نرم افزار Paint مایکروسافت


نرم افزار نقاشی معروف مایکروسافت از قدیمی ترین محصولاتی است که همراه با سیستم عامل ویندوز عرضه می شود. در رویداد امشب مایکروسافت عنوان شد، کامپیوترهای شخصی که با برند Copilot Plus عرضه می شوند یک ارتقا ویژه در این بخش خواهند داشت. نرم افزار Paint مایکروسافت یک تولیدکننده تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی جدید دریافت می کند.

نرم افزار Paint مایکروسافت

نرم افزار Microsoft Paint یک تولیدکننده تصویر مبتنی هوش مصنوعی دریافت خواهد کرد که به دستورات متنی و doodle (در اینجا معادل نقاشی های ابتدایی خط خطی) شما پاسخ می دهد.

نام این ابزار جدید Cocreator است و توانایی های جدیدی برای تولید تصویر عرضه می کند. با استفاده از «الگوریتم های مبتنی بر انتشار» این ابزار می تواند تصاویر را بر اساس پیام های متنی و همچنین خط خطی های شما در برنامه Paint، تولید کند.

مایکروسافت می گوید که ابزار Cocreator جدید نرم افزار Paint با کامپیوترهای شخصی Copilot Plus ارائه خواهد شد.

کامیپوترهای شخصی Copilot Plus

کامیپوترهای شخصی Copilot Plus

البته مایکروسافت مدتی است که تولید تصویر با هوش مصنوعی را در Paint آزمایش کرده و نسخه های اولیه Cocreator از پاییز در دسترس توسعه دهندگان و Windows Insiders قرار گرفته است. اما با معرفی رایانه های شخصی Copilot Plus، این ویژگی اکنون رسمی و عمومی شده است.

در طی یک تست میدانی در رویداد امشب سرفیس، این شرکت نشان داد که چگونه Cocreator خط خطی های شما را با استفاده دستورات متنی برای ایجاد یک تصویر، ترکیب می کند.

همچنین یک «تنظیم کننده میزان خلاقیت» وجود دارد که به شما امکان می دهد مشخص کنید چقدر می خواهید هوش مصنوعی خلاقانه عمل کند.

نظر شما چیست؟ فکر می کنید این یک ابزار مفید خواهد بود؟

بفرست برای دوستات

دکمه بازگشت به بالا