عملکرد درخشان مدیاتک دیمنسیتی +9300 در لیست گوشی های پرچمدار بنچمارک AnTuTu


لیست قدرتمندترین گوشی های پرچمدار در بنچمارک AnTuTu می 2024 منتشر شده است. در دو لیست گذشته، شاهد قرارگیری اسنپدراگون 8 نسل 3 در صدر جدول بودیم. در حال حاضر اما تلفن هوشمندی مجهز به مدیاتک دیمنسیتی 9300 پلاس در جایگاه اول قرار دارد. در جایگاه دوم نیز، مدیاتک دیمنسیتی 9300 دیده می شود.

عملکرد درخشان مدیاتک دیمنسیتی +9300 در لیست گوشی های پرچمدار بنچمارک AnTuTu

چندی پیش، شاهد رونمایی تراشه مدیاتک Dimensity 9300 Plus بودیم. این چیپست در آخرین لیست قدرتمندترین گوشی های پرچمدار بنچمارک AnTuTu، موفق به شکست اسنپدراگون 8 نسل 3 شد. در جایگاه اول، شاهد قرارگیری Vivo X100s هستیم که با کمک دیمنسیتی 9300 پلاس مدیاتک موفق به کسب امتیاز 2,105,621 شده است.

لیست قدرتمندترین گوشی های اندرویدی بنچمارک AnTuTu

در حالی که دستگاه های مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 3 در لیست های مارس و آوریل AnTuTu عملکرد خوبی داشتند، اما دوباره شاهد شکست نماینده کوالکام از مدیاتک هستیم. در جایگاه دوم نیز اوپو Find X7 دیده می شود. تراشه مدیاتک دیمنسیتی 9300، وظیفه تامین نیروی پردازشی مورد نیاز این دستگاه را بر عهده دارد. این تلفن هوشمند به طور میانگین موفق به ثبت امتیاز 2,094,598 در بنچمارک AnTuTu شده است.

به سراغ سومین گوشی موجود در این لیست می رویم. این اولین دستگاه مجهز به اسنپدراگون 8 نسل 3 در لیست قدرتمندترین گوشی های پرچمدار بنچمارک AnTuTu است. نوبیا RedMagic 9 Pro Plus با کسب امتیاز 2,080,986 در جایگاه سوم دیده می شود. نکته جالب آن است که در لیست ماه مارس و آوریل شاهد قرارگیری ایسوس ROG Phone 8 Pro در صدر جدول بودیم. اما این دستگاه دیگر موفق به کسب این جایگاه نشده است.

البته عدم وجود ایسوس ROG Phone 8 Pro در لیست بنچمارک AnTuTu، چندان موضوع غیرعادی نیست. زیرا در این لیست، تنها گوشی های هوشمندی دیده می شوند که حداقل 1,000 تست موفق را در طول یک ماه، پشت سر گذاشته باشند. این بدان معناست که ROG Phone 8 Pro در ماه می از معیار های AnTuTu برخوردار نبوده است. شایان ذکر است که این دستگاه در ماه گذشته میلادی موفق به کسب امتیاز 2,120,210 شده بود که بالاتر از امتیاز Dimensity 9300+ در لیست فعلی است.

مطابق با گزارش Notebookcheck، در نهایت توجه داشته باشید که امتیازات بنچمارک AnTuTu، تنها عاملی نیست که عملکرد واقعی یک گوشی پرچمدار را نشان می دهد. پیش از خرید یک تلفن هوشمند پرچمدار باید عملکرد آن در دنیای واقعی، عمر باتری، دوربین ها و موارد دیگر در نظر گرفته شود.

عملکرد اسنپدراگون 8 نسل 3 در آخرین لیست AnTuTu از دیمنسیتی 9300 مدیاتک بهتر است

نظر شما چیست؟ آیا مدیاتک با پیشرفت های خود در چند سال اخیر، توانسته به اندازه کافی کوالکام را به چالش بکشد؟

بفرست برای دوستات

دکمه بازگشت به بالا