عمومی

ردپای دیجیتالی منابع انسانی


ردپای دیجیتال چیست؟

اثر انگشت دیجیتال مجموعه ای از داده ها است که می توانید بصورت آنلاین یا بدون دانش خود ایجاد یا ترک کنید. به عنوان مثال ، شخصی که در هر وب سایت ثبت نام کرده یا فرم های آنلاین را پر کرده است ، اثر انگشت دیجیتالی در پشت خود دارد. بودن.

انواع اثر انگشت دیجیتال

انواع مختلفی از ردپاهای دیجیتالی بسته به نحوه ایجاد آنها ، نوع داده استفاده شده و اهداف کاربر وجود دارد. به طور گسترده تر ، ردپاهای دیجیتال را می توان به دو نوع مجزا طبقه بندی کرد:

ردپاهای دیجیتال فعال

کلیه اطلاعاتی که کاربر بصورت آنلاین با وب سایت خاص به اشتراک می گذارد ، به عنوان یک تأثیر دیجیتال فعال شناخته می شود. مثال: کلیه داده های رسانه های اجتماعی که ما از طریق ردپای دیجیتال فعال به صورت آنلاین به اشتراک می گذاریم.

ردپای دیجیتال منفی

اثر انگشت دیجیتال منفی ، تأثیر داده های جمع آوری شده بصورت آنلاین یا بدون دانش کاربر است. مثال: شخصی که ناخواسته ترجیحات خرید خود را بصورت آنلاین خریداری می کند.

ردپای دیجیتالی افراد در منابع انسانی چه فایده ای دارد؟

امروزه ، بیشتر افراد با استفاده از فناوری ، شبکه های اجتماعی و ابزارهای مختلف داده و اطلاعات مختلفی را تبادل می کنند. افرادی که در زمینه های مختلف فناوری و فناوری اطلاعات کار می کنند پروژه های مختلف خود را با استفاده از سایت هایی مانند stackoverflow و github به اشتراک می گذارند و افرادی که در زمینه های دیگر کار می کنند محتوای متنی ، پروژه های تجاری ، تصاویر و محتوای ویدیویی را تولید می کنند. و آن را در اینترنت و شبکه های اجتماعی به اشتراک بگذارید. کارشناسان فعال در منابع انسانی می توانند با بررسی این منابع ، اطلاعات لازم را به تیم فنی و شناسایی افراد مناسب در سازمان در فرآیند استخدام ، دانش و درک بهتری از یک کارجو بدست آورند.

آیا Google را جستجو می کنید؟

نام مشتری ، کارفرمایان و همکاران را در Google جستجو کنید تا نگاهی به سابقه خود بیاندازید. 93٪ کارفرمایان می گویند که از این عکس فوری برای نمایش متقاضیان استفاده می کنند و 35٪ نامزدها را از فکر کردن درباره آنچه می یابند حذف می کند.

دیجیتال ترین اسکن اثر انگشت چیست؟

بررسی ها نشان می دهد که کارفرمایان LinkedIn را به عنوان محبوب ترین کانال (96٪) رتبه بندی می کنند ، پس از آن Facebook (56٪) ، Twitter (41٪) و Instagram (7٪). اگر می خواهید تأثیرگذار باشید ، باید روی حضور در رسانه های اجتماعی تمرکز کنید. در بسیاری از موارد ، عدم اتصال به اینترنت ممکن است شانس کار یا همکاری در آینده را بدتر کند. این مهم است که بدانید چگونه یک حضور آنلاین را توسعه دهید که به نفع شما باشد. بنابراین ، چگونه می توانید حضور خود را در رسانه های اجتماعی متمایز کنید؟ این امر باعث می شود که از کارفرمایان متمایز شوید زیرا ممکن است کار خوبی به شما پیشنهاد شود.

استخدام اثر انگشت دیجیتال؟

در سال 2017 لازم است که به اینترنت متصل شوید. آنلاین بودن نمی تواند کارفرمایان را محتاط کند ، بنابراین مهم است که با ایجاد آنلاین آن ها حضور آنلاین داشته باشند. این که آیا از طریق یک پروفایل LinkedIn ، یک وب سایت شخصی یا نوشتن مقاله برای ارسال ، در ارسال مطالب به طور مکرر در سیستم عامل های خود فعال بوده و مطمئن شوید که نماینده کسی هستید که هستید و چه می خواهید. وب سایت های شخصی می توانند راهی عالی برای نشان دادن اعتبار و مهارت های خود به کارفرمایان بالقوه باشند و در عین حال فرصتی برای ایجاد تأثیرگذاری نیز به شما بدهند. زندگی شما به عنوان محتوا یک مرور کلی را به افراد می دهد و هرچه با دقت بیشتری این مطالب را بنویسید ، موفقیت و شخصیت شما بهتر ارزیابی می شود.

چه کسی در نهایت سازمان ها را به کار می گیرد؟

تصمیم برای استخدام کارمندان برای شغل ، نیاز به زمان و در نظر گرفتن جوانب مختلف از نظر حرفه ای بودن و رفتار برای افراد متقاضی کار دارد و این کار در یک روند طولانی انجام می شود و بهترین افراد باید منصوب شوند. با بررسی اثر انگشت دیجیتال برای هر فرد متقاضی شغل می توان دانش خوبی از متقاضی کسب کرد. افرادی که ردپای دیجیتالی خوبی از خود به جا گذاشته اند ، قطعاً برای سازمان ها مهم تر هستند و انتخاب بین سایر نامزدها آسان است. با بررسی مطالب و نظرات آنها در LinkedIn می توانید مهارت های رفتاری یک کارجو را با دقت بیشتری بررسی کرده و درک کاملی از نوع رابطه با یک زن دیگر ، شخصی که صحبت می کند ، نوع رفتار حرفه ای افراد ، حضور افراد و هر نوع رفتار دیجیتالی کسب کنید. شخصیت فرد را در فضای دیجیتال اندازه گیری کنید. این نکات بسیار به متخصص HR کمک می کند و در آخر با جمع کردن تمام این اطلاعات می توان تصمیم نهایی گرفت.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه مطالب عمومی کلیک کنید 


منبع خبر: ردپای دیجیتالی منابع انسانی

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

دکمه بازگشت به بالا