معرفی بهترین مرکز طراحی بروشور در اصفهان

طراحی کاتالوگ ارزان در اصفهان

وقتی لیست از محصولات برای تبلیغ و فروش دارید ، به یک ابزار بازاریابی کارآمد نیاز است . که ممکن است آن را به عنوان نماینده برند خود در معرض دید مخاطبان قرار دهید. پس به این منظور شما نیاز به یک کاتالوگ به صورت اختصاصی دارید. با داشتن یک فهرست جذاب و مرتب، می توانید یک تاثیر عمیق در ذهن مخاطبان خود ایجاد کنید. با نگاهی به کاتالوگ های مخصوص یک فروشگاه ، می توان گفت که کتابچه ای از اطلاعات کامل در دستان شماست. با یادآوری این موضوع ، محصولات و خدمات به گونه ای قرار می گیرند که بهترین نتیجه را برای جلب مشتری کسب می کنند.

اینکه طراحی توسط یه هنرمند گرافیست طراحی شود و چاپ روی کاغذ با کیفیت چاپ شود جذابیت محصول و خدمات شما را بیشتر می کند و تاثیر گذار تر خواهد بود. صنعت طراحی بروشور در اصفهان با بهره گیری از توانمندی های هنری و فنی، به تولید بروشورهایی با طراحی های خلاقانه و متنوع می پردازد . به عنوان مثال تعداد صفحات کاتالوگ و مدت زمانی که صرف طراحی کاتالوگ می شود و مهارت گرافیست و تیم متخصص نیز روی قیمت طراحی کاتالوگ تاثیرگذار خواهد بود . شما عزیزان می توانید با شرکت رسانه هنر برتر تماس بگیرید و درخواست خود را مطرح نمایید تا بررسی و قیمت طراحی کاتالوگ اعلام شود.

رسانه هنر برتر به عنوان آژانس تبلیعاتی اصفهان با سابقه چندین ساله در ارائه خدمات طراحی کاتالوگ اصفهان تا کنون نمونه کارهای بسیاری را به ثبت رسانده و تا به حال کیفیت خدمات را حفظ نموده است. به منظور اطلاع از قیمت طراحی کاتالوگ در سایز ها و تعداد صفحات مختلف با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. خدمات طراحی کاتالوگ اصفهان به فرآیند ایجاد و طراحی یک کاتالوگ اشاره دارد که یک نشریه چاپی یا دیجیتالی است که محصولات یا خدمات ارائه شده توسط یک کسب و کار یا سازمان را به نمایش می گذارد. یک کاتالوگ به عنوان یک ارائه جامع و سازماندهی شده از محصولات عمل می کند و به مشتریان اجازه می دهد تا بگردند و تصمیمات خرید آگاهانه بگیرند.

دعوت و جذب کاربر : شامل فراخوان های واضح و برجسته در سراسر کاتالوگ برای تشویق مشتریان به اقدام، مانند خرید، بازدید از یک وب سایت یا تماس با کسب وکار. برندسازی: اطمینان از اینکه عناصر برندسازی ثابت مانند لوگوها، رنگ ها و هویت بصری در سراسر کاتالوگ گنجانده شده اند. این به تقویت شناخت برند و ایجاد حس هویت برند کمک می کند. تکنیک های چاپی یا دیجیتالی: بسته به قالب کاتالوگ، ملاحظات طراحی ممکن است متفاوت باشد. کاتالوگ های چاپی نیاز به توجه به تکنیک های چاپ، انتخاب کاغذ و گزینه های صحافی دارند، در حالی که کاتالوگ های دیجیتال ممکن است شامل ویژگی های تعاملی، طراحی پاسخگو برای دستگاه های مختلف و ادغام با سیستم عامل های آنلاین باشد.

قرمز معمولاً برای تبلیغات مرتبط با مواد غذایی یا فروش استفاده می شود، زیرا یکی از رنگ های انگیزشی است. می تواند به شدت بر بیننده تاثیر بگذارد تا اقدام کند. همچنین می  توانید رنگ  هایی را انتخاب کنید که مخاطبان خاص شما را هدف قرار می  دهند. این امکان پذیر است زیرا ما بر اساس جنسیت، سن و فرهنگ خود به رنگ ها واکنش متفاوتی نشان می دهیم. با این حال، از آنجایی که کاتالوگ  های چاپی اغلب توسط طیف وسیع  تری از مشتریان دیده می  شوند، این آخرین مجموعه از عوامل معمولاً کمتر از جنبه احساسی انتخاب رنگ تاثیرگذار هستند. بهترین رنگ ها برای آگهی های موثر با در نظر گرفتن روانشناسی رنگ، به راحتی می توان دریافت که بهترین رنگ ها برای طراحی کاتالوگ تا حد زیادی به نوع طرح و هدف بستگی دارد.

لازم به ذکر است که طرح ساده سیاه و سفید کاتالوگ بیشتر نادیده گرفته می شود، زیرا این تصور را به وجود می آورد که کمتر حرفه ای است. اگر می خواهید از یک طرح رنگ سیاه و سفید استفاده کنید، حداقل از یک رنگ برای کنتراست و جلب توجه استفاده کنید. در نظر گرفتن برندینگ در طراحی کاتالوگ یکی دیگر از عوامل مهم در انتخاب رنگ، برند مورد نظر است. اگر پالت  های رنگی برند در حال حاضر برگرفته از طراحی لوگوی شما وجود داشته باشد، طراحان کاتالوگ ممکن است بخواهند این طرح را طوری تنظیم کنند که رنگ  هایی را که با برند مشخص شده  اند، ترکیب کنند. با این حال، بیشتر کاتالوگ ها معمولاً با هدف تبلیغ فروش محصولات یا رویداد طراحی می  شوند.

از چند رنگ در طراحی کاتالوگ باید استفاده کرد؟ این یک سوال بزرگ است، پاسخ چیزی بین یک تا چهار رنگ است. تعداد رنگ هایی که استفاده می کنید تقریباً به طور کامل توسط عملکرد و سبک طراحی کاتالوگ تعیین می شود. ایجاد یک کاتالوگ موثر تنها با دو رنگ امکان پذیر است. به طور کلی، هرچه رنگ های بیشتری به طرح اضافه کنید، تمرکز بر روی نکات اصلی دشوارتر می شود. اما اگر آن را تحت کنترل داشته باشید و یک کاتالوگ زیبا و رنگارنگ ایجاد کنید که چشم را جلب می کند و بیننده را برای اقدام انگیزه می دهد، پس محدودیت پالت رنگ شما بی پایان است. با در نظر گرفتن این موضوع، طراحان حرفه ای تمایل بیشتری به رنگ های گرم، جذاب، فعال و پویا دارند مانند: قرمز، نارنجی، زرد و غیره.

هدف اصلی از چاپ بروشور اطلاع رسانی و آگاهی است ولی یک بروشور خوب اگر درزمینه طراحی زیاد به آن پرداخته شود دورنمای ذهن شما را هم پیاده سازی می کند و می تواند باعث تاثیرگذاری شما در ذهن مخاطب شود. در بروشور، هدف اصلی شما این است که یک آموزش در مورد کالا یا محصولات خود بدهید و شاید جنبه تبلیغاتی کمتری داشته باشد. یک بروشور خوب دارای چندین هدف می باشد. بروشور خوب باید بتواند بطور واضح و آشکار اطلاعات خود را به مشتریان خود منتقل بکند. یک بروشور موفق باید برآیند این 4 هدف باشد که ممکن است در هر شغل یا شرکت یا کسب و کار یا بنگاه اقتصادی این موارد قوی یا ضعیف شود.

بسته نوع استفاده شما هر کدام از این اهداف مهم می باشد. مثلا اگر شرکت شما یک محصول جدیدی را تولید و بخواهد تبلیغات بکند، هدف تبلیغات در بروشورمهم تر ازبقیه اهداف می باشد. مجتمع چاپ نگارین اصفهان با استفاده از تجارب خود و همچنین نیروهای کارآمد آماده هرگونه همکاری در زمینه طراحی بروشور بسته به نوع استفاده شما دارد. یک بروشور علاوه بر ویژگی های محصول شما باید حاوی تصویرهای زیبا از محصول شما باشد یا حتی پروسه تولید شمارا نشان دهد. مثلا بروشور یک ماشین لباسشویی که باید عکس هایی از محصولات مرتبط در آن وارد شود یا قسمت های مختلف لباس شویی در آن به طور مختصر تشریح شود که این در اطلاع رسانی به مشتریان شما حائز اهمیت است.

بروشورها اغلب با متن ها و موضوعاتی در مورد یک کالا شروع می شوند و با استفاده از عکس ها و المان های گرافیکی کامل تر می شود که این گرافیکی بودن ، نکته حائز اهمیت آن است . کاغذ بروشور: در صورت استفاده کردن از کاغذ گلاسه، استفاده از یووی و یا سلفون مات یا براق می تواند بیشتر توجه مخاطب را به خود جلب کند. اگر می خواهید بروشور شما براق تر و همچنین ضخیم تر شود استفاده از سلفون مات یا براق را پیشنهاد می کنیم و اگر می خواهید فقط براق شود از یووی استفاده کنید. اگر بروشور بر روی گلاسه ضخیم چاپ شود حتما باید از روکش سلفون براق یا مات استفاده شود چون از شکستگی گلاسه هنگام تا شدن جلوگیری می کند.

انواع چاپ بروشور

بروشور دو لتی برای کسب و کارهایی که در زمینه تکنولوژی میخواهند کسب و کار خود را به مخاطبان خود معرفی کنند اغلب به کار می رود و بروشور های 3 لتی که در بازار از بیشترین طرفداران برخوردار هستند اغلب برای کسب و کارهای ارایشی و معرفی کسب و کاری جدیدی که عکس ها و مطالب زیادی برای معرفی دارند به کار می آیند.بروشور یک یا چندین برگ به هم پیوسته است . چاپ بروشور تبلیغاتی از رسانه های چاپی به شمار می رود . چاپ نگارین اصفهان بروشورها را به 5 دسته تقسیم بندی می نماید . برای چاپ بروشور معمولا از کاغذ گلاسه (مات یا براق) وهمچنین کاغذ80 گرمی استفاده می شود .

بورشورهای پرسش و پاسخ بروشورهایی که به مشتریان پیش از انتخاب محصول ارائه می شود بروشورهایی که پس از فروش کالا یا خدمات به مشتری داده می شود بروشورهای پستی بورشورهای روی میز پیشخوان. نوع دیگر بروشورها، بروشورهای فرمی است. بروشورهای فرمی به صورت کتابچه ای هستند و ما برای ارائه آن ملزم به صحافی با چسب گرم هستیم . این نوع بروشورهای فرمی در مقایسه با بروشورهای لتی از صفحات بیشتری برخوردار می باشند و مزیت آن ها نسبت به مدل های قبل این است که به دلیل صفحات بیشتری که دارد امکان استفاده از عکس ها و متن های بیشتری را به طراح می دهد ، از این رو مخاطب اطلاعات کامل تری از شما کسب خواهد کرد.

نوع دیگر بروشورها پمفلت هستند که برای چاپ این نوع بروشورها از کاغذهایی با گرم های پایین تر استفاده می شود و کاربرد آن ها در دفترچه های راهنما است. از کاغذ 80 گرمی یا 70 گرم برای چاپ پمفلت استفاده می شود. مثلا کاغذی که داخل جعبه دارو است از این نوع می باشد. بروشورهای صنعتی توسط صنایع مختلف برای معرفی محصول یا یک دستگاه خاص مورد استفاده قرار می گیرند. این بروشورها در ابعاد مختلفی از جمله رحلی، وزیری، رقعی و خشتی منتشر می شوند. ویژگی های بارز این دو شامل موارد زیر می شوند: همان طور که می دانید در طراحی بروشور و کاتالوگ تصاویر نقش بسیار مهمی دارند. این نقش در این مدل حتی پر رنگ تر هم هست.

در نمونه های صنایع غذایی تصاویر نقش تعیین کننده ای دارند. این نمونه ها اغلب ممکن است دو زبانه باشند زیرا عموما برای صادرات و واردات مورد استفاده قرار می گیرند. بروشور درحوزه جواهرات: یکی دیگر از مشاغلی که در سفارش بروشور پیشرو است کسب و کارهای فعال در حوزه جواهرات هستند. این کسب و کارها برای معرفی و به نمایش گذاشتن اجناس خود از بروشور جذاب استفاده می کنند. از آن جایی که این مشاغل لوکس هستند در طراحی بروشور و مرتبط هم از المان ها و تصاویر منحصر به فرد و کاملا شیکی استفاده می شود. به طور خلاصه می توان گفت این مدل ها اغلب دارای زرق و برق خاصی هستند.

بروشورها از لحاظ قیمت ارزان تر بوده و از این جهت می توان آنها را در تیراژ بالا چاپ کرد در حالی که کاتالوگ چنین خصوصیتی ندارد. کاتالوگ ها در بردارنده اطلاعات کلی است و بروشور از اطلاعات جزئی تشکیل شده است. کاتالوگ یک دفترچه یا جزوه ای است که لیست کاملی از موارد را به صورت منظم در اختیار شما قرار می دهد در حالی که بروشور این گونه نیست . بروشور یک جزوه کوچک است که شامل تصاویر و اطلاعات محصول می باشد. چاپ بروشور:چاپ بروشور جنبه تبلیغاتی کمتری نسبت به کاتالوگ دارد . کاتالوگ وزیری (17 در 24 سانتیمتر) عمودی میباشد که این ابعاد با توجه به کاغذهای رایج در بازار کمترین مقدار پرتی کاغذ را دارند.

دکمه بازگشت به بالا