مطالب و فاکتورهای مؤثر در بازاریابی دیجیتال


شرایط محتوا ، بازاریابی محتوا و عناوینی مانند اینها مانند قطعاتی هستند که به ما کمک می کنند تا مارک خود را بسازیم و با موفقیت راه اندازی کنیم.

در مرحله اول ، واژگان مهمی را که ممکن است سوء تفسیر شوند به وضوح شناسایی خواهم کرد. دانستن کلمات گاهی اوقات به درک همه چیز کمک می کند.

بازاریابی محتوا:با استفاده از مطالب ایجاد شده در رابطه با یک محصول یا خدمات ، زیبایی و حرفه ای ارائه می دهد و در واقع روشی است. به عبارت دیگر ، فعالیت و بازاریابی محتوا عاملی برای تحریک عملکرد بازاریابی است

استراتژی بازاریابی محتوا: شامل انتخاب پلت فرم و انتخاب نوع محتوا است. شما گزیده های محتوا را در کانال یا پلتفرم قرار می دهید. تمام کاری که شما باید انجام دهید اینست که قسمت های محتوا را روی سیستم عامل ها قرار دهید. همه این موارد و اقدامات آنها بازاریابی محتوای شماست

می توانید از میان مطالب کوتاه مانند محتوای توییتر یا اینستاگرام یا محتوای طولانی مانند وبلاگ ها ، LinkedIn ، مطالعات موردی و کتاب های الکترونیکی متناسب با سبک شما انتخاب کنید. حتی می توانید مواردی مانند بارگذاری فیلم ، تصاویر و فایل های صوتی را انتخاب کنید.

برای تصمیم گیری صحیح ، باید در نظر بگیرید که محتوا چیست. چه کسی این کار را می کند؟ و محتوا نمایش داده می شود؟

هر آنچه را که روی سیستم عامل های مختلف ایجاد می کنید قابل استفاده و پیکربندی برای مخاطبان خاص است ، بنابراین تمام جزئیات بازاریابی محتوا را مشخص کنید.

با ارسال مطالب جالب و حرفه ای ، می توانید مخاطبی را که علاقه مند به تجارت شما است ، جذب کنید. با این کار یک بازی برنده خواهید شد ، زیرا با افزایش مخاطبان ، برند شما اعتبار خود را کسب می کند و از طرف دیگر مخاطبان شما می توانند از مطالب ایجاد شده متناسب با اهداف خود استفاده کنند.

ما باید بپذیریم که دوره معاصر تجارت دیگر نمی تواند از تبلیغات سنتی استفاده کند و ما باید از تبلیغات دیجیتال کمک بگیریم. با این حال ، این تغییر هنوز توسط بسیاری از افراد پذیرفته نشده است و هنوز هم از تبلیغات سنتی استفاده می کنند. اکنون بیش از 3.7 میلیارد نفر در سراسر جهان از رسانه های اجتماعی استفاده می کنند ، بنابراین باید درک کنید که چرا باید از بازاریابی در مشاغل استفاده شود که استفاده از آن آسان باشد.

برای شفاف سازی بیشتر ، بهتر است نگاهی سریع به آمار استفاده از وب بیندازید:

  • 68٪ از بزرگسالان از فیس بوک استفاده می کنند
  • 35٪ از بزرگسالان از اینستاگرام استفاده می کنند ، و بقیه پیروان جوان و نوجوان هستند
  • 24٪ از بزرگسالان از توییتر استفاده می کنند که می تواند بستری برای مارک های خدمات باشد.
  • 25٪ از بزرگسالان از LinkedIn استفاده می کنند که فقط یک بستر بازاریابی B2B است و بیشتر کاربران آن فارغ التحصیلان کالج هستند.
  • 29٪ از بزرگسالان از Pinterest استفاده می کنند ، که باعث ایجاد تحول در SEO برای خرید آنلاین شده است و کاربران خود آن دسته از افرادی هستند که از آن پیروی می کنند.
  • 27٪ از بزرگسالان از داستان SnapChat و Instagram استفاده می کنند

انواع محتوا:

نکته مهمی که باید قبل از ایجاد محتوا در نظر بگیرید ، شناخت مخاطبان شما و آنچه در جستجوی آن هستند.

1) وبلاگ نویسی:

وبلاگ نویسی جایی است که شما می توانید اطلاعات را با مشتریان خود به اشتراک بگذارید و مخاطبان خود را هدف قرار دهید ، چه از نظر آموزشی ، چه به صورت خریدار یا مشتری.

بسته به هدف وبلاگ خود ، می توانید پیوندهایی به سایر صفحات وب ، پیوند به صفحات داخلی و پیوند به سایر پست ها در رسانه های اجتماعی ایجاد کنید.

وبلاگ نویسی یکی از بهترین راه ها برای بهبود سئو است ، بنابراین هرچه محتوای شما با ارزش تر باشد ، علاقه بیشتری به شما می دهد. به احتمال زیاد مخاطب هدف شما هنگام خرید متوجه برند شما خواهد شد.

2) پرونده پادکست:

این محتوا محبوب است زیرا مخاطب می تواند ضمن استراحت از آن لذت ببرد. پادکست ها برای ارائه اطلاعات مفید استفاده می شوند ، همچنین می توانید آگاهی از برند را بهبود بخشید ، با اعضای خود ارتباط برقرار کنید و محصولات و خدمات خود را به روز کنید. به یاد داشته باشید که تبلیغ شما یک بستر فروش نیست ، بلکه محتوایی است که برای مخاطبان شما ارزشمند است.

3) فیلم ها:

بازاریابی ویدیویی می تواند مبادله را افزایش دهد تا بتوانید محتوای ویدیو را در رسانه های اجتماعی و صفحات وب سایت ارسال کنید و از آن برای گسترش دسترسی به فضاهای مختلف رسانه استفاده کنید. هنگام طراحی محتوای ویدیویی ، اطمینان حاصل کنید که بیشترین نوع محتوا می تواند برای مخاطبان شما جذاب باشد.

به عنوان مثال ، هنگامی که مصرف کنندگان بازاریابی خود را درک می کنند ، فیلم هایی که حاوی اطلاعات کوتاه هستند ممکن است در نظر گرفته نشوند و همچنین توجه به این نکته ضروری است که فیلم ها و دموی ها می توانند در فرآیند تصمیم گیری به مصرف کننده کمک کنند. بنابراین نحوه ارائه آن مهم است.

4) مطالعات موردی:

در اینجا ، در مورد نحوه کمک به نام تجاری خود برای یک مشتری یا مشتری خاص ، به مشتریان خود داستان بگویید. این یک روش خوب برای برجسته کردن کاربرد محصولات و خدمات شما است.

این نوع محتوا به مخاطبان شما کمک می کند که چگونگی افزودن مارک تجاری خود را به مشاغل خود بهتر درک کنند ، بنابراین نمونه های واقع گرایانه می تواند راهی عالی برای ایجاد اعتماد به نفس مردم به محصولات و خدمات شما باشد.

سعی کنید مشتریانی داشته باشید که نه تنها داستان خود را مجاز می دانند بلکه نقل قول ها و آماری را ارائه می دهند تا نشان دهند که تجارت شما برای آنها چه سودمندی دارد.

5) کتابهای الکترونیکی:

کتابهای الکترونیکی شامل متن ، تصاویر و … هستند به طور کلی می توان گفت که کتاب الکترونیکی نسخه کاملی از نسخه کاغذ است. ویژگی های کتاب الکترونیکی شامل یکپارچگی ، ثبات ، راحتی ، در دسترس بودن و موارد دیگر است.

6) کاغذ سفید:

کتاب سفید نوع دیگری از مطالب است ، تفاوت با کتاب های الکترونیکی در این است که آنها متراکم ، آموزنده و متمرکز هستند و این یکی از بهترین روش های بازاریابی B2B است که به شما کمک می کند تا در حرفه خود حرفه ای تر باشید. عمل کن

7) لیست ها:

در اینجا لیستی از کارهایی که شما باید در یک فرآیند گام به گام برای رسیدن به نتیجه مطلوب انجام دهید ، است. این محتوا مناسب برای مشاغل کوچک است زیرا ارزش زیادی را برای مخاطبان هدف فراهم می کند.

یک مبحث مرتبط را انتخاب کنید و پس از ایجاد یک لیست چک ، می توانید آن را در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا آن را در یک پست وبلاگ ارسال کنید. هرچه محتوای بیشتری در لیست چک ایجاد کنید ، کار شما با ارزش تر خواهد بود.

8) نمودارها:

بیشتر افراد از طریق محتوای تصویری و گرافیک به آن جذب می شوند. شما به طور فعال مطالب خود را با مجموعه ای از عبارات ساده ، عبارات کوتاه و تصاویر روشن بیان می کنید.

این قالب به بینندگان کمک می کند تا داده هایی مانند آمار را تجسم کنند تا بتوانند به راحتی ببینند که چرا چیزی یا چیزی درست کار می کند. این یک روش خوب برای انتقال سریع اطلاعات زیادی است تا از همه زبان آموزان در مخاطبین خود بخواهید. این نوع محتوا از نظر علمی دقیق نیست اما در تبلیغات و بازاریابی بسیار مورد استفاده قرار می گیرد

مطالب فوق مرتبط است و عواملی که بر فضای بازاریابی دیجیتال تأثیر می گذارند ، اکنون می توانم این ویژگی ها را در تجارت خودم بصورت آنلاین بفروشم:

در کار کتابخانه ، تولید پادکست و فیلم ، ایجاد لینک به وب سایت ها و نمودارهای دیگر از مهمترین راه های ایجاد محتوا است ، زیرا در این کار ، محتوای ایجاد شده باید کوتاه و جذاب باشد.

نتیجه :

همه محتوا برای هر مشاغل مناسب نیست. قبل از ایجاد آن ، ما باید تجارت و مخاطبان خود را به طور کامل تحلیل کنیم. به عنوان مثال: در تجارت آنلاین کتاب ، روش وبلاگ نویسی مناسب نیست زیرا اگر کاربر بخواهد وقت خود را برای خواندن یک متن طولانی بگذراند ، خود کتاب را می خواند ، بنابراین او محتوای آگاهانه و ساکت تولید کرد

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: مطالب و فاکتورهای مؤثر در بازاریابی دیجیتال

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا