عمومی

محبوب ترین شبکه های مجازی در گپ اصلی Google Rain


معروف ترین اتاق چت در ایران که هنوز در اوج خود است ، باران منبع اصلی چت است. https://www.chatbaran.biz

اتاق گپ +18

اتاق چت چیست؟

اتاق چت +18 چت همانطور که در فرهنگ لغت می دانید به معنی مکالمه است و اتاق به معنای اتاق است. ترکیب این دو کلمه معنی اتاق های گفتگو را ایجاد می کند.

چت به چه معنی است؟

اتاق گپ +18 چت چت در چت روم چت نامیده می شود.

چرا به Chatrum احتیاج داریم؟

افزایش ترافیک به وب سایت و بازدید کنندگان خود
محیطی را برای افراد ایجاد کنید تا با یکدیگر آشنا شوند
درآمد وب سایت خود را افزایش داده و …

فواید چتروم برای مردم چیست؟

در رم افراد مختلف می توانند با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و به صورت دوستانه یا مکالمه صحبت کنند. در گذشته امکانات چت روم محدود بود (عدم وجود قوانین ، امکانات مدیریتی محدود و … نمونه ای از این محدودیت ها بود) و به نوعی این محدودیت ها گاهی مشکلاتی را برای کاربران و سرپرستان ایجاد می کرد ، اما خوشبختانه با توسعه وب فارسی ، این مشکلات به تدریج برطرف شد . با افزایش امکانات ، کاربران و مدیران می توانند در این اتاق ها راحت تر صحبت کنند.

چتروم چگونه است؟

به عبارت ساده ، رومانی ، همانطور که به معنای لاتین است ، یک اتاق گپ است که وب سایت های زیادی در اینترنت برای این کار وجود دارد. برای هر کاربر یا بازدید کننده ای که وارد این سایت می شود ، امکان صحبت یا ارتباط با سایر کاربران حاضر در این سایت در یک صفحه خاص ، معروف به “Roma” یا در همان اتاق وجود دارد. حتی می توان گفت این وب سایت ها ، که به عنوان اتاق های گپ معروف هستند ، نوعی سایت اجتماعی هستند زیرا افراد مختلف می توانند همزمان از طریق ارتباط اینترنتی با یکدیگر ارتباط برقرار کرده و با یکدیگر گپ بزنند. اولین اتاقهای گپ یا اتاقهای گفتگو که هر کس در اینترنت از آن استفاده می کرد ، یاهو مسنجر یا گپ بود.

یاهو هنوز هم در اکثر کشورهای جهان فعال و مورد استفاده بسیاری از کاربران است. یاهو چت توسط یاهو طراحی و ایجاد شده است و کاربران می توانند یا با ورود به حساب یاهو خود یا از طریق برنامه اختصاصی یاهو به نام یاهو مسنجر با افراد دیگر از طریق اینترنت ، از این اتاق گپ استفاده کنند. با یک حساب PV یا یک حساب خصوصی که قبلاً شناسه یا شناسه Yahoo را اضافه یا اضافه کرده است گپ بزنید. در گذشته ، یاهو مسنجر ، که هنوز وب سایت های اتاق گفتگوی چت نداشته و یا هنوز طراحی نشده است ، بسیار مورد استفاده و مورد استفاده کاربران قرار گرفته است. اما اکنون در سال 1394 ، وب سایتهای طراحی وب خصوصی که صرفاً برای گپ زدن ایجاد شده اند فقط توسط همین برنامه نویسان و طراحان ساخته شده اند.

حتی اگر اکنون Google را باز کنید و کلمه چت یا اتاق گپ را جستجو کنید ، نتایج نشان می دهد که بسیاری از اتاق های گفتگو براساس محبوبیت و برتری نسبت به سایر اتاق های گپ نمایش داده می شوند. توجه داشته باشید که این نتایج چندین صفحه دیگر را در بر می گیرد. می توانید صفحات دیگر را مشاهده کرده و هر سایت چت مورد نظر خود را وارد کنید. اتاق های گفتگو همیشه شلوغ نیستند و کاربران زیادی را به صورت آنلاین در اختیار دارند. این بدان معناست که همه رایج نیستند ، بلکه فقط رایج ترین ، در اینترنت و در بین کلیه کاربران اینترنتی ، شلوغ است و تعداد بسیار زیادی از کاربران اینترنت دارد. نمونه هایی از چنین گپ را نمی توان با جستجوی کلمه chatroum در Google و در همان صفحات 1-3 جستجو کرد. اتاق های گپ ، با امکاناتی که در به روزرسانی نسخه های سایت خود ارائه داده اند ، ویژگی های مختلف و جالبی را برای کاربران موجود در گپ ارائه می دهند. گپ باران منبع: http://www.chatbaran.biz

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: محبوب ترین شبکه های مجازی در گپ اصلی Google Rain

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا