موتور کولر گازی گری ساخت کجاست؟

تکنولوژی و فناوری کولرگازی گری متعلق به کشور آمریکاست و این شرکت اصالتا یک شرکت آمریکایی است. اما بنا به دلایلی از جمله گران بودن نیروی کار در این کشور، شرکت گری ساخت و مونتاژ کولرهای گازی خود را به کشور چین واگذار کرده است. یعنی کولرهای گازی گری موجود در بازار بانه، ساخت چین هستند و در کشور چین مونتاژ می شوند. البته این مطلب که اصل تکنولوژی گری مربوط به کشور آمریکاست، هیچ شکی در آن نیست اما واقعیت این است که کولرهای گازی موجود در بازار ایران آمریکایی نیستند. هدف از قید این مطلب این بود که در بازار جعل فروشان به وفور مشاهده می شود که وقتی یک کولر تقلبی را به گری تبدیل می کنند، برچسب “Made in USA” و یا پرچم آمریکا و یا ترکیبی از این دو را هم روی آن می چسبانند تا مشتری خیال کند که این محصول واقعا ساخت آمریکاست. در حالی که کولر گازی اصلی گری موجود در بازار ایران، ساخت چین هستند و برچسب “Made in china” بر روی آنها نقش بسته است.

گری Gree یک شرکت لوازم خانگی با نام کامل Gree Electric در سال 1991 در کشور چین آغاز به کار کرد . این کمپانی در سال 1996 وارد بورس اوراق بهادار چین شد. در ابتدا Gree  تنها دستگاههای کولرهای گازی مسکونی را مونتاژ می کرد . در ادامه این شرکت به یکی از موفق ترین شرکت های تولیدی دستگاه های تهویه مطبوع در چین و جهان تبدیل شد.امروزه شرکت Gree به تولید دستگاه های پیشرفته تهویه مطبوع چه خانگی و چه صنعتی و همچنین تولید لوازم خانگی و تجهیزات ارتباطی پیشرفته مشغول می باشد. این شرکت محصولات خود را در بیش از 160 کشور دنیا از جمله ایران به فروش می رساند.

قیمت کولر گازی 18 هزار شرکت گری چقدر است؟

شاید اولین سؤالی که ذهن شما را به خود مشغول سازد، قیمت کولر گازی گری 30000 موتور بزرگ اینورتر گری است. متأسفانه به دلیل تغییر روزانه در بازار ارز، قیمت این محصول وارداتی نیز مدام در حال نوسان می باشد و نمی توان یک قیمت ثابت را برای آن در نظر گرفت. برای این منظور پیشنهاد می شود جهت کسب مشاوره خرید و دریافت قیمت های روز، از طریق شماره تلفن های موجود در سایت با ما در ارتباط باشید.

چگونگی انتخاب ظرفیت کولر گازی بر اساس متراژ ساختمان

یکی از نکات مهم در انتخاب و خرید کولرگازی، تناسب میان ظرفیت سرمادهی دستگاه و مساحت مکان موردنظر است. اگر این تناسب رعایت نشود، بازدهی مناسبی از کولرگازی دریافت نخواهید کرد. در نتیجه حتماً قبل از خرید به ظرفیت کولر که با واحد (BTU) سنجیده می شود، توجه کنید. در ادامه، راهنمای ظرفیت مناسب کولرگازی برای برخی از متراژهای ساختمان آورده شده است تا شما عزیزان با آگاهی بیشتری اقدام به خرید محصول مناسب نیاز خود کنید. اگر در این زمینه سؤالی دارید، از مشاوره های رایگان کارشناسان ما در انتخاب دقیق تر ظرفیت مناسب با مکان موردنظر خود بهره مند شوید.

  • در فضاهایی با متراژ 12 مترمربع، کولر گازی 9 هزار مناسب است.
  • در فضاهایی با متراژ 18 مترمربع، کولر گازی 12 هزار مناسب است.
  • در فضاهایی با متراژ 18 الی 30 مترمربع، کولر گازی 18 هزار مناسب است.
  • در فضاهایی با متراژ 70 مترمربع، کولر گازی 24 هزار مناسب است.
  • در فضاهایی با متراژ 110 مترمربع، کولر گازی 30 هزار مناسب است.
  • در فضاهایی با متراژ 130 مترمربع، کولر گازی 36 هزار مناسب است

کارخانه و نیرونی انسانی

شرکت گری 90هزار کارمند دارد که حدود 14هزارتای آن ها مهندس و بیش از 30هزار نفر آن ها کارگران فنی هستند. گری 14کارخانه و پایگاه تولید دارد که 12تای آن ها در چین و 2تای دیگر در برزیل و پاکستان می باشند. گری همچنین دارای 15 مرکز تحقیقاتی است، 929 آزمایشگاه و 2 مرکز آکادمیک و بسیاری مراکز تحقیقاتی در زمینه مهندسی، طراحی صنعتی، رباتیک و غیره دارد.

شرکت Gree هزینه های زیادی را سالانه جهت واحد تحقیق و توسعه خود می پردازد و در زمینه ثبت اختراع و نوآوری نیز دارای جایگاه بسیار مناسبی است. حدود 30 هزار ثبت اختراع در چین و حدود 2000 اختراع ثبت شده جهانی این شرکت را در زمینه ثبت اختراع در رتبه 6 در زمینه تولیدات صنعتی و رتبه اول در زمینه لوازم خانگی بدل کرده است. طبق اعلام روزنامه Nikkei در سال 2018، گری حدود 20.6٪ از بازار جهان در زمینه کولرهای گازی را در اختیار خود داشته است و برای 7 سال متوالی بزرگترین تولیدکننده و فروشنده کولر گازی در کشور چین بوده است.

کیفیت کولرگازی گری

میزان مصرف انرژی کولر گازی های گری، بسیار مناسب است و در اغلب تولیدات این شرکت گرید انرژی ++A و یا +++A است. این مسئله مسلما خبر خوبی برای خریداران می باشد چرا که هر چه میزان مصرف یا گرید انرژی کولر گازی  پایین تر و مناسب تر باشد، در دراز مدت به نفع استفاده کنندگان خواهد بود. این میزان مصرف انرژی در کنار سرمایش و گرمایش عالی می تواند بهترین نتیجه ممکن را برای کاربر به همراه داشته باشد. یعنی می توان در چهار فصل سال، هم هنگام گرما و هم هنگام سرما از آن استفاده نمود.

این کولرها در ظرفیتهای متنوعی که از جانب این شرکت پر آوازه ارائه شده است تمامی نیازهای کاربران را می تواند برآورده کند. کمپرسور اکثر آنها اسکرول بوده و همچنین موتور این کولرها در دو نوع T1 و T3 تولید می شوند که در هر شرایط آب و هوایی می توان گزینه مناسب را انتخاب کرد. به این معنا که کولرهای با موتور T1 برای مناطق گرم مفید بوده و تحمل دمایی آنها تا 47 درجه بالای صفر است. موتورهای T3 برای مناطق بسیار گرم مناسب هستند میزان دمای قابل تحمل در این کولرها 57 درجه است. این کولرها هم به صورت اینورتردار و هم به صورت بدون اینورتر عرضه بازار می شوند که این مزیت نیز در کاهش مصرف انرژی این محصولات بسیار مفید واقع شده است.

محصولات با رضایتمندی بالا

از منظر تولید محصولات Gree دارای هدف (محصول بدون نقص و خدمات صفر) را دنبال می کند و دستگاه های تولیدی آن حدود 8 سال بالاترین رضایتمندی مشتریان را دریافت کرده است.

  • درسال 2018 Gree جایزه کیفیت محصولات را از کشور چین دریافت کرده است.
  • ازسال 2013 به بعد Gree بر روی تولید تجهیزات ارتباطی و هوشمند بسیار تمرکز کرده و بازار بزرگی را برای خود در چین و جهان ایجاد کرده است.
  • در سال 2018 گری به فروش کلی 30میلیارد دلار رسید که حدود 4میلیارد دلار سود خالص آن بوده است.
  • از نظر مالیات دهی نیز بالاترین میزان پرداخت لوازم خانگی در چین متعلق به شرکت Gree می باشد .

محصولات GREE

از مهمترین محصولات شرکت Gree در بازار ایران سیستم های تهویه مطبوع آن از جمله انواع چیلرها، فن کویل ها، کولرهای گازی و GMV را می توان نام برد.همانطور که ذکر شد، گری یکی از بزرگترین تولیدکنندگان دستگاههای تهویه مطبوع در چین و در جهان می باشد. میدیا و گری دو شرکت بسیار بزرگ در زمینه تولید دستگاه های تهویه مطبوع در چین و دنیا هستند. در واقع محصولات درجه 1 چین در زمینه تهویه مطبوع مربوط به این دو شرکت بزرگ است.

دکمه بازگشت به بالا