عمومی

نحوه ایجاد یک حساب Google و یک حساب Google


سالهاست که گوگل ، نه شبکه ، به عنوان یک موتور جستجوی قدرتمند به عنوان یکی از اصلی ترین خدمات انتقال و پردازش اطلاعات بین تلفن های هوشمند شناخته شده است. در نتیجه ، بسیاری از کاربران سعی در ایجاد یک حساب Google دارند Gmail را درست کنید آنها با کمک او از خدمات جامع Google استفاده می کنند. در این آموزش ایجاد و ایجاد Gmail ، نحوه ساخت یک حساب Google را به صورت مرحله به مرحله به شما خواهیم پرداخت. توجه داشته باشید که با ایجاد یک حساب Google و Gmail ، می توانید از Gmail ، Google Docs ، Google Calendar و بسیاری دیگر از خدمات Google استفاده کنید. برای شروع فرآیند ایجاد یک حساب Google ، تمام کاری که شما باید انجام دهید این است که اطلاعات اساسی مانند نام ، تاریخ تولد و اطلاعات مشابه را ارائه دهید.

توجه: اگر قبلاً دارای یک حساب Gmail هستید ، برای استفاده از سایر خدمات Google نیازی به ایجاد یک حساب Google ندارید.

برای شروع روند ایجاد یک حساب Google و Gmail ، ابتدا عبارت google.com را در مرورگر خود وارد کنید تا وارد سایت گوگل شوید ، اما این بار ما از آن برای جستجو استفاده نمی کنیم! در گزینه های بالا و سمت راست ، گزینه ورود به سیستم نمایش داده می شود ، روی آن کلیک کنید تا به مرحله بعد بروید.

در صفحه بعد ، Gmail از شما Gmail سؤال می کند. همانطور که در ابتدای متن ذکر شد ، دوستانی که قبلاً دارای یک حساب Gmail هستند می توانند همان اطلاعات Gmail را وارد کرده و از خدمات Google استفاده کنند.

برای ایجاد یک حساب Google و Gmail ، روی ایجاد حساب در پایین صفحه کلیک کنید.

در مرحله سوم ایجاد و ایجاد Gmail ، با صفحاتی روبرو می شوید که در آنجا باید اطلاعات خود را وارد کنید.

Name: در این بخش ابتدا باید نام خود را در مستطیل سمت چپ و سپس نام خانوادگی خود را در مستطیل سمت راست وارد کنید.

نام کاربری خود را انتخاب کنید: در این قسمت از ساخت Gmail ، باید نام کاربری خود را وارد کنید. توجه داشته باشید که این نام از این پس نام Gmail شما خواهد بود. در این مرحله از ایجاد یک حساب Google ، در صورت انتخاب یک نام موجود ، به شما اخطار داده می شود و برای تأیید سفارش باید نام کاربری خود را تغییر دهید.

ایجاد رمز عبور: در این بخش باید رمز ورود حساب Google خود را تعیین کنید. توجه داشته باشید که برای امنیت بیشتر ، رمز عبور انتخابی شما باید شامل اعداد ، حروف و نمادها باشد تا مراجعان به راحتی نتوانند از اطلاعات شما سوء استفاده کنند.

رمز عبور خود را تأیید کنید: در این بخش باید رمز عبور مشخص شده در مرحله قبلی را دوباره وارد کنید.

تاریخ تولد: این بخش به تاریخ تولد شما اختصاص یافته است. شما باید به ترتیب از سال به سال ، از چپ به راست ، ماه تولد ، سال تولد و سال تولد خود را وارد کنید.

در این مرحله ، باید قوانین Google را تأیید کنید تا یک قدم دیگر به ایجاد یک حساب Google نزدیک شود. این قوانین شامل شرایط استفاده Google یا شرایط خدمات و خط مشی حفظ حریم خصوصی Google است. پس از بررسی این قوانین ، گزینه مرحله بعد فعال می شود و برای رفتن به مرحله بعدی باید بر روی آن کلیک کنید.

این مرحله برای تعریف نماد شما است و از این پس در سرویس های Google استفاده خواهد شد. برای انتخاب یک تصویر ، می توانید روی گزینه اضافه کردن یک عکس و بارگذاری تصویر دلخواه کلیک کنید. توجه داشته باشید که انتخاب یک تصویر هنگام ایجاد یک حساب Google و ایجاد Gmail ضروری نیست و می توانید با انتخاب گزینه Next (مرحله بعدی) به راحتی به مرحله بعد بروید.

تبریک می گویم! با استفاده از این مقاله ، می توانید یک حساب Google ایجاد کرده و یک حساب Gmail ایجاد کنید. پس از اتمام مرحله پنجم ، حساب Google شما ایجاد می شود و از شما در صفحه استقبال Google استقبال می شود. اطلاعات حساب شما در بالا و سمت راست قابل مشاهده است. از این پس می توانید به راحتی با استفاده از حساب کاربری خود از خدمات سرویس Google استفاده کنید.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: نحوه ایجاد یک حساب Google و یک حساب Google

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا