سلامتی و پزشکی

. دومین چهارشنبه ماه مارس هرسال روز جهانی “رژیم درمانگر، Dietitian Nutritionis…


.
? دومین چهارشنبه ماه مارس هرسال روز جهانی “رژیم درمانگر، Dietitian Nutritionists Day” نام نهاده شده که مصادف با 11 مارس 2020 و 21 اسفند ماه سال 1398 می باشد. این روز برای تاکید بر نقش ضروری دانش آموختگان تغذیه به عنوان رژیم درمانگر در کمک رسانی به مردم برای رسیدن به زندگی سالم تعریف شده است.
.
? رژیم درمانان متعهد به بهبود سلامت عموم مردم و بیماران هستند و بزرگداشت چنین روزی بطور رسمی به منظور بالا بردن آگاهی تیم درمان، برانگیختن عزم رژیم درمانان برای ارائه هر چه بهتر خدمات و حمایت های تغذیه ای در سطح جامعه و همچنین افزایش آگاهی و شناخت جامعه نسبت به رژیم درمانان بنا نهاده شده است.
.
? خدمات ارزشمند تغذیه دانان ، یک زنجیره کلیدی در بخش مشاوره، پیشگیری و درمان بیماری ها است. رژیم درمانگر با تکیه بر دانش، مهارت و تخصص خود راهکارهای علمی برای سالم زیستن را استخراج کرده و دانش تغذیه را به شکل عملی به مخاطب عام ارائه می دهد.
.
? در شرایط فعلی که با بحران شیوع بیماری کووید-19 در کشور مواجه هستیم شاهد حضور فعال کارشناسان و مشاوران تغذیه در بیمارستان ها در عرصه تغذیه بالینی هستیم و انتظارمی رود با استعانت ازدرگاه الهی و تلاش و پیگیری تمامی عزیزانی که در عرصه تغذیه و رژیم درمانی صمیمانه تلاش و فعالیت می کنند شاهد کنترل و بهبود روزافزون شاخص های تغذیه ای و وضعیت درمان و حمایت های تغذیه ای بیماران بویژه مبتلایان به ویروس کرونای جدید باشیم.
.
?جهت مشاوره و دریافت رژیم غذایی به صورت غیر حضوری (آنلاین) می توانید به دایرکت مراجعه کنید?
@drghiasvand
.
⭕️ دکتر رضا غیاثوند؛ متخصص تغذیه و رژیم درمانی
رزرو نوبت:
09135955004
031-3266-5398
.
?جهت دریافت رژیم آنلاین، به دایرکت مراجعه کنید?
.

جهت دیدن مقالات بیشتردر مجموعه پزشکی و سلامت کلیک کنید 


منبع خبر: .
دومین چهارشنبه ماه مارس هرسال روز جهانی “رژیم درمانگر، Dietitian Nutritionis…

مسوولیت کلیه محتوای سایت بر عهده منابع اصلی بوده و بانک مشاغل اینفوجاب هیچ مسوولیتی در قبال محتوا ندارد.

‫6 دیدگاه ها

دکمه بازگشت به بالا