع کالسکه ای با توجه به اینکه به راحتی سایبان می تواند باز و بسته شود و فضای زیادی را اشغال نمی نماید، خریداران بیشتری مشاهده می شود اما از سوی دیگر باید توجه داشت که اگر قصد دارید تا از سایبان خود به عنوان یک فاکتور تبلیغاتی استفاده نمایید که بنر های تبلیغاتی را نشان دهد، انواع بازویی گزینه بهتری است. در نظر داشته باشید که شیب سایبان های بازویی بیشتر است و برف یا خار و خاشاکی بر روی آنها باقی نمی ماند همچنین تعویض پارچه آنها نیز بسیار آسان تر است. با این توضیح برای خرید سایبان مغازه توصیه می شود تا سایبان هایی را انتخاب نمایید که هم از بازوهای قوی و با کیفیت چون آلومینیوم ساخته شده اند و هم پارچه های آنان از جنس خوب همچون پی وی سی است. بهترین نوع سایبان های مغازه مواردی می باشند که بازویی بوده و بازوها به کمک یراق به یکدیگر متصل شده اند که قدرت را افزایش دهند.

راهنمای خرید سایبان چتری:

یکی از مدرن ترین انواع سایبان ها، سایبان های چتری هستند که می توان از آنها در هر محیطی استفاده نمود البته بیشترین کاربرد آنها برای رستوران ها، کافی شاپ ها، حیاط منزل و استخر ها می باشد. در خصوص باید در نظر داشته باشید که آنها در دو دسته متفاوت تقسیم بندی می شوند. در دسته اول پایه نگهدارنده در بغل قرار دارد لذا افراد به راحتی می توانند در زیر آن بنشینند. در نوع دوم پایه در وسط وجود دارد و برای حفظ تعادل لازم است تا به زمین پیچ شود. سایبان های چتری اگر در ابعاد بزرگ سفارش داده می شوند، بهتر است تا حتما از نوع پایه در کنار باشند. البته به خاطر داشته باشید که این سایبان ها در برابر باد و طوفان نمی توانند به خوبی عمل نمایند و لازم است تا حتما در خرید به شرایط جوی محل زندگی خود نیز توجه نمایید. پارچه این سایبان ها را از نوع پلی استر انتخاب می نمایند که نتوانند اشعه ماورای بنفش را عبور دهند از همین رو می تواند گزینه خوبی برای محافظت از پوست افراد باشد.

در خصوص خرید سایبان بالکن گزینه های زیادی وجود دارد اما به صورت کلی باید در نظر داشته باشید که انتخاب بین آنها به نوع کاربرد شما از بالکن وابسته است. به طور مثال برخی از افراد در بالکن خود گیاهان زیادی دارند که برای رشد آنها نیاز به نور می باشد. این افراد می توانند برای خرید سایبان انواع پلکسی را انتخاب نمایند که زاویه آنها در برابر نور تغییر نموده و نور مورد نیاز گیاهان فراهم می آید. اما برای برخی دیگر مهم است که بتوانند به صورت فصلی از سایبان های خود استفاده نمایند. از همین رو می توانند از انواع سایبان چتری بهره ببرند. سایبان های چتری می توانند باز شده و مجدد اجزای سازنده را به یکدیگر متصل نمود. وزن این سایبان ها کمتر بوده و هزینه کمتری نیز دارند. گاها راحتی استفاده از سایبان برقی دارای اهمیت بیشتری می باشد. در این شرایط می توان از سایبان های برقی استفاده نمود که هم زیباتر و شیک تر می باشند و هم کار کردن با آنها آسان تر است. نوع دیگری از سایبان های بالکن وجود دارند که امروزه خریداران زیادی را به سمت خود جلب می نمایند. سایبان های تاشو دارای کاربرد بسیاری بوده و عموما در تراس های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. با این توضیح اگر که بالکن شما کوچک بوده و تصمیم دارید تا از نور خورشید یا باران آن را محفوظ نمایید، انواع تاشو گزینه خوبی هستند.

ممکن است که در خرید سایبان بالکن یا با قیمت های متفاوت روبرو شوید، مواردی که از نوع آلومینیوم بوده، برقی هستند و از پارچه های مستحکم استفاده می نمایند، به نسبت دارای قیمت بیشتری خواهند بود. البته باید به این مورد نیز توجه نمایید که ابعاد سایبان نیز می تواند در قیمت بسیار تاثیرگذار باشد

راهنمای خرید سایبان پارکینگ یا ماشین:

در خصوص خرید سایبان پارکینگ نیز همانگونه که از نام این موارد مشخص است، برای محافظت از ماشین در برابر اشعه خورشید، باران، طوفان و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار می گیرد. سایبان های پارکینگ می توانند به صورت ثابت یا متحرک باشند. موارد متحرک فضای کمتری را اشغال می نمایند و حمل و نقل آنها بسیار آسان تر است اما به صورت کلی در خرید سایبان های مذکور باید توجه داشته باشید که نوع آب و هوا و کاربرد آن دارای اهمیت بالایی است. سایبان های فوق می توانند به صورت یک طرفه یا دو طرفه باشند. هزینه این سایبان ها تا حد زیادی به جنس مواد اولیه و ابعاد سایبان بستگی دارد. اگر مایل نیستید تا هزینه زیادی برای سایبان پارکینگ خود انجام دهید، می توانید از سایبان های دستی بهره ببرید که این مورد با نیروی دستی باز و بسته می شود. اما نباید فراموش نمود که سایبان های برقی دارای کاربرد آسان تری هستند.

ذکر این مورد نیز الزامی است که برخی از افراد از انواع چترهای ماشین به عنوان سایبان استفاده می کنند. هر اندازه چتر شما از کیفیت بالاتری برخوردار باشد دارای هزینه بیشتری است اما به صورت کلی نسبت به سایبان های دیگر هزینه آن مقرون به صرفه تر است.

سایبان ها امروزه در اغلب مکان ها مورد استفاده قرار می گیرند. با توجه به کاربردی که افراد از سایبان خود انتظار دارند، قیمت و ابعاد آن متفاوت است. آنچه که باید در نظر داشت این است که اگر راحتی مد نظر شما است، سایبان های برقی گزینه خوبی هستند اما باید توجه نمود که نوع موتور آنها، بازوها، پارچه ها و مواردی از این قبیل در سایبان های مذکور از اهمیت بالایی برخوردار هستند. از سوی دیگر در سایبان های دستی هزینه کمتر است اما همواره نیاز به تعمیر و … می باشد. هزینه سایبان های دستی اگر چه کمتر است اما کارایی سایبان های برقی بیشتر می باشد. مورد دیگری که افراد پس از خرید سایبان باید به آن توجه نمایند، نگهداری از سایبان می باشد. هر اندازه سایبان های شما به صورت منظم تری بررسی شده و تعمیر گردند، هزینه های نگهداری آنان نیز کمتر می شود. این مورد برای سایبان های برقی از اهمیت دو چندان برخوردار است. لذا در صورتی که بازوهای سایبان به خوبی باز یا بسته نشدند، صدای ناهنجار در هنگام فعالیت ایجاد شد و مواردی از این قبیل لازم است تا حتما از طریق نمایندگی های حرفه ای اقدام به تعمیر سایبان خود نمایید. در نظر داشته باشید که همواره تعمیر سایبان  با هزینه کمتری نسبت به تعویض آن به همراه دارد.

اما امروزه تکنولوژی کاربرد را تغییر داده و ما با نوع دیگری از این وسیله با کاربردهای متفاوت روبه رو هستیم. با پیشرفت تکنولوژی و الکترونیکی شدن وسیله ها، سایبان هم از این قافله جا نمانده و به صورت وسیله ای متحرک با عنوان در همه جا حضور دارد.

برای مغازه ها به عنوان سایبان برقی مغازه، برای حیاط خانه ها به عنوان سایبان برقی پارکینگ و اشکالی دیگر توانسته طرفداران خود را داشته باشد. اما یکی از قدمی ترین انواع سایبان که امروز از آن به شکل متحرک و برقی هم استفاده میشود، است.

خرید سایبان چتری از گذشته مرسوم بوده و بیشتر برای فضاهای کنار استخر با کاهش شدت آفتاب توانسته محلی جهت استراحت فراهم کند. اما با برقی شدن این نوع سایبان استفاده آن برای دیگر فضاها نیز ممکن شده و امروزه در اغلب رستوران ها و کافه ها، روف گاردن و … شاهد حضور هستیم.

سایبان چتری هم در طراحی و دیزاین نقش دارد و هم میتواند با ایجاد سایه فضایی مطلوب را برای لذت از فضای باز ایجاد کند. انواع سایبان های برقی اما امکانات دیگری نیز دارند که این وسیله را کابردی تر و مشهور تر کرده است. در ادامه با ما همراه باشید تا به ویژگی ها و امکانات سایبان چتری متحرک بپردازیم.

امکانات سایبان برقی چتری

در بین انواع سایبان های موجود در بازار به به صورت  و دستی تولید و استفاده میشوند، خرید  در هر دو شکل بیشتر رایج است. سبک خاص طراحی این سایبان به آن زیبایی و کارایی ویژه ای داده و منعطف بودن سیستم آنرا نشان میدهد. سایبان چتری محصولی منحصر به فرد است و مکانیزم عملکرد آن درست مانند چتر عمل میکند.

همانگونه که چتر از شدت نور و گرما میکاهد یا مانعی برای خیس شدن از آب باران است، سایبان چتری هم محافظ خوبی در برابر تغییرات جوی است. برای  باتوجه به اینکه امکان باز و بست شدن وجود دارد میتوانیم در هر لحظه که میخواهیم از آن استفاده کنیم یا انرا ببندیم.

عملکرد چتر را افزایش داده و حرکت آنرا آسان تر کرده است. پایه های سایبان مانند میله چتر بهم وصل شده اند و چتر را روی خود نگه میدارند. کنترل وزن چادر به وسیله پایه انجام میشود و در سایبان چتری ثابت حرکت با کمک دست انجام میگیرد. حرکت این سایبان به وسیله اهرم امکان پذیر است.

باز و بست شدن چتر با اهرم اتفاق می افتد و کنترل سایبان چتری متحرک آسان تر شده است. میله ها و باله ها کاملا با کمک اهرم حرکت میکنند و کنترل میشوند.

در مدل قدمی تر سایبان چتری پایه ها ثابت بودند و به میله مرکزی وصل میشدند. مانند یک چتر همیشه باز میشد انرا برای روی میز یا کنار صندلی ها استفاده کرد. همچنین امکان جابجایی برای این وسیله هم وجود داشت.

ویژگی های سایبان چتری اتوماتیک

از معیارهای مهم در خرید سایبان چتری، جنس پارچه مورد استفاده برای آن است. در حقیقت جنس چادر تعیین کننده کاربرد در محیط و شرایط آب و هوایی مختلف می باشد. همچنین مقاوم و دوام را تعیین خواهد کرد تا انتخاب و خرید آن آسان تر شود. جنس چادر نشان میدهد که چتر چه میزان در برابر آفتاب و باران و طوفان و … مقاومت دارد و بر این اساس سه مدل پارچه برای در نظر گرفته میشود.

پارچه برزنتی الیاف و نخ :

ظاهر پارچه برزنتی مانند پارچه های معمولی است و با کمک الیاف و نخ بافته شده است. مقاومت این نوع پارچه در برابر تغییرات جوی کمتر از انواع دیگر پارچه ها است و برای استفاده میشود.

پارچه برزنتی PVC :

ماده اصلی ساخت این پارچه PVC و پلیمرهای مربوط به آن می باشد. این پارچه از این جهت مقاوم  و بسیار منعطف برای استفاده در است. این جنس پارچه تنوع رنگی بالایی دارد و به دلیل مقاوم بالا در برابر تغییرات جوی زیاد برای انواع سایبان برقی و چتری مورد استفاده قرار میگیرد.

پارچه نانو :

تکنولوژی نانو به تازگی برای پارچه انواع سایبان مورد استفاده قرار میگیرد. این نوع چادر مقاوت خوب و انعطاف پذیری بالایی دارد و از این جهت برای تولید کنندگان این محصول پر کاربرد است.

انواع سایبان چتری بر اساس محل پایه ها

ویژگی دیگر که آنرا به دو دسته جدید تقسیم میکند محل قرار گیری پایه ها است. پایه ها تعیین میکنند که از این وسیله کجا و به چه شکلی استفاده شود. برای خریداران معمولا محل قرار گیری پایه ها فاکتوری تعیین کننده می باشد تا خرید سایبان چتری انجام گیرد.

سایبان چتری بر این اساس به دو نوع تقسیم میشود :

– سایبان چتری پایه وسط

طراحی این نوع مثل چتر واقعی است و با میله ای در وسط ساخته شده است. مرکز ثقل سایبان دقیقا در پایه اصلی است و برای رستوران و کافه معمولا مورد استفاده قرار میگیرد. در زیر میتوانید انواع مبلمان فضای باز را قرار دهید و از سایه چتر استفاده کنید. چادر سایبان از مبملان محافظت میکند و پایه ها معمولا دوام و ایستایی خوبی دارند.

– سایبان چتری پایه کنار

پایه این مدل از سایبان چتری در کنار آن قرار دارد و چتر با حالتی خاص به یک سمت متمایل شده است. نصب و خرید سایبان چتری برای محوطه کنار استخر در ویلا یا باغ و حتی رستوران هم مناسب است. علاوه بر سایه میتوانید فضایی لوکس را هم با این نوع سایبان تجربه کنید.

خرید سایبان چتری در هر دو مدل پایه وسط و پایه کنار امکان پذیر است. برای مشتریان حرکت دادن و باز و بست کردن این وسیله را آسان کرده و خرید آنرا مقرون به صرفه مینماید. نگران روزهای سرد هم نباشید. زیرا با نصب هیتر برای میتوانید سرمای هوا را مهار کنید و از فضا لذت ببرید.

برای انوع سایبان اتوماتیک و متحرک امکان نورپردازی هم وجود دارد. در بازوهای میتوان چراغ های LED نصب کرد و در شب هم از فضای زیر بهره برد. هر زمان که به حظور چترها نیاز ندارید تنها با فشار یک دکمه انرا ببندید و چتر را جمع کنید.

خرید سایبان برقی از سایبان متین

خرید و نصب انواع سایبان را میتوانید از شرکت در هرجای ایران انجام دهید. برای اطلاع از شرایط نمایندگی و سفارش محصول میتوانید با همکاران ما در ارتباط باشید. لینک مربوط به اطلاعات نمایندگی در زیر قرار داده شده است.

چترها در واقع ابزاری هستند که، شما را از نور مستقیم و یا باران در فضای باز. محافظت می نماید. سایبانها در واقع برای ایجاد سایه و کم نمودن حرارت در. فضاهای باز مناطق گرمسیر مورد استفاده قرار می گرفت، تا. بوسیله ایجاد سایه حرارت را کم نماید.

سایبانها از لحاظ ساختار به دوگروه پایه از کنار و پایه از وسط در بازار موجود می باشد.

نوع پایه از کنار برای فضاهایی که امکان قرار دادن چتر در میان فضا وجود ندارد، مورد. استفاده قرار می گیرد. برای استفاده از نوع چتر پایه وسط باید توجه نمود که میز و صندلی هایی که شما در اختیار دارید امکان. قرار دادن چتر در میان آنرا، دارد؟

اندازه چتر کنار استخر با توجه به نیاز شما، اشکال (دایره، مربع، مستطیل) مطابق سلیقه و رنگ مورد پسند شما متفاوت است.

راهنمای خرید سایبان، چتر کنار استخر

در مورد چترها چه چیزهایی باید بدانیم؟

جنس پارچه، جنس اسکلت، نوع قرقره، نوع قرارگیری بروی زمین ، چه مواردی بروی قیمت سایبان تاثیر می گذارد؟

مطمئن نیستید دنبال چه نوع سایبان چتری هستید، اجازه بدید ما شما را راهنمایی کنیم تا بهترین سایبان حیاط ، چتر مورد. نیاز شما را معرفی کنیم.

اگر با خواندن این مقاله به کمک بیشتری نیاز داشتید، لطفاً از تماس با. کارشناسان فروش خودداری نکنید.

سایبانها برای محافظت از منطقه مورد نظر شما طراحی شده اند، انواع مختلفی. از چتر ها وجود دارد که کاربری های متفاوتی دارند.

سایبانهای پایه وسط، پایه کنار، ریلی، متصل به دیوار و … اولین چیزی که اهمیت دارد، این. است که چه مقدار فضا برای شما مورد نیاز است که تحت سایه سایبان قرار گیرد.

فضای مورد نیاز شما برای قرار گیری زیر سایبان حیاط ، چه مقدار است؟

فضای کوچک یک بالکن یا پاسیو می تواند انتخاب شما را محدود نماید، فضای. حیاط یا ایوان بزرگ میتواند، به شما انتخاب متنوعی از نظر سایز و نوع بدهد.

به خاطر داشته باشد این فضا باید از لحاظ کف (سطح) و ارتفاع مورد اندازه گیری. قرار گیرد که محدودیت ها مشخص گردد.

به عنوان مثال یک بالکن با متراژ طول 6 و عرض 2٫5 میتواند حداکثر تا قطر 2 متر سایبان را در خود جا دهد.

نیاز به پوشاندن چه چیزی را دارید؟

حالا که شما متوجه اندازه مورد نیاز خود شدید نیاز دارید که بدانید برای پوشاندن چه چیزی شما نیاز به یک سایبان یا چتر کنار استخر دارید؟

سایبان های کوچک برای ست های دونفره مورد استفاده قرار می گیرد.

سایبان ها تا قطر 3 متر برای یک ست خوراک خوری 4 نفره تا 6 نفره منظم مناسب می باشد.

سایبان های با قطر 4 متر مناسب فضایی برای یک ست 6- 8 و 10 نفره ساخته شده اند.

آیا میز شما امکان قرار گیری سایبان در وسط خود را دارد؟

با انتخاب درست پایه سایبان، برای چتر مورد نظر، تمامی سایبان ها خود ایستا. می شوند، یعنی با وزش باد سقوط نمی کنند، اما همه آنها   نمی توانند در وسط میز قرار گیرند.

این در واقع وابسته به سه چیز است، اول آیا میز مورد استفاده شما در وسط سطح میز سوراخ دارد؟

دوم اندازه این سوراخ با اندازه اسکلت سایبان، مورد نظر همخوانی دارد؟

سومین مهم این است که آیا ارتفاع پایه سایبان، و لوله آن کمتر از ارتفاع کف میز شماست؟

اکثر میز ها سوراخی به قطر 5 سانتی متر دارند. ارتفاع از کف آنها معمولاً 45 سانت است.

گروه تولیدی راه سبز کلبه ها سایبان هایی با اسکلت 3٫4 و 6 سانتی متری می سازد.

به خاطر داشته باشد به اندازه سوراخ وسط میز و اندازه اسکلت سایبان توجه ویژه نمایید.

اما در نهایت این را بدانید که ما در کنار شما هستیم، حتی اگر. اشتباهی صورت گیرد ما در جهت رفع آن به شما کمک خواهیم کرد.

اکثر سایبانها از اسکلت های چوبی، استیل و آلومینیوم ساخته می شود.

انتخاب این نوع از اسکلت ها بیشتر به انتخاب مشتری بستگی دارد، سایبانهای. چوبی، واقعاً زیبا و استثنایی هستند، استیل ها برای بین میز هایی. با قطر سوراخ کوچک طراحی شده اند و آلومینیوم ها برای فضا های شرجی.

البته باید بدانید که چوب های مورد استفاده در ساخت چترهای چوبی گروه تولیدی راه سبز کلبه ها بسیار. با کیفیت و قابل استففاده دائمی در فضاهای شرجی می باشد.

جنس اسکلت یا همان بدنه اصلی سایبان حیاط به صورت عمومی از فلز های. آهن، آلومینیوم، پلاستیک و چوب ساخته می شوند.

که هر کدام مزایا و معایب خاص خود را دارند. هرکدام از این ساختارها مقاومت خاصی در برابر وزش باد با سرعت های متفاوت را دارند.

آهن مقرون به صرفه اما قابلیت زنگ زدگی دارد، آلومینیوم. سبک و مقاوم در برابر زنگ زدگی. است، چوب بهتر است از نوع فرآوری شده باشد، پلاستیک. نیز ارزان است، اما پس از مدتی مقاومت خود را از دست داده و رنگ آن نیز تغییر می نماید.

نوعی چتر پایه وسط امکان شکستگی در قسمت بالایی را دارد، که امکان خم. سایبان را برای داشتن سایه در تمامی ساعت های روز فراهم. میکند، که در نوع خود جالب است.

چتر های با اسکلت چوبی به دلیل مقاومت بالا در برابر شکنندگی بسیار با دوام است.

سایبان پایه وسط چوبی

سایبان چتری چوبی به طور معمول از جنس چوب درخت بلوط، ساج، راش و چوب روسی ساخته می شوند.

چتر چوبی یا بوسیله وینچ و یا به صورت دستی و یا با استفاده از طناب بالا میروند که در نهایت با پین نگه داشته می شود.

سایبان، چوبی اگر به مرور زمان به مشکل بخورند که به ندرت اتفاق می افتد قسمت های آن به راحتی جایگزین می گردد.

پیشنهاد استفاده ما برای رستوران های شیک، هتل ها، کافی شاپ ها  و مناطق پر تردد می باشد.

سایبان چتری با کمترین هزینه مانند تعویض پارچه و رنگ آمیزی مانند روز اول می شوند.

برای چتر چوبی پیشنهاد رنگ پارچه سفید و کرم می باشد.

سایبان پایه وسط استیل یا آلومینیوم

سایبانهای استیل و آلومینیوم، با مواد اولیه آلومینیوم و یا استیل، اسکلت آن ساخته می شود.

اسکلت سایبانهای آلومینیوم یا رنگ آمیزی می شوند و یا آبکاری و در برخی موارد مطابق سفارش مشتری آندایز و یا آب طلا می شوند.

تعویض پارچه های این نوع چتر ها ساده است، اما نه به سادگی سایبان های چوبی.

رنگ آمیزی سایبان چتری مطابق سفارش شما بنا بر ست رنگی مبلمان شما امکان دارد. قیمت سایبان

قرقره ها در چتر کنار استخر

قرقره چتر ها انواع مختلفی دارد، فلزی و پلاستیکی، که فلزی ها میتواند آهنی و یا آلومینیومی باشد. که توضیحات آن مانند همان جنس اسکلت بدنه است

چرخ دنده های درون قرقره و نوع ارتباط آن با نقطه بالایی چتر که می تواند سیم، نخ و یا سیم بکسل باشد، بسیار مهم است. قیمت سایبان

پایه سایبان

پایه سایبان حیاط یا چتر کنار استخر یکی از مهمترین قطعات می باشد، و برای. محافظت از چتر شما طراحی گردیده، سعی. نموده تا با توجه به نیاز مشتری تنوع گسترده ایی از محصولات داشته باشد.

از این رو انواع پایه ها از لحاظ شکل مانند: دایره و مربع و از لحاظ جنس آهن و چدن را در. اندازه های مختلف تهیه نموده، وزن آنها برای انواع چتر ها قابل تغییر است. قیمت سایبان

و در آخر چه پارچه ایی برای سایبان حیاط خود انتخاب کنیم؟

پارچه چترها از مواد اکرلیک و ضد آب انتخاب می شوند که هزینه بالاتری نسبت به پارچه های. ساده دارند اما از لحاظ ماندگاری و دوام کیفیت بالاتری دارند، از. این رو بهتر است نسبت به انتخاب رنگ دقت لازم را به عمل آوریم.

پارچه های رنگ روشن دوام بیشتری دارند رنگ های کرم،  شیری و سفید از این بابت عالی. هستند از این رو گرد و غبار و کثیفی را کمتر نشان می دهند.

سایبانها برای این طراحی شده اند که در برابر نور خورشید و باران از شما محافظت. کنند، پس در انتخاب پارچه دقت لازم را بفرمایید.

اگرچه مهندسین طراح گروه تولیدی راه سبز کلبه ها همواره به جزئیات دقت لازم را دارند.

برای نگهداری از سایبان چتری یا چتر کنار استخر به موارد ذیل دقت نمایید: قیمت سایبان

سعی کنید در مواقع وزش باد با سرعت بالاتر از 30 کیلومتر حتماً سایبان حیاط را از حالت باز خارج نمایید.

برای عمر بیشتر در زمان هایی که از سایبان حیاط ، استفاده نمی کنید از محافظ استفاده نمایید.

در مورد سایبان حیاط چوبی سعی کنید هر چند سال یک بار آنها را رنگ آمیزی مجدد نمایید.

در کنار شما، برای شما تولید می نماییم.

همکاران عزیز و فروشندگان محترم برای تهیه مبلمان ویلایی ، مبلمان باغی ، مبلمان فضای باز به. صورت عمده، چه به صورت خام و یا رنگ شده، میتوانند با مدیر فروش در تماس باشند.

افتخار داریم که میتوانیم کالای ایرانی با کیفیت بالا، به هموطنان گرامی خود تحویل دهیم. قیمت سایبان

تهیه شده توسط ، استفاده با یادآوری منبع و برقراری لینک صفحه بی مانع است.

این مطالب هم شاید برای شما مفید باشد : –  –  –  –  –  اگر به دنبال خرید سایبان چتری حیاط هستید، این مطلب مناسب شما است. سایبان های چتری حیاط از محبوب ترین و معروف ترین انواع سایبان ها هستند که در کنار استخرها، ساحل ها، پاسیوها، پنت هاوس ها، روف گاردن ها، فضای خارجی فروشگاه های پرگولا ، فضاهای باز برای ساخت فضای نشیمن و بسیاری از مکان های دیگر و عموماً برای ایجاد سایه، به کار گرفته می شوند.

این مدل سایبان ها باتوجه به کاربردی که دارند، در اندازه های متفاوتی ساخته می شوند و در دسترس قرار می گیرند. همچنین سایبان های چتری جلوه خاصی به فضا می دهند و این ویژگی سبب شده طرف داران زیادی داشته باشند. همچنین خرید سایبان چتری برای حیاط دارای نکاتی بوده که بهتر است پیش از خرید به آن ها توجه داشت. در ادامه به بررسی برخی از این نکات خواهیم پرداخت؛ پس همراه ما باشید.

خرید سایبان چتری حیاط

مزایای استفاده از سایبان چتری حیاط

سایبان های چتری علاوه بر محبوبیت، از کاربری و مزایای بسیار زیادی نیز برخوردار هستند. این چترها به راحتی راه اندازی می شوند و تنظیم کردن آن ها بسیار راحت و ساده صورت می‎گیرد. می توان به راحتی با قرار دادن چتر در کنار مبلمان حیاط، فضای مطلوب خود را ساخت و از آن لذت برد. همچنین می توانید درصورتی که به چتر نیازی ندارید، آن را ببندید و در جایی دیگر از آن نگهداری کنید که با این کار عمر چتر خود را نیز افزایش می دهید.

در حال حاضر، سایبان های چتری در اندازه ها، طرح ها و شکل های متفاوتی طراحی و ساخته می شوند که باتوجه به نیاز و کاربری می توان انواع آن ها را انتخاب و خریداری کرد و فضای مورد انتظار خود را ساخت. این مدل از سایبان ها در سایزهای بسیار کوچک (برای پوشاندن یک صندلی یا یک میز کوچک) و بسیار بزرگ (برای پوشش چندین میز و صندلی) موجود هستند.

انواع متفاوت سایبان های چتری، برای فصول متفاوت می توانند مناسب باشند. کاربرد برخی از آن ها تنها در فصل تابستان است؛ اما برخی دیگر را می توان در تمام فصول سال و در باران و برف نیز مورداستفاده قرار داد. این مورد به موادی که در ساخت چترها استفاده می شود، بستگی دارد. با این چترها می توان در تابستان، از نور آفتاب در امان بود و در زمستان از نفوذ باران و برف جلوگیری کرد. همچنین از مزایای خرید سایبان چتری حیاط می توان به محافظت از پوست انسان در برابر اشعه ماورا بنفش اشاره داشت.

از دیگر مزایای استفاده از سایبان چتری حیاط، افزودن ظاهری زیبا و شیک به محیط موردنظر است. همچنین دوام و عمر طولانی مدت، مقاومت بالا در برابر عوامل مخرب خارجی، ساخت فضایی برای نشستن مشتریان در حیاط کافه و رستوران ها و بسیاری دیگر از جمله امتیازهایی هستند که ارزش خرید یک محصول باکیفیت را بالا می برند.

کاربرد سایبان چتری حیاط

انواع سایبان های چتری

در خرید سایبان چتری حیاط با مدل  و طرح های بسیار متنوعی روبه رو خواهید بود. یکی از مواردی که سایبان های چتری را از یکدیگر متمایز می  کند، پایه های نگهدارنده آن ها است که می توانند مرکزی و یا دارای یک پایه جانبی باشند. چترهایی که در مرکز یک میز قرار می گیرند دارای چترهایی با قطب مرکزی هستند که نیاز به میزی با سوراخی به اندازه پایه چتر دارند؛ اما نصب چترها با پایه جانبی به دلیل اینکه نیاز به هیچ میز ویژه ای ندارند، راحت تر و به صرفه تر است.

پایه های سایبان چتری نیز می توانند انواع متفاوتی داشته باشند. پایه های صافی که فوق العاده مستحکم بوده و مناسب چترهای بزرگ نیز هستند، از انواع پرطرف دار در پایه های سایبان چتری محسوب می شوند. همچنین در شرایطی که نیاز دارید چتر خود را جابه جا کنید، چترهایی با پایه های چرخ دار نیز از گزینه های در دسترس شما هستند. البته توجه داشته باشید که این پایه ممکن است پلاستیکی یا فلزی باشد.

اندازه؛ ایجادکننده تمایز در مدل های مختلف سایبان چتری

از دیگر مواردی که در خرید سایبان چتری حیاط در نظر گرفته می شود، اندازه آن است. چترهایی با اندازه های حدوداً 70 سانت برای میزهای ناهارخوری دو یا چهار نفره در نظر گرفته می شوند که می توان گفت از کوچک ترین انواع چترها هستند. همچنین چترهایی با اندازه 2 تا 3 متری وجود دارند که برای میزهای بزرگ با تعداد صندلی بیشتر یا برای محیط های کافه و رستوران ها مناسب هستند. این چترها کاملاً به محیط زیر خود سایه می اندازند و برای جلوگیری از نور آفتاب بسیار کاربرد دارند.

همچنین نوع متفاوت پارچه هایی که برای سایبان های چتری استفاده می شوند، انواع مختلف این چترها را می سازند. چترها را می توان با چوب، فلز، فایبرگلاس و آلومینیوم ساخت. چترهای چوبی از انواع کمیاب این سایبان ها محسوب می شوند و فایبرگلاس به دلیل سبکی و مقاومتی که دارد این روزها پرطرف دار است. می توان اذعان داشت دوام فایبرگلاس تا پنج برابر بیشتر از دیگر انواع چترها است. چترهای آلومینیومی نیز سبک و محکم هستند و تنوع زیادی دارند که به همین دلیل طرف داران خود را پیدا کرده اند.

انواع سایبان پتری حیاط

توصیه های مراقبتی از چترهای سایبان

در صورت خرید سایبان چتری حیاط بهتر است نکاتی را درباره نگهداری و مراقبت از آن به خاطر داشته باشید. اولین موردی که باید به آن توجه داشته باشید این است برای دوام بیشتر و طولانی کردن عمر چتر خود، همیشه پس از استفاده آن را کاملاً بسته و جایی دور از تابش مستقیم نور خورشید نگهداری کنید.

دیگر موردی که باید حتماً رعایت شود این است پایه مناسبی را انتخاب کنید که توانایی حمل وزن چتر را در طولانی مدت و در شرایط آب وهوایی متفاوت داشته باشد. بهتر است که هر از گاهی با یک شوینده ملایم، پارچه سایبان خود را شستشو دهید و درصورتی که به صورت طولانی مدت از آن استفاده نمی کنید، آن را در یک محافظ پوششی قرار دهید تا از عوامل مخرب خارجی در امان باشد.

مراقبت از سایبان چتری

سخن آخر

سایبان های چتری از انواع پرکاربرد سایبان ها هستند که با متریال های متفاوت و در شکل و طرح های گوناگون طراحی و ساخته می شوند. از این سایبان ها می توان در فضاهای متفاوتی از جمله حیاط، پاسیو، استخر و… برای ایجاد سایه و محافظت از نور خورشید، اشعه ماورا بنفش و همچنین باران استفاده کرد.

انواع متفاوت این چترها مزایای خاص خود را دارند که بسته به نیاز و بودجه می توان انواع آن را انتخاب و خریداری کرد. در این مقاله سعی شد به نکاتی درباره انتخاب درست در حین خرید سایبان چتری حیاط اشاره شود که امیدواریم برای شما مفید بوده باشند.

 

دکمه بازگشت به بالا