بازاریابی

شروع یک تجارت – برخی از چیزهایی که باید در ذهن داشته باشید

موارد بسیاری برای اجرای یک تجارت موفق مورد نیاز است. برای شغلی که می توانید در مورد آن نظر دهید ، توصیه می کنم این ایده ها را در خاطر داشته باشید.

1) چیزی را ایجاد کنید که به آن اعتقاد داشته باشید

من از داشتن یک شرکت به مدت 5 سال درس بزرگی می آموزم. وقتی در زیرزمین تاریک خود هستید که به این فکر می کنید که چرا تجارت خود را به شکلی که می خواهید تولید نکنید ، تنها یک چیز وجود دارد که مرا به جلو سوق داد ، یعنی اعتقاد به هدف من.

2) برای تغییرات کوچک هدف خود را نداشته باشید ، با پیشرفت های خود رادیکال باشید.

امروزه ما از طریق کارآفرینی محصولات و خدمات فوق العاده ای داریم. من اکیداً توصیه می کنم که در مورد بازاریابی ، سود و هزینه ها ، آمار دقیقی داشته باشید. در حالی که از آمار خود جلوتر هستید ، می توانید مناطقی را که نیاز به پیشرفت دارید پیدا کنید.

3) اگر موفق شدید ، از نسخه های نسخه انتظار داشته باشید

هنگامی که یک ایده شروع به موفقیت می کند ، مردم در سراسر جهان سعی می کنند با کپی کردن همه آنچه را ارائه می دهند در این رویداد شرکت کنند. اگرچه این ناعادلانه است ، اما توصیه می کنم به طور مداوم روش هایی برای جدا کردن خود از بسته گربه های تقلید یافته پیدا کنید.

4) پول خود را پس انداز کنید تا بعداً بتواند پس انداز شما کند

اگرچه این یک توصیه قوی است ، اما انجام آن بسیار دشوار است. وقتی کار خودم را شروع کردم ، احساس کردم کل پول من را می گیرد. یکی از اصلی ترین دلایلی که شرکت من همچنان به فعالیت خود ادامه می دهد این است که من یک حساب پس انداز قوی برای تأمین ضررهای خود حفظ کرده ام.

5) روم در یک روز ساخته نشده است

شروع یک تجارت از ابتدا بسیار طولانی است. طبق گفته فوربس ، بیشتر شرکت ها حتی پس از سال پنجم سقوط می کنند. این بدان معناست که ، به طور متوسط ​​، اکثر شرکت ها برای مدت 5 سال ردیف پول را از دست می دهند و هیچ سود حدود 5 تا

7 سال

6) مطمئن شوید که وقت خود را ذخیره می کنید

انجام تحقیقات دقیق درمورد صنعتی که شما جزء آن هستید مهم است. به عنوان مثال ، من بخشی از صنعت ارتباطات از راه دور هستم و این را در اولویت قرار داده ام تا به تاریخ شرکت ها در حوزه خود بپردازم. من به نرخ بقا نگاه کردم تا مشخص کنم که آیا آنها می توانند آزمون زمان را تحمل کنند.

7) با عزیزانتان مشورت کنید

وقتی تصمیم به راه اندازی یک شرکت می گیرید ، خانواده شما نسبت به آنچه که با شروع یک شرکت شروع می شود ، جوانب مثبت و منفی کسب می کنید. اگر خانواده شما با گرفتن مضرات راه اندازی یک شرکت مخالفت می کنند ، این کار اوضاع را برای شما سخت تر می کند.


مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و وبلاگ سلامت هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا