مایکروسافت ابزار Generative Erase را به ویندوز 10 و 11 اضافه کرد

مایکروسافت در زمینه ویرایش عکس، ابزار Generative Erase را به ویندوز 10 و 11 اضافه کرد و با این کار گام های بلندتری برداشته است.

این ابزار کارآمد که به برنامه عکس  ویندوز اضافه شده، به شما امکان حذف اشیا اضافه را از عکس می دهد. برای مثال، حین عکس گرفتن شخصی وارد عکس شما می شود و یا اشیا مزاحمی در عکس وجود دارند که ترجیح می دهید آنها را حذف کنید. با این ابزار AI، می توانید به راحتی آنها را از عکس خود پاک کنید.

ادامه مطلب در ادامه
بیشتر بخوانید:

    هوش مصنوعی تصویرساز Gemini به دنبال واکنش های منفی متوقف شد
    ویندوز 11 نسخه ی 24H2 آپدیت بزرگ بعدی مایکروسافت؛ خبری از ویندوز 12 نیست
    مایکروسافت و اینتل قرارداد همکاری جدیدی برای تولید تراشه اختصاصی امضا کردند
    آیا میدجرنی به هوش مصنوعی گروک ایلان ماسک متصل خواهد شد؟
    هوش مصنوعی سورا به کوپایلوت اضافه می شود

مایکروسافت ابزار Generative Erase را به ویندوز 10 و 11 اضافه کرد
اگرچه این ابزار همانند Magic Eraser کارآیی بالایی ندارد، اما می تواند کار شما را راه  بیاندازد. مایکروسافت این ابزار را نه تنها برای کاربران ویندوز 11، بلکه برای افرادی که از دستگاه های ویندوز 10 و ویندوز 11 با پردازنده Arm64 استفاده می کنند، نیز عرضه می کند. هدف از این کار، دسترسی کاربران ویندوز به ابزارهای ویرایش قدرتمند است.

در حال حاضر، این ویژگی در دست کاربران Windows Insiders بوده که قبل از عرضه گسترده این ابزار، آن را تست می کنند. این کاربران کسانی هستند که امکانات Generative Erase را به همراه سایر ویژگی های ویرایش مبتنی بر هوش مصنوعی امتحان می کنند.
همچنین، یک ابزار حذف پس زمینه نیز در این میان وجود دارد که گزینه های بیشتری را برای کاربران فراهم می کند. هرچه بیشتر جلو می رویم، هوش مصنوعی بیشتر وارد زندگی و عادات ما می شود. با اضافه شدن Generative erase به برنامه عکس مایکروسافت، ابزارهای پیشرفته ویرایش عکس به شکلی کاربرپسندتر و گسترده تر در دسترس قرار می گیرند.
بیشتر بخوانید:

    موتور جستجو OpenAI در راه است؛ رقیب جدید گوگل
    حذف 34 هزار شغل بدست هوش مصنوعی ؛ بازار کار در تسخیر AI
    به زودی هوش مصنوعی به مرورگر موزیلا اضافه خواهد شد
    اپل ابزار تولید تصویر با هوش مصنوعی به نام MGIE را منتشر کرد
    هوش مصنوعی مولد به گوگل مپس می آید
    نوت پد ویندوز 11 به هوش مصنوعی Copilot مجهز می شود

نظر شما کاربران ای جی مارکت درباره ابزار Generative Erase چیست؟ دیدگاه خود را در بخش نظرات با ای جی مارکت به اشتراک بگذارید و اخبار تکنولوژی را با ما دنبال کنید.
.
منبع: gizmochina
 

دکمه بازگشت به بالا