سیستم دوربین بهتر در گلکسی زد فولد 6 ارتقای مناسبی برای گوشی تاشوی پرچمدار سامسونگ است.


گلکسی زد فولد 6 هنوز مدتی تا معرفی فاصله دارد، اما اطلاعات جدیدی منتشر شده است که ادعا می کند این گوشی تاشو سیستم دوربین بهتری نسبت به آنچه در Galaxy S24 یافت  می شود ارائه خواهد کرد.

سیستم دوربین بهتر در گلکسی زد فولد 6 ارتقای مناسبی برای گوشی تاشوی پرچمدار سامسونگ است.

گزارش منتشر شده از منبعی است که ما معمولاً چیز زیادی از آن نمی شنویم. بنابراین بهتر است این خبر را صرفا یک احتمال در نظر بگیریم. با این حال، منبع ادعا می کند که گلکسی زد فولد 6 سامسونگ از سیستم دوربین بهتری نسبت به گلکسی اس 24 برخوردار خواهد بود. اگر این اتفاق بیفتد، اولین باری خواهد بود که گوشی های تاشو دوربین های بهتری نسبت به دستگاه های سری S ارائه می دهند.

البته لازم به ذکر است که سری گلکسی S24 از دوربین های بسیار خوبی بهره می برد. حتی اگر به نسخه پایه و نسخه پلاس نگاه کنید، همچنان دوربین های بسیار مناسبی خواهید یافت. در این دو گوشی شاهد سنسور اصلی 50 مگاپیکسلی با OIS(لرزش گیر اپتیکال) است و همچنین یک سنسور 12 مگاپیکسلی فوق عریض و یک دوربین تله فوتو 10مگاپیکسلی با زوم 3 برابری نیز وجود دارد. اگر همین سیستم دوربین به گلکسی زد فولد 6 راه پیدا می کرد، مصرف کنندگان بسیار خوشحال می شدند، اما به نظر می رسد که سامسونگ برنامه های دیگری دارد.

گلکسی زد فولد 6

مراسم معرفی این گوشی تاشو در تیر ماه پیشرو برگزار خواهد شد

متأسفانه، منبع اطلاعات دیگری در مورد چگونگی بهبود سیستم دوربین Galaxy Z Fold 6 نسبت به گلکسی اس 24 در اختیار ندارد، و جهت اطمینان باید منتظر انتشار اطلاعات بیشتری باشیم. از آنجایی که تا ماه جولای(تیر و مرداد) فاصله چندانی نمانده، در آینده جزئیات بیشتری دریافت خواهیم کرد و قطعا آن ها را با شما به اشتراک خواهیم گذاشت. با این حال، سال گذشته گزارشی منتشر شد که احتمال درست بودن این خبر را بسیار تقویت می کند. افشاگر مشهور،  Ice Universe پارسال مدعی شد که سیستم دوربین ارتقاء یافته گلکسی زد فولد 5 تاخیر خورده و در سری بعد این گوشی استفاده خواهد شد.

سامسونگ آماده است تا گلکسی زد فولد 6 و فلیپ 6، گلکسی رینگ و سایر محصولات خود دیگر را طی یکی از بزرگ ترین Galaxy unpack سال های اخیر رونمایی خواهد کرد. این رویداد در تاریخ 20 تیر ماه به صورت زنده برگزار خواهد شد، بنابراین لازم نیست مدت زیادی منتظر بمانیم تا همه چیز روشن شود.

نظر شما چیست؟ چه ارتقاهایی را برای تاشوی پرچمدار آینده سامسونگ ضروری می دانید؟

بفرست برای دوستات

دکمه بازگشت به بالا