عمومی

فیس بوک در حال آزمایش داستان های همگام سازی در اینستاگرام است


منبع: Bezafeh.ir

پیوند محتوا: https://bezafeh.ir/tecnology-news/facebook/cross-posting-feature-in-facebook-is-on-test/

کاربران اینستاگرام مدت هاست که می توانند داستان های خود را در فیس بوک به اشتراک بگذارند. اما اکنون فیس بوک در حال آزمایش ویژگی هایی به نام Cross-Posting است که برعکس عمل می کند ، که از این ویژگی برای به اشتراک گذاشتن داستان های فیس بوک در اینستاگرام استفاده می کند. هم استوری های اینستاگرام و هم در فیس بوک و همچنین وضعیت واتس اپ ، در مجموع روزانه 500 میلیون کاربر دارد که این یک ویژگی بسیار جالب است.

این ویژگی که تحت آزمایش عمومی قرار دارد ، نخستین بار توسط جین عمارت وونگ کشف شد. جین یکی از افرادی است که قبل از آزادی توانایی های رسانه های اجتماعی را کشف کرد. جین نسخه بتا Cross-Posting را در تاریخ 9 مارس در صفحه توییتر خود به اشتراک گذاشت. این ویژگی از طریق صفحه تنظیمات حریم خصوصی داستان در برنامه فیس بوک برای کارآموزان در دسترس است. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید ، این ویژگی با فعال کردن گزینه “اشتراک داستان در اینستاگرام” فعال می شود.

در بیانیه ای ، فیسبوک دلیل وجود امکان “همگام سازی پست ها” را توضیح داد:

سخنگوی فیس بوک گفت:
ممکن است کاربران در فیس بوک و اینستاگرام طرفداران و مخاطبان متفاوتی داشته باشند ، تا بتوانیم لحظات آنها را با همه آنها به اشتراک بگذاریم ، ما ویژگی جدیدی را با نام Cross-Posting را تست کرده ایم ، سلام ، این ویژگی برای همه کاربران منتشر خواهد شد.

https://bezafeh.ir/tecnology-news/whatsapp/ Self-destruction-messages-in-whatssapp/

با ویژگی cross-post ، داستانهای منتشر شده در فیس بوک در اینستاگرام و فیس بوک همگام سازی می شوند. اگر کاربر در اینستاگرام و فیس بوک فعال باشد و داستان توسط یکی از طرفداران فیس بوک خود نشان داده شود ، داستان آن مخاطب در سکوی اینستاگرام نمایش داده می شود. بنابراین این ویژگی مانع از دیدن دوباره داستان بیننده می شود.

جدیدترین و جدیدترین اخبار فناوری را در کانال تلگرام ما دنبال کنید.

انتشار متقابل در حالی صورت می گیرد که فیس بوک سعی دارد اینستاگرام را با سایر خدمات ادغام کند. به عنوان مثال ، این شرکت در تلاش است تا پیام رسان های خود از جمله WhatsApp ، Messenger و Instagram Messaging را به یک پیام رسان واحد تبدیل کند.

در حال حاضر هیچ تضمینی وجود ندارد که فیس بوک توانایی همگام سازی داستان های دائمی برای هر دو سیستم عامل اینستاگرام و فیس بوک را برای همه کاربران ارسال کند این ویژگی در حال حاضر آزمایشی است و در صورت عدم پشتیبانی کافی از کاربران ، این نسخه منتشر نخواهد شد. بنابراین باید صبر کنیم تا ببینیم این ویژگی در آینده ظاهر می شود یا خیر.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: فیس بوک در حال آزمایش داستان های همگام سازی در اینستاگرام است

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا