عمومی

نحوه فعال کردن حالت تاریک یا تاریک در WhatsApp


منبع: Bezafeh.ir

پیوند محتوا: https://bezafeh.ir/tecnology-news/whatsapp/how-to-active-darkmode-in-whatsapp/

سرانجام ، برای بسیاری از افراد زمان زیادی است زیرا برنامه WhatsApp اجتماعی از حالت Dark پشتیبانی می کند. واتس اپ که متعلق به فیس بوک است ، پستی را در وبلاگ منتشر کرد و اعلام کرد که Dark Mode فعال شده است و همه کاربران Android و iOS می توانند از این ویژگی استفاده کنند.

اگر شما نیز مانند بسیاری از کاربران علاقه مند به استفاده از Dark Mode هستید ، این خبر برای شما جالب خواهد بود. از آنجا که ویژگی Dark Mode در برنامه خود موجود است و نه سمت سرور ، فعال سازی آن بسیار آسان است.

برای ادامه اخبار روز فناوری ، کانال تلگرام ما را دنبال کنید:

https://t.me/bezafeh/

برای فعال کردن حالت تاریک ، دستورالعمل های زیر را دنبال کنید:

  • در WhatsApp ، روی سه نقطه عمودی در گوشه سمت راست بالای صفحه ضربه بزنید و به تنظیمات برنامه بروید. البته اگر WhatsApp فارسی باشد ، این گزینه در گوشه سمت چپ بالای صفحه قرار خواهد گرفت.
  • بعد از رفتن به تنظیمات ، به بخش “مکالمات” یا “مکالمات” بروید.
  • اکنون روی “Theme” یا “Theme” کلیک کنید
  • در این بخش می توانید بصورت دستی حالت Bold یا Bold را انتخاب کنید.

کاربرانی که سیستم آندروید 10 را اجرا می کنند علاوه بر گزینه های “سبک” و “تاریک” علاوه بر گزینه “سیستم پیش فرض” یا “سیستم پیش فرض” نیز دارند. با استفاده از این گزینه می توانیم روشنایی برنامه واتس را روشن کنیم تا برنامه واتس هنگام استفاده از تم تاریک تاریک شود. با این حال ، اندروید 9 و کاربران زیر باید این تغییرات را به صورت دستی انجام دهند.

همانطور که از تصاویر بالا مشاهده می کنید ، رنگ برنامه Dark Watts همانند سایر برنامه ها نیست. رنگ های مورد استفاده سعی در استفاده از رنگ های خاکستری تیره و خنک دارند تا هم از نظر سیستم اندرویدی و هم از نظر کاربر متناسب باشند.

WhatsApp Dark Mode برای همه کاربران در سراسر جهان کاملاً رسمی شده است ، اما پوشش جهانی مدتی طول می کشد. بنابراین اگر هنوز بروزرسانی را دریافت نکرده اید ، می توانید به زودی آن را در Google Play به روز کنید.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: نحوه فعال کردن حالت تاریک یا تاریک در WhatsApp

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا