قاب پشتی Galaxy Z Fold 6 سامسونگ


دیروز بود که با هم در ترنجی دیدیم بخشی از طراحی جلوی گلکسی زد فولد 6 سامسونگ در تصویر واقعی منتشر شد. حالا اما قاب پشتی Galaxy Z Fold 6 سامسونگ در تصاویر واقعی رصد شده است که در تکمیل همان نگاه کلی عمل می کند.

قاب پشتی Galaxy Z Fold 6 سامسونگ

پس از گزارشی که گلکسی زد فولد 6 را از نمای جلو نشان می داد، اکنون با تصویری مواجه هستیم که گوشی را از پشت نشان می دهد. در هر دو تصویر، گوشی تنها تا حدی قابل مشاهده بوده، اما این برای تایید برخی از آنچه تاکنون در مورد پرچمدار تاشو شنیده ایم کافی است.

جالب ترین و ناامیدکننده ترین چیزی که این تصویر تأیید می کند، طراحی رج دار جدید برای حلقه هایی است که لنزهای دوربین پشتی را احاطه کرده اند. این طرح برآمدگی دوربین در یک گوشی هوشمند پرچمدار با قیمتی بیش از 1500 دلار، ارزان و کاملاً نامناسب به نظر می رسد.

به نظر می رسد دستگاهی که در اینجا نشان داده شده از گوشی های هوشمند گلکسی زد فولد فعلی عریض تر است و شواهد بیشتری نشان می دهد که سامسونگ در حال بزرگتر کردن نمایشگرها است. اگرچه آنها به طور قابل ملاحظه ای بزرگتر نخواهند بود.

برون سپاری گوشی های سامسونگ

طبق گزارش ها، سامسونگ ارتقاء اندازه صفحه نمایش داخلی را برای مدل های گلکسی زد فولد 6 اولترا و گلکسی زد فولد 6 اسلیم که طبق شایعات در کنار Z Fold 6 استاندارد امسال عرضه می شوند، حفظ کرده است.

در واقع، همه چیزهایی که در چند ماه گذشته شنیده و دیده ایم نشان می دهد که گلکسی زد فولد 6 به روزرسانی های سخت افزاری زیادی را به همراه نخواهد داشت، فقط پیشرفت های معمول سالانه، مانند تراشه جدیدتر و نرم افزار جدیدتر را به همراه نخواهد داشت.

اما با گذشت بیش از یک ماه از شایعات این گوشی، هیچ چیز واقعاً تأیید نشده است. این امکان وجود دارد که برخی شایعات و گزارش ها اشتباه کرده باشند، و هنوز ممکن است سامسونگ ما را با چیزهایی شگفت زده کند که هیچ کس انتظارش را نداشت.

نظر شما چیست؟ این طراحی برای قاب پشتی گلکسی زد فولد 6 جذاب است؟

بفرست برای دوستات

دکمه بازگشت به بالا